Makaleler
10
Tümü (10)
Scopus (2)
Diğer Yayınlar (8)
1. Bütünleşik Bir Dünyada Sağlık İletişiminin Paradoksal Konumu
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.153-183, 2024 (Hakemli Dergi)
2. We couldn't a Bit Farewell to Weapons
iumun.org (ISTANBUL UNIVERSITY MODEL UNITED NATIONS)
, cilt.2023, ss.3-6, 2023 (Hakemsiz Dergi)
5. Do the PR Campaigns Provide Efficacy?
Communication Director, Magazine for Corporate Communications and Public Relations
, cilt.04/2007, 2007 (Hakemsiz Dergi)
6. Sosyal Pazarlama Kavramının Analizi
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, ss.125-134, 2007 (Hakemli Dergi)
7. Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
, sa.20, ss.253-259, 2004 (Hakemli Dergi)
8. Halkla İlişkiler ve Basın Arasındaki İlişkiler
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
, sa.18, ss.371-382, 2003 (Hakemli Dergi)
9. Haberin Söylemini Çözümlemek
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.145-164, 2003 (Hakemli Dergi)
10. Avrupa Birliği'ne Doğru Türk Toplumu
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.14, ss.463-493, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1. We couldn't a Bit Farewell to Weapons
iumun.org (Istanbul University Model United Nation)s) , İstanbul, Türkiye, 17 Mayıs - 20 Temmuz 2023, sa.2023, ss.3-6, (Tam Metin Bildiri)
3. Kanun Benim: Dizi Kahramanlar ve Ergen
9. Ergen Psikiyatrisi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2004, ss.66-68, (Tam Metin Bildiri)
4. Pros and Cons of Using New Communication Technologies in Public Relations: An Analysis of Public Relations Practitioners' Views
11th BledCom, 11th International Public Relations Research Symposium: New Concepts and Technologies for Public Relations, Public Affairs and Corporate Communication, Slovenya, 1 - 04 Temmuz 2004, ss.22-27, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
3. Küresel Yoksullaşmanın Yerel Yoksulllaşmaya Dönüştürülmesinde Bir Güç ve Ksrşı Güç Olarak Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi: Eleştirel Bir Kavrayış, Yıldırım Becerikli S., Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.103-118, 2011
4. Empatik Kurgulanmış Sempatik Kamu: Halkla İlişkilerde Hedef Kitlenin Kamulara Dönüştürülmesi
Halkla İlişkilerde İletişim Öznesi: Empati, Ertürk Y.D., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.259-271, 2010
6. An Analysis of the Turkish Press in the Process of Public Opinion Formation Related to Global Terrorism
Elections, News Media and Public Opinion, Lopez-Escobar E.,Algarra M. M., Editör, Navarra University, Navarre, ss.1-22, 2004
7. Yoksullaşma Karşıısnda Halkla İlişkilerin Anlamını Yeniden Düşünmek
2nd International Symposium: Communication in the Millenium, Görpe S., Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.743-754, 2004
Diğer Yayınlar
1