Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri


ŞAHİN A.

Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka, DR. KÜRŞAD ÖZKAYNAR, PROF. DR. SERPİL AĞCAKAYA, SİDAR ATALAY ŞİMŞEK, Editör, HOLLİSTENCE, Çanakkale, ss.45-70, 2021

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2021
  • Yayınevi: HOLLİSTENCE
  • Basıldığı Şehir: Çanakkale
  • Sayfa Sayıları: ss.45-70
  • Editörler: DR. KÜRŞAD ÖZKAYNAR, PROF. DR. SERPİL AĞCAKAYA, SİDAR ATALAY ŞİMŞEK, Editör
  • İstanbul Üniversitesi Adresli: Evet