Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi


BAŞTUĞ M., AKYOL M.

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.17, sa.1, ss.125-141, 2015 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 17 Sayı: 1
  • Basım Tarihi: 2015
  • Dergi Adı: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.125-141
  • İstanbul Üniversitesi Adresli: Evet