Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi


ŞAHİN A.

Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif), Yalmız, Naci, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.117-136, 2021

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2021
  • Yayınevi: Efeakademi
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.117-136
  • Editörler: Yalmız, Naci, Editör
  • İstanbul Üniversitesi Adresli: Evet