Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 32

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ VE MATEMATİK OKURYAZARLIKLARINA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.428-435, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri ve Matematik Okuryazarlıklarına İlişkin Bir Araştırma

1.Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.538-546, (Tam Metin Bildiri)

6. Prospective Mathematics Teachers' Learning Strategies - Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stratejileri

IV. INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY CONGRESS OF EURASIA (IMCOFE), Roma, İtalya, 23 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

7. A Study on The Philosophical Thought of Elementary Mathematics Teacher Candidates

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

8. Mathematics Subjects Prospective Mathematics Teachers Have Difficulty to Teach

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Subjects Perceived as Difficult by Elementary School Students in Turkish Mathematics Curriculum

ICHACS 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 6 - 10 Kasım 2016, cilt.1, sa.1, ss.144-149, (Tam Metin Bildiri)

10. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.175, (Özet Bildiri)

11. Strategic flexibility of prospective teachers

40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.271, (Özet Bildiri)

12. Consolidating similarity knowledge by the help of Pythagorean theorem

13 th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

14. The Investigation of the Relationship between Learning Strategies and Problem Solving Skills on Gifted Students

21th Biennial World Conference of the WCGTC Educating Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Ağustos 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

16. Öğretmenlerin Bağlamsal bir Problemi Çözümünün Pisa Yeterlikleri Açısından İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

18. Prospective Mathematics Teachers' Views about Mathematical Proof

International Conference on Education in Mathematics Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

19. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının cebir öğrenme alanındaki önbilgilerinin belirlenmesinde kavram haritaları

International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

20. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlik Algıları

Matematikçiler Derneği 11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

22. Mathematical Literacy Self-Efficacy Beliefs of Prospective Mathematics Teachers

12th International Congress on Mathematical Education, Seoul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.1250-1255, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Common and Flexible use of Mathematical Non Routine Problem Solving Strategies

12th International Congress on Mathematical Education, Seoul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

24. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygı Düzeyleri Üzerine Bir Çalışma,

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.366-367, (Özet Bildiri)

25. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlik Algıları ve Okul Deneyimi Etkinlikleri Hakkında Görüşleri

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.517-519, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Investigation of Preservice Mathematics and Social Sciences Teachers’ Attitudes Towards Computer

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

27. Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Yönelik Kaygılarının İncelenmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.378, (Özet Bildiri)

28. Pre-service Teachers’ Mathematical Knowledge Need For Justification on a Geometrical Construction Problem

13 th IOSTE International Organization for Science and Technology Education, İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, cilt.1, ss.1086-1090, (Tam Metin Bildiri)

29. İlköğretim Öğrencilerinin Tercih Ettikleri Matematiksel İspat Yöntemleri

VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.293, (Özet Bildiri)

30. What you see is not always what you expect to see - A case study on the use of the spatio-visual properties by pre-service teachers

Internatıonal Conference On Educatıonal Scıences, ICES08, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1862-1866, (Tam Metin Bildiri)

31. The Relationship Between Turkish Pre-Service Teachers’ Learning Styles And Problem Solving Skills

The 6th International Conference Sustainable Development, Culture and Education, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Haziran 2008, ss.12, (Özet Bildiri)

32. Learning to Solve Mathematical Non-routine Problems

International Congress on Mathematical Education, Kopenhag, Hollanda, 4 - 11 Temmuz 2004, ss.5, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

2. Integration of Dynamic Geometry Softwares in Mathematics’ Education: Researches’ Overview in Turkey

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Drujinin A., Kostova Z., Sharuho I., Atasoy E., Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.441-454, 2013

3. Educational Research And Trends On Proof And Proving In Turkey: 2000-2011 Period

Education and Science in a Globalizing World: A case study of Turkey, Christov I., Efe R., Atasoy E., Editör, Paradigma, Sofia, ss.511-530, 2012
Metrikler

Yayın

47

Yayın (Scopus)

2

Proje

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları