Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (10)
2. How Health Communication Campaigns Work: Theoretical Basics and Examples From Turkey
International Journal of Multidisciplinary Thought
, cilt.5, sa.2, ss.331-340, 2015 (Hakemli Dergi)
3. Communicator's skills and knowledge in the area of strategic communication
International Journal of Artst and Science
, cilt.8, sa.3, ss.497-504, 2015 (Hakemli Dergi)
4. The Impact of Economic Crisis on Media Replections of Turkish Large Companies
International Journal of Multidisciplinary Thought
, cilt.4, sa.4, ss.487-496, 2014 (Hakemli Dergi)
6. The Landscape Of The Public Relations Education In Turkey, Case Studies from Turkey
International Journal of Multidisciplinary Thought
, cilt.2, ss.185-196, 2012 (Hakemli Dergi)
7. Kurumsal İletişim ve Güven Oluşturmak
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, sa.34, ss.26-31, 2010 (Hakemsiz Dergi)
8. An Analytic Study of Communication Satisfaction in the Turkish Postal Service
Selçuk İletişim Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.51-66, 2009 (Hakemli Dergi)
10. Türkiye'de Lisans ve Lisansüstü Halkla İlişkiler Eğitimi: Tezlerin Halkla İlişkiler Alanına Katkısının Kantitatif Bir Çalışması (1984-2007)
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.5, sa.2, ss.5-14, 2008 (Hakemli Dergi)
11. The Progress of Public Relations as a Profession in Turkey
European Public Relations News
, cilt.2, sa.4, ss.1-3, 2003 (Hakemsiz Dergi)
12. Uluslararası Halkla İlişkiler
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.267-299, 2001 (Hakemli Dergi)
13. Krisenmanagement Als Ein Bereich der Öffentlichkeitsarbeit
Selçuk İletişim Dergisi
, cilt.1, ss.88-96, 2001 (Hakemli Dergi)
14. “Marka, Kurum İmajı ve İmaj Transferi”
Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.167-184, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
2. Who needs public relations? A comparative analysis of two countries over public relations consultancy agencies
BledCom 2020, 03 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
4. Landscape Of The Public Relations Education In Turkey
Third International Journal of Arts & Science Conference at Cambridge, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 2012, cilt.2, sa.3, ss.185-196, (Tam Metin Bildiri)
6. Corporate Social Responsibility Programmes in the Field Of Education
International Journal Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 29 - 31 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
8. An Analysis of Concepts used about Bulgaria and Romania in the news items appeared in Turkish Press
Dialog with the other : Balkan’s dimensions of the European Identity”11 th International Conference, Sofya, Bulgaristan, 18 - 19 Mayıs 2007, ss.445-453, (Tam Metin Bildiri)
9. Bir halkla ilişkiler aracı olarak internet: Halkla İlişkiler Şirketlerinin İnternete Bakışı
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim” Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.377-385, (Tam Metin Bildiri)
10. Reflections of the Balkans and the Balkan image in the Turkish Press
9th International Conference, Sofya, Bulgaristan, 19 - 20 Mayıs 2006, ss.257-263, (Tam Metin Bildiri)
11. Study on PR-Origined News Published in Juvenile Periodicals: Turkey Example
1st International Children & Communication Conference “Children In the Millenium, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2003, ss.371-387, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
19
5. Hasta Yakınlarıyla İletişim
Sağlık Kurumlarında İletişim, Yüksel E., Editör, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.148-175, 2015
6. Hasta ve Sağlık Personeli İletişimi
Sağlık Kurumlarında İletişim, Yüksel E., Editör, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.118-147, 2015
10. Halkla İlişkiler
Hastane Yönetimi, Sur H., Palteki T., Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.947-959, 2013
11. Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, Özgür, A.Z., Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.130-157, 2012
12. Sağlık İletişimi
Mediacat, İstanbul, 2009
13. Halkla ilişkilerde internet uygulamaları: bugüne ve geleceğe dair bir bakış
Dünden Bugüne Halkla ilişkiler, Metin Işık, Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.229-249, 2009
18. Kurumsal İletişimin Kurum Kimliği ile Olan Bağlantısı
Kurumsal İletişim Yönetimi, Rüveyda Akyürek, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.3-20, 2002
19. Kurum Kimliği
Mediacat, İstanbul, 1999