Doç. Dr. Cenk Arsun YÜKSEL


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Pazarlama Ana Bilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama


Yayınlardaki İsimler: Arsun Yuksel Cenk

E-posta: cenka@istanbul.edu.tr
İş Telefonu: +90 212 473 7070 Dahili: 18264
Fax Telefonu: +90 212 590 4000
Web: http://aves.istanbul.edu.tr/cenka/
Ofis: PAZARLAMA ANABİLİM DALI KATI
Posta Adresi: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ PAZARLAMA ANABİLİM DALI AVCILAR KAMPUSÜ AVCILAR İSTANBUL

Metrikler

Yayın

44

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

102

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

120

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

6

Tez Danışmanlığı

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1994 - 2000

1994 - 2000

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye

1991 - 1994

1991 - 1994

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye

1987 - 1991

1987 - 1991

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2000

2000

Doktora

İlaç pazarlaması, reçetesiz ilaçlara karşı Türk eczacılarının kanaat ve tutumlarının belirlenmesine yönelik pilot araştırma

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama

1994

1994

Yüksek Lisans

Hekimlerin ilaç tercihinde pazarlamanın önemi ve seçim kararlarında etkili pazarlama vasıtalarının belirlenmesine yönelik pilot araştırma

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2019

2019

Eğiticinin Eğitimi

Mesleki Eğitim

İstanbul Üniversitesi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama

2002 - 2010

2002 - 2010

Yrd. Doç. Dr.

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama

2000 - 2002

2000 - 2002

Araştırma Görevlisi Dr.

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama

1992 - 2000

1992 - 2000

Araştırma Görevlisi

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama

Yönetimsel Görevler

2012 - 2018

2012 - 2018

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi

Makaleler

Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (17)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2016

2016

1. An Attempt to Develop an Alternative Scale to Measure Cusstomer Based Corporate Reputation

YÜKSEL C. A., CİNTAMÜR İ. G.

8th Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and Health, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Haziran 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

2. Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis

YÜKSEL C. A., BULUT D., TÜZÜNER V. L.

CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

3. Understanding Unethical Consumer Behavior

YÜKSEL C. A., Bulut D.

INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

4. The Relationship Between Consumers' Attitudes Toward Fair Trade Issues And Their Values

YÜKSEL C. A., Candan B.

INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

6. A Taxonomy Of Code Of Ethics In Banks Operating In Turkey

TÜZÜNER V. L., YÜKSEL C. A.

PROFESSIONAL ETHICS IN BUSINESS AND SOCIAL LIFE, 21TH EBEN ANNUAL CONFERENCE, İspanya, 1 - 04 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

7. Toward Corporate Social Responsibility And Their Demographic Characteristics

YÜKSEL C. A., Candan B.

PROFESSIONAL ETHICS IN BUSINESS AND SOCIAL LIFE, 21TH EBEN ANNUAL CONFERENCE, İspanya, 1 - 04 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

8. Segmenting Women According To Their Socially Responsible Consumption Behavior

YÜKSEL C. A.

GLOBAL ACADEMY OF BUSINESS AND ECONOMIC RESEARCH (GABER), Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

9. Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis, Corporate Responsibility & Sustainability Research

YÜKSEL C. A., Bulut D., TÜZÜNER V. L.

CRRC2008, QUEEN'S UNIVERSITY MANAGEMENT SCHOOL, Birleşik Krallık, 1 - 04 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

10. Gender Based Socially Responsible Consumption Behaviors

YÜKSEL C. A.

YIRCOBS' 08 Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2007

2007

11. Determining The Differences Between Private and Manufacturers’ Brand Detergent Users

YÜKSEL C. A., BULUT D.

3rd International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, cilt.2, ss.69-84, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

12. A Study About the Relationship Between Customers? Value Perception of Cellular Phone Buying Behavior and Their Individual Values

Erkmen T., YÜKSEL C. A.

Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

2007

2007

13. Determining The Differences Between Private And Manufacturers' Brand Detergent Users

YÜKSEL C. A., Bulut D.

Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

2003

2003

14. Deodorant Kullanan Tüketicilerin, Deodorant Satın Alırken Önem Verdikleri Unsurların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

Yüksel C. A., Okumuş A.

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2003, ss.291-306, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim

Onurlu Ö., Bilgen İ., Yüksel C. A.

Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.126-153, 2021

2015

2015

3. Uluslararası Pazarlama Çevresi

Yüksel C. A.

Uluslararası Pazarlama, Komisyon, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1, 2015

2015

2015

4. Firmaların Konumlarına Göre Rekabet Stratejileri

Yüksel C. A.

Pazarlama Yönetimi, Komisyon, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1, 2015

Desteklenen Projeler

Ödüller

Eylül 2008

Eylül 2008

En İyi Bildiri Ödüü

Global Academy of Business and Economis Research



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and HealthSürdürülebilir Kalkınma

Katılımcı

-Amerika Birleşik Devletleri

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 101

h-indeksi (WOS): 3