Eğitim Bilgileri
1994 - 2000
1994 - 2000Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye
1991 - 1994
1991 - 1994Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye
1987 - 1991
1987 - 1991Lisans
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2000
2000Doktora
İlaç pazarlaması, reçetesiz ilaçlara karşı Türk eczacılarının kanaat ve tutumlarının belirlenmesine yönelik pilot araştırma
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama
1994
1994Yüksek Lisans
Hekimlerin ilaç tercihinde pazarlamanın önemi ve seçim kararlarında etkili pazarlama vasıtalarının belirlenmesine yönelik pilot araştırma
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2019
2019Eğiticinin Eğitimi
Mesleki Eğitim
İstanbul Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama
2002 - 2010
2002 - 2010Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama
2000 - 2002
2000 - 2002Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama
1992 - 2000
1992 - 2000Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama
Yönetimsel Görevler
2012 - 2018
2012 - 2018Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
Makaleler
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (17)
2024
20241. Gelişmiş Müşteri İlişkileri ve Hizmetleri İçin Sosyal Medya Uygulamalarının Etkisinin Araştırılması
HABİBOĞLU Ö., TÜRKYILMAZ C. A., YÜKSEL C. A., PİRTİNİ S.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.792-805, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Customer brand engagement behaviors: the role of cognitive values, intrinsic and extrinsic motivations and self-brand connection
Arghashi V., Yuksel C. A.
JOURNAL OF MARKETING THEORY AND PRACTICE
, cilt.31, sa.2, ss.146-172, 2023 (ESCI)
2022
20223. COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE TÜKETİCİLERİN YENİ TEKNOLOJİLERİ BENİMSEMELERİNİN TEKNOLOJİ KABUL MODELİ (TKM) ÇERÇEVESİNDE TEMASSIZ TESLİMAT ÖZELİNDE İNCELENMESİ: MOBİL UYGULAMALAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yüksel C. A., Toraman Y.
Doğuş Üniversitesi Dergisi
, cilt.23, ss.17-34, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Interactivity, Inspiration, and Perceived Usefulness! How retailers' AR-apps improve consumer engagement through flow
Arghashi V., Arsun Yuksel C. A.
JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES
, cilt.64, 2022 (SSCI)
2021
20215. Covıd-19 Sürecinde Yeni Teknolojilerin Kullanımı Müşteri Memnuniyetine Etkisinin İncelenmesi: Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde, Mobil E-Ticaret Uygulamaları Özelinde Bir Araştırma
Yüksel C. A., Toraman Y.
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL
, sa.7, ss.4877-4887, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20206. Müşteri Deneyimin Algılanan Marka Kişiliğine Etkisini İncelemeye Yönelik Araştırma: GSM Operatörleri
Özhan S., Yüksel C. A.
R&S - Research Studies Anatolia Journal , cilt.3, sa.4, ss.250-269, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20197. A Model Suggestion For Customer Satisfaction In The Process Of Using Mobile Shopping Applications: The Role Of Personal Innovativeness As A Moderator
TURP GÖLBAŞI B., ÇARIKÇIOĞLU P. S., YÜKSEL C. A.
Journal of Academic Research in Economics , sa.11, ss.107-117, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Kiki ve Bouba Etkisi Olarak Bilinen Ses ve Şekil Sembolizmi Teorisinin Pazarlamada Kullanımı
Yüksel C. A., Zulfugarova N.
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , sa.31, ss.327-338, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20199. The Effect Of Consumer Decision Making Styles On Cognitive Dissonance Along With The Role Of The Perceived Risk As A Moderator In Onlıne Shopping
AYHAN GÖKÇEK H., ÇARIKÇIOĞLU P. S., YÜKSEL C. A.
Journal of Academic Research In Economics , sa.11, ss.118-127, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201810. Yükseköğretim Kurumlarında Memnuniyet Kavramı: Kuramsal Bir Derleme
Yüksel C. A., Bilgen İ., Yaşbay Kobal H.
Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches , cilt.7, sa.3, ss.1582-1591, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201811. Measuring customer based corporate reputation in banking industry Developing and validating an alternative scale
Cintamur I. G., Yuksel C. A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING
, cilt.36, sa.7, ss.1414-1436, 2018 (SSCI)
2017
201712. Sosyal Medya ile Hisse Senedi Fiyatının Günlük Hareket Yönü Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Duygu Analizi Uygulaması
YILDIRIM M., YÜKSEL C. A.
ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , cilt.22.UPK, ss.33-44, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201613. An Attempt to Develop an Alternative Scale to Measure Customer Based Corporate Reputation
Yüksel C. A., Cintamür İ. G.
International Journal of Global Business , cilt.9, sa.1, ss.59-73, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201514. The Effects of Personal Factors and Attitudes Towards Advertising On Compulsive Buying Tendency
Yüksel C. A., Eroğlu F.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.16, ss.43-70, 2015 (Hakemli Dergi)
2009
200915. Relationship among Socially Responsible Consumption Behavior, Anxiety, Values and Moral Philosophies
YÜKSEL C. A.
International Journal of Global Business , cilt.2, sa.1, ss.1-54, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200916. Segmenting Potential Employees According to Firms' Employer Attractiveness Dimensions in the Employer Branding Concept
TÜZÜNER V. L., YÜKSEL C. A.
Journal of Academic Research in Economics , cilt.1, sa.1, ss.46-61, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200817. Customers Cellular Phone Buying Behavior from the Aspect of their Attitudes, Value Perceptions and Life Values
YÜKSEL C. A., Türkmen T.
International Journal of Global Business , cilt.1, sa.1, ss.129-168, 2008 (Hakemli Dergi)
2003
200318. Tüketicilerin Haber Portallarından Beklentilerini Belirlemeye Yönelik Bir Arastırma
YÜKSEL C. A., ŞEKERKAYA A. K.
İstanbul Üniversitesi Isletme Fakültesi Isletme Iktisadı Enstitüsü Dergisi , sa.44, ss.23-42, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
200219. Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi
ŞEKERKAYA A. K., YÜKSEL C. A.
I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi, , cilt.31, sa.2, ss.7-29, 2002 (Hakemli Dergi)
2001
200120. Eczacıların Reçetesiz Ilaçlara Karsı Tutumlarında Yer Alan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Arastırma
YÜKSEL C. A.
I. Ü. Isletme Fakültesi Dergisi , cilt.30, sa.2, ss.7-27, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200121. Çevre Dostu Ürün Satınalanlar İle Almayan Tüketicileri Ayırt Eden Temel Özelliklerin Belirlenmesine Yönelik Araştırma
Okumuş A., Yüksel C. A.
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , cilt.12, sa.40, ss.39-50, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200122. Çevre Dostu Ürün Satınalma İle İlgisi Bulunan Değişkenlerin Belirlenmesine Yönelik Araştırma
Yüksel C. A., Okumuş A.
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , cilt.12, sa.40, ss.29-38, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200123. Eczacıların Reçetesiz Ilaçlara Karsı Tutumlarının Genel Tutum Ortalamasından Farkı ve Tutumlarla Demografik ve Eczane Özellikleri Arasında Iliskinin Incelenmesi Üzerine Pilot Arastırma
YÜKSEL C. A.
Istanbul Üniversitesi Isletme Fakültesi Isletme Iktisadı Enstitüsü Dergisi Yönetim , cilt.12, sa.38, ss.41-52, 2001 (Hakemli Dergi)
1996
199624. Hekimlerin Ilaç Tercihinde Pazarlamanın Önemi ve Seçim Kararlarında Etkili Pazarlama Vasıtalarının Belirlenmesine Yönelik Pilot Arastırma
YÜKSEL C. A.
I.Ü. Isletme Fakültesi Isletme Iktisadı Enstitüsü Dergisi Yönetim , cilt.7, sa.25, ss.26-41, 1996 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
20161. An Attempt to Develop an Alternative Scale to Measure Cusstomer Based Corporate Reputation
YÜKSEL C. A., CİNTAMÜR İ. G.
8th Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and Health, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Haziran 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
20082. Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis
YÜKSEL C. A., BULUT D., TÜZÜNER V. L.
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)
2008
20083. Understanding Unethical Consumer Behavior
YÜKSEL C. A., Bulut D.
INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
20084. The Relationship Between Consumers' Attitudes Toward Fair Trade Issues And Their Values
YÜKSEL C. A., Candan B.
INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
20085. Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumlulukla Ilgili Tutumları Ile Kisisel Degerleri Arasındaki Iliskinin Belirlenmesine Yönelik Bir Arastırma
YÜKSEL C. A., Candan B.
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
20086. A Taxonomy Of Code Of Ethics In Banks Operating In Turkey
TÜZÜNER V. L., YÜKSEL C. A.
PROFESSIONAL ETHICS IN BUSINESS AND SOCIAL LIFE, 21TH EBEN ANNUAL CONFERENCE, İspanya, 1 - 04 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
20087. Toward Corporate Social Responsibility And Their Demographic Characteristics
YÜKSEL C. A., Candan B.
PROFESSIONAL ETHICS IN BUSINESS AND SOCIAL LIFE, 21TH EBEN ANNUAL CONFERENCE, İspanya, 1 - 04 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
20088. Segmenting Women According To Their Socially Responsible Consumption Behavior
YÜKSEL C. A.
GLOBAL ACADEMY OF BUSINESS AND ECONOMIC RESEARCH (GABER), Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
20089. Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis, Corporate Responsibility & Sustainability Research
YÜKSEL C. A., Bulut D., TÜZÜNER V. L.
CRRC2008, QUEEN'S UNIVERSITY MANAGEMENT SCHOOL, Birleşik Krallık, 1 - 04 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200810. Gender Based Socially Responsible Consumption Behaviors
YÜKSEL C. A.
YIRCOBS' 08 Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2007
200711. Determining The Differences Between Private and Manufacturers’ Brand Detergent Users
YÜKSEL C. A., BULUT D.
3rd International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, cilt.2, ss.69-84, (Tam Metin Bildiri)
2007
200712. A Study About the Relationship Between Customers? Value Perception of Cellular Phone Buying Behavior and Their Individual Values
Erkmen T., YÜKSEL C. A.
Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
2007
200713. Determining The Differences Between Private And Manufacturers' Brand Detergent Users
YÜKSEL C. A., Bulut D.
Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
2003
200314. Deodorant Kullanan Tüketicilerin, Deodorant Satın Alırken Önem Verdikleri Unsurların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Yüksel C. A., Okumuş A.
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2003, ss.291-306, (Tam Metin Bildiri)
2003
200315. Deodorant Kullanan Tüketicilerin, Deodorant Satın Alırken Önem Verdikleri Unsurların Belirlenmesine Yönelik Bir Arastırma
YÜKSEL C. A., OKUMUŞ A.
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, ss.1, (Özet Bildiri)
2000
200016. Tüketicilerin Dondurulmus Hazır Yemek Satınalma Davranıslarının Incelenmesi, Istanbul Ili Kadıköy Ilçesinde Yapılan Pilot Çalışma
YÜKSEL C. A.
5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2000, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim
Onurlu Ö., Bilgen İ., Yüksel C. A.
Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.126-153, 2021
2017
20172. Hizmet Pazarlama Karması ve Stratejileri Bir Sağlık Hizmeti Kuruluşu Pazarlama Karması Örneği
Yüksel C. A.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2017
2015
20153. Uluslararası Pazarlama Çevresi
Yüksel C. A.
Uluslararası Pazarlama, Komisyon, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1, 2015
2015
20154. Firmaların Konumlarına Göre Rekabet Stratejileri
Yüksel C. A.
Pazarlama Yönetimi, Komisyon, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1, 2015
Desteklenen Projeler
2019 - 2021
2019 - 2021PLANLI DAVRANIŞ TEORİSİ AÇISINDAN MARKA KATILIM DAVRANIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR MODEL GELİŞTİRİLMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
YÜKSEL C. A. (Yürütücü), ARGHASHI V.
2020 - 2020
2020 - 2020Müşteri Odaklı Ürün Geliştirilmesinde Sistem Oluşturulması
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
Yüksel C. A. (Yürütücü)
2016 - 2016
2016 - 2016An Attempt to Develop an Alternative Scale to Measure Cusstomer Based Corporate Reputation
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YÜKSEL C. A. (Yürütücü), CİNTAMÜR İ. G.
2008 - 2008
2008 - 2008SEGMENTING CONSUMERS ACCORDING TO THEIR SOCIALLY RESPONSIBLE CONSUMPTION BEHAVIORS, VALUE ORIENTATIONS, MORAL PHILISOPHIES AND ANXIETIES FOR SOCIAL ISSUES
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YÜKSEL C. A. (Yürütücü)
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016