SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Benefit Segmentation of Internet Users and Their Addictive Behavior
Yıldız Social Science Review
, cilt.2, sa.1, ss.19-30, 2016 (Hakemli Dergi)
SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.285-305, 2016 (Hakemli Dergi)
Between Europe and Orient City Branding Cases from Turkey
Brand Trends Journal
, cilt.9, sa.9, ss.128-148, 2015 (Hakemli Dergi)
SOCIAL MEDIA IN A DICTIONARY FORMAT ONLINE COMMUNITY OF eksisozluk com
Quarterly Review of Business Disciplines
, cilt.1, sa.3, ss.241-253, 2014 (Hakemli Dergi)
Consumer perception of fair trade: A cross-cultural study
International Journal of Innovation and Sustainable Development
, cilt.5, sa.1, ss.20-34, 2010 (ESCI)
Corporate social responsibility in culture and art
Management of Environmental Quality: An International Journal
, cilt.20, sa.3, ss.311-320, 2009 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Analyzing Your Brand in Social Media: Web and Text Mining
2nd International Branding Conference 2015, Lajeado, Brezilya, 1 - 03 Ekim 2015, ss.1
Voluntary Simplicity Intentions over Holiday Choices
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2015, Marsilya, Fransa, 16 - 18 Eylül 2015, ss.1
Determining the Main Characteristics of Internet Addicts
The 9th International Multi-Conference on Society, Cyberneticvs and Informatics, Orlando, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Temmuz 2015, ss.125-130
Social Media And The Era Of Addiction
8th International Multi-Conference on Society, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Temmuz 2014, ss.110-115
Social Media in a dictionary format: Online Community of eksisozluk.com
26th IABD Annual Conference, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Nisan 2014, ss.37-38
Discovering The Customers See From Your Logo/Emblem: An Eye Tracking Study
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Prag, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, ss.42
Remodeling the Customer Satisfaction Through Service Quality in Banking Industry with CATREG Analysis
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Prag, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, ss.35
CSR and Service Quality Perceptions in Airline Business and Effects on the Customer Satisfaction
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2013, Graz, Avusturya, 11 - 13 Eylül 2013, ss.1
Multiple Buying Behavior as An Indicator of Brand Loyalty: An Association Rule Application
13th Industrial Conference on Data Mining ICDM 2013, New Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 21 Temmuz 2013, ss.193-204
Ethnography & Netnography in Marketing Research
3rd International Conference: Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic & Administrative Sciences (Q.M.E.A.S 2013), Atina, Yunanistan, 23 - 24 Mayıs 2013, ss.448-551
From Earth to Table: A Cross Cultural Study on Wine Consumption Habits
LUPCON European Marketing Conference, Almanya, 1 - 04 Ekim 2012, ss.1
Consumer Perception of Fair Trade: A Cross-cultural Study
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2009, Finlandiya, 1 - 04 Aralık 2009, ss.849-861
Corporate Social Responsibility in Culture and Art
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-21
Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-14
Understanding Unethical Consumer Behavior
INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1
Exploring the Differences Between Heavy and Light Users of Internet News Websites
7th International Marketing Trends Congress, Venice, İtalya, 1 - 04 Şubat 2008, ss.1-25
Determining The Differences Between Private and Manufacturers’ Brand Detergent Users
3rd International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, cilt.2, ss.69-84
Çocuklara Yönelik Reklamlarda Animasyon ve Hatırlama İlişkisi
11. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2006, ss.267-290
Kitap & Kitap Bölümleri
Gıda Perakendeciliğinde Sürdürülebilirlik
Tedarik Zinciri Yönetiminde Sürdürülebilirlik ve Teknoloji, Onur Çetin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.77-91, 2022
Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü
Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım, Kemal Kurtuluş, Editör, Filiz Kitapevi, İstanbul, ss.641-668, 2009
Konsolide Edilmiş ICC Reklam ve Pazarlama İletişimi Uygulamaları Kodu
Icc- Türkiye, İstanbul, 2008
Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü
Pazarlama Araştırmaları, Kurtuluş K., Editör, Literatür Yayınları, İstanbul, ss.745-771, 2008
Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü
Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı, Kemal Kurtuluş, Editör, Literatür Yayınları, İstanbul, ss.745-771, 2006