Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (5)
1. How consumers' consciousness and perception levels affect purchase intention of organic chicken meat in Turkey
TURKISH JOURNAL OF VETERINARY & ANIMAL SCIENCES
, cilt.44, sa.6, ss.1306-1315, 2020 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
4. Benefit Segmentation of Internet Users and Their Addictive Behavior
Yıldız Social Science Review
, cilt.2, sa.1, ss.19-30, 2016 (Hakemli Dergi)
5. SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.285-305, 2016 (Hakemli Dergi)
8. SOCIAL MEDIA IN A DICTIONARY FORMAT ONLINE COMMUNITY OF eksisozluk com
Quarterly Review of Business Disciplines
, cilt.1, sa.3, ss.241-253, 2014 (Hakemli Dergi)
9. Consumer perception of fair trade: A cross-cultural study
International Journal of Innovation and Sustainable Development
, cilt.5, sa.1, ss.20-34, 2010 (ESCI, Scopus)
10. Corporate social responsibility in culture and art
Management of Environmental Quality: An International Journal
, cilt.20, sa.3, ss.311-320, 2009 (ESCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
2. Analyzing Your Brand in Social Media: Web and Text Mining
2nd International Branding Conference 2015, Lajeado, Brezilya, 1 - 03 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
3. Voluntary Simplicity Intentions over Holiday Choices
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2015, Marsilya, Fransa, 16 - 18 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
5. Social Media in a dictionary format: Online Community of eksisozluk.com
26th IABD Annual Conference, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Nisan 2014, ss.37-38, (Özet Bildiri)
7. Discovering The Customers See From Your Logo/Emblem: An Eye Tracking Study
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Prag, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, ss.42, (Özet Bildiri)
8. Remodeling the Customer Satisfaction Through Service Quality in Banking Industry with CATREG Analysis
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Prag, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, ss.35, (Özet Bildiri)
9. CSR and Service Quality Perceptions in Airline Business and Effects on the Customer Satisfaction
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2013, Graz, Avusturya, 11 - 13 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
10. Multiple Buying Behavior as An Indicator of Brand Loyalty: An Association Rule Application
13th Industrial Conference on Data Mining ICDM 2013, New Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 21 Temmuz 2013, ss.193-204, (Tam Metin Bildiri)
11. Ethnography & Netnography in Marketing Research
3rd International Conference: Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic & Administrative Sciences (Q.M.E.A.S 2013), Atina, Yunanistan, 23 - 24 Mayıs 2013, ss.448-551, (Tam Metin Bildiri)
13. From Earth to Table: A Cross Cultural Study on Wine Consumption Habits
LUPCON European Marketing Conference, Almanya, 1 - 04 Ekim 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
14. Consumer Perception of Fair Trade: A Cross-cultural Study
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2009, Finlandiya, 1 - 04 Aralık 2009, ss.849-861, (Tam Metin Bildiri)
15. Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)
16. Corporate Social Responsibility in Culture and Art
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-21, (Tam Metin Bildiri)
17. Understanding Unethical Consumer Behavior
INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
18. Exploring the Differences Between Heavy and Light Users of Internet News Websites
7th International Marketing Trends Congress, Venice, İtalya, 1 - 04 Şubat 2008, ss.1-25, (Tam Metin Bildiri)
19. Determining The Differences Between Private and Manufacturers’ Brand Detergent Users
3rd International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, cilt.2, ss.69-84, (Tam Metin Bildiri)
20. Determining The Differences Between Private And Manufacturers' Brand Detergent Users
Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
22. Çocuklara Yönelik Reklamlarda Animasyon ve Hatırlama İlişkisi
11. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2006, ss.267-290, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Risografi: Grafik Baskıda Analogla Dijital Arasında Olasılıklar
Duvar Kitabevi Kırtasiye ve Müz. Tük. Ürün San. Ve Tic. Ltd. Şti, İzmir, 2024
3. Gıda Perakendeciliğinde Sürdürülebilirlik
Tedarik Zinciri Yönetiminde Sürdürülebilirlik ve Teknoloji, Onur Çetin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.77-91, 2022
4. Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü
Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım, Kemal Kurtuluş, Editör, Filiz Kitapevi, İstanbul, ss.641-668, 2009
5. Konsolide Edilmiş ICC Reklam ve Pazarlama İletişimi Uygulamaları Kodu
Icc- Türkiye, İstanbul, 2008
7. Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü
Pazarlama Araştırmaları, Kurtuluş K., Editör, Literatür Yayınları, İstanbul, ss.745-771, 2008
8. Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü
Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı, Kemal Kurtuluş, Editör, Literatür Yayınları, İstanbul, ss.745-771, 2006
Diğer Yayınlar
1