Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
1. Sosyal Sermayenin Dijital İnşası: 2024 Seçimlerinde İmamoğlu ve Kurum’un X Kullanımı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.13, sa.1, ss.97-115, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Time-Saving As A Motivator For Consumption Via Digital Platforms: Istanbul Example In The Consuming Of Clothes
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.81-96, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
2. Dijital Dünyada Bilinçli Kadın Tüketiciler: İstanbul Örneği
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi İletişim Fakültesi 2.Uluslararası İletişim Günleri Yapay Zeka ve Hipermedya Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2025, ss.95, (Özet Bildiri)
5. Sosyal Medya Capslerinin/Memeslerinin Sosyal Kimlik Oluşumuna Etkisi: 90’lar Örneği
Icoms / Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 14 - 15 Kasım 2023, (Yayınlanmadı)
6. A Study on the Internet Usage Purposes of Women: Example of Istanbul
International Symposium of New Media from the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
7. İslam İşbirliği Teşkilatı: Dünya Ticareti ve Türkiye Dış Ticaretindeki Yeri
International Congress Of Islamic Economy, Finance and Ethics, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Ekim 2017, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
8. Why Did Opec Change It's Oil Production Policy?
International Symposium of New Media From The Past To The Future, İstanbul, Türkiye, 10 Mayıs 2017 - 10 Mayıs 2018, ss.323-333, (Tam Metin Bildiri)
9. “Representation Of The Image Of Love Between Different Socio-Economic Classes In Yesilçam Melodramas And Tv Serials: Comparison Of ‘’I Loved A Poor Girl’’ Film And ‘’I Named Her Feriha’’ Tv Serial”-14th.International Syposium Communication in Millenium
14th.International Syposium Communication in Millenium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.209-225, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. Dijital Kültür Konulu İletişim Alanında Yapılan Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme
İletişim Çalışmaları Alanında Uluslararası Araştırmalar-V, TERZİOĞLU YURTSAL ELİFNUR, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.21-34, 2025
4. Z Kuşağı Ebeveynlerinin İnternet Kullanım Amaçlarının Belirlenmesi
Dijital Çağda Medyatik İletişim I, Şebnem Çağlar,Murat Gülgör, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.111-129, 2022
5. Hedonik Duyguların Kompulsif Tüketime Etkisi: Online Alışveriş Üzerine Bir Araştırma
Dijital Çağda Medyatik İletişim II, Şebnem Çağlar,Murat Gülgör, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.25-45, 2022
6. Dijital Platformlarda Daha Kolay Tüketen Kadın: İstanbul Örneği
Sosyal Medya Ekolojisi Farklı Açılardan Sosyal Medya, ÇAĞLAR ŞEBNEM, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.79-109, 2021
7. OPEC's Dwidling Influence on Oil Prices
Social Siences Studies in Trukey, Eyüp Sarıtaş, Editör, Trafford Publishing , New York, ss.100-115, 2018