Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. aaaaa

USBK, İstanbul, Türkiye, 12 Haziran - 12 Aralık 2025, cilt.1, sa.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. Dijital Dünyada Bilinçli Kadın Tüketiciler: İstanbul Örneği

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi İletişim Fakültesi 2.Uluslararası İletişim Günleri Yapay Zeka ve Hipermedya Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2025, ss.95, (Özet Bildiri)

3. Dijitalleşme Çağında Doğa-Fizik Kuralları ile İletişim ve Pazarlama Kuramlarına Bakış

11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 Mayıs - 17 Temmuz 2024, ss.191, (Özet Bildiri)

4. İşgörenlerin Dijital Okuryazarlık Düzeyi ile Dijital Dönüşüme Karşı Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Medya Endüstri Üzerine Bir İnceleme

BAİBÜİLEF-İG 2024 1. Uluslararası Dijital Dönüşüm ve Yeni Medya Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2024, ss.92, (Özet Bildiri)

5. Sosyal Medya Capslerinin/Memeslerinin Sosyal Kimlik Oluşumuna Etkisi: 90’lar Örneği

Icoms / Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 14 - 15 Kasım 2023, (Yayınlanmadı)

6. A Study on the Internet Usage Purposes of Women: Example of Istanbul

International Symposium of New Media from the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

7. İslam İşbirliği Teşkilatı: Dünya Ticareti ve Türkiye Dış Ticaretindeki Yeri

International Congress Of Islamic Economy, Finance and Ethics, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Ekim 2017, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

8. Why Did Opec Change It's Oil Production Policy?

International Symposium of New Media From The Past To The Future, İstanbul, Türkiye, 10 Mayıs 2017 - 10 Mayıs 2018, ss.323-333, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Dijital Kültür Konulu İletişim Alanında Yapılan Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme

İletişim Çalışmaları Alanında Uluslararası Araştırmalar-V, TERZİOĞLU YURTSAL ELİFNUR, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.21-34, 2025

2. Dijital Kamusal Alan Kavramı İle İlgili Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

Yapay Zekâ Çağı Ve Dijital İletişim: Fırsatlar, Riskler, Değişimler, NİZAM FERİDUN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.114-135, 2025

3. Türkiye'de Radyo Yayıncılığı

1923'ten 2023'e Türkiye'de İletişim, AYTEKİN MESUT, ÖZMEN SEÇKİN, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.85-93, 2024

4. Z Kuşağı Ebeveynlerinin İnternet Kullanım Amaçlarının Belirlenmesi

Dijital Çağda Medyatik İletişim I, Şebnem Çağlar,Murat Gülgör, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.111-129, 2022

5. Hedonik Duyguların Kompulsif Tüketime Etkisi: Online Alışveriş Üzerine Bir Araştırma

Dijital Çağda Medyatik İletişim II, Şebnem Çağlar,Murat Gülgör, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.25-45, 2022

6. Dijital Platformlarda Daha Kolay Tüketen Kadın: İstanbul Örneği

Sosyal Medya Ekolojisi Farklı Açılardan Sosyal Medya, ÇAĞLAR ŞEBNEM, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.79-109, 2021

7. OPEC's Dwidling Influence on Oil Prices

Social Siences Studies in Trukey, Eyüp Sarıtaş, Editör, Trafford Publishing , New York, ss.100-115, 2018