Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (9)
3. Örgüt Kültüründe Dijital Liderliğin çalışanlar üzerine etkisi
Business Management and Communication Perspectives in Industry 4.0
, cilt.1, sa.1, ss.152-187, 2020 (Hakemli Dergi)
4. tojcam.net alanından [PDF]THE ROLE OF GATEKEEPERS IN AGENDA-SETTING IN SOCIAL MEDIA: THE TWITTER SAMPLE IN TURKEY
The Online Journal of Communication and Media
, cilt.4, sa.4, ss.54-61, 2018 (Hakemli Dergi)
5. A Research on Lobbying and Methods and Techniques Used by Recep Tayyip Erdogan and Kemal Kiliçdaroğlu Throughout 2011 Turkey General Elections
International Journal of Business and Management Studies
, sa.ISSN: 2158-1479 :: Volume 01 :: Number 03 (2012), 2012 (Hakemli Dergi)
6. BİLGİSAYAR AĞLARI İNTERNETİN GELİŞİMİ VE BİLGİ KİRLENMESİ
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Istanbul University Faculty of Communication Journal
, cilt.3, sa.17, ss.371-378, 2012 (Hakemli Dergi)
7. İNTERNET İLETİŞİMİNİN YENİ MECRASI KURUMSAL BLOGLAR: TÜRKİYE’xxNİN EN BÜYÜK 100 ŞİRKETİNE YÖNELİK BİR DURUM SAPTAMASI
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.55-61, 2010 (Hakemli Dergi)
10. "Bankaların Web sitelerinin Sosyal Sorumluluk Açısından İncelenmesi",
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.26, ss.66-73, 2007 (Hakemli Dergi)
11. . Halkla ilişkilerde yeni iletişim teknolojilerinden internetin kullanımı
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, cilt.14, sa.14, ss.387-396, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
2. The Role of Social Media in Crisis Communications for GSM Companies in Turkey
14th COMMUNICATION IN THE MILLENIUM, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.58, (Özet Bildiri)
Kitaplar
18
1. Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış
Der Yayınları, İstanbul, 2022
2. SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI ÜZERİNE ETKİLERİ
Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir Yeşim, Kuş Oğuz, Editör, Der Yayınları, Non-US Resident, ss.1-4, 2022
4. Simetrik İletişim Bağlamında Sosyal Medya Aracılığıyla Gerçekleşen Kurumsal İletişim
KURUMSAL İLETİŞİMDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR,, Tuğçe Çedikçi Çevik,Deniz Akbulut, Editör, Çözüm Yayınları, İstanbul, ss.67-85, 2021
6. Sosyal Medyada Parasosyal Etkileşim ve Parasosyal İlişki
Don Kişottan Günümüze Toplum ve Medya, Filiz Aydoğan, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.205-220, 2019
7. The Nature of Digital Leadership in Managing Employees Through Organizational Culture
Business Management and Communication Perspectives in Industry 4.0, Ayşegül Özbebek Tunç, Pınar Aslan, Editör, IGI Global, ss.152-173, 2019
8. Sosyal Medyada Parasosyal Etkileşim ve Parasosyal İlişki
Don Kişottan Günümüze Toplum ve Medya, Aydoğan, Filiz, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.205-219, 2019
12. Sosyal medyanın siyasal iletişim aracı olarak kullanımı: Barack Obama’xxnın 2012 Başkanlık seçim kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’xxın 2014 Cumhurbaşkanlığı seçim kampanyasının
İletişim Çalışmaları, Aydoğan Filiz, Editör, Derin Yayınları., İstanbul, ss.45-61, 2015
15. İletişim Teknolojileri ile Yeniden Şekillenmeye Başlayan Empatik İletişim Örüntüleri ve Halkla İlişkiler Alanına Katkılar
Halkla İlişkilerin İletişim Öznesi Empati, Yıldız Dilek Ertürk, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.275-294, 2010
16. Halkla İlişkiler Alanına Genel Bir Bakışla Emniyet Teşkilatında Halkla İlişkilerin Önemi
Polis ve Halkla İlişkiler, Y.D.Ertürk, Editör, Kutup Yıldızı Yayıncılık, İstanbul, ss.1-17, 2010
17. Halkla İlişkilerde İnternet uygulamaları:Bugüne ve Geleceğe Dair Bir Bakış “
Dünden Bugune Halkla İlişkiler, M.Işık, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.229-249, 2009
18. Halkla ilişkilerde internet uygulamaları: bugüne ve geleceğe dair bir bakış
Dünden Bugüne Halkla ilişkiler, Metin Işık, Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.229-249, 2009
