Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

2. The Role of Social Media in Crisis Communications for GSM Companies in Turkey

14th COMMUNICATION IN THE MILLENIUM, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.58, (Özet Bildiri)

3. Communicators’ Skills and knowledge in the area of Strategic Communication

” International Journal of Arts & Sciences,, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 29 Mayıs 2015, ss.497-504, (Tam Metin Bildiri)

4. Political preferences of generation Y university student with regards to governance and social media: A study on march 2014 local elections

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.791-797, (Tam Metin Bildiri) identifier

5. EXAMINING THE BEHAVIORAL INTENTIONS AND SATISFACTION ASSESSMENT BETWEEN STUDENTS AND UNIVERSITY: AN ANALYSIS ON THE STUDENTS OF ISTANBUL UNIVERSITY

7.Communication in the Millennium International Symposium, Austine, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2009, ss.222-232, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 18

2. SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI ÜZERİNE ETKİLERİ

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir Yeşim, Kuş Oğuz, Editör, Der Yayınları, Non-US Resident, ss.1-4, 2022

3. Is the Internet of Things Transforming a Surveillance Tool?

Digital Siege, Sevimece Karadoğan Doruk,Seda Mengü,Ebru Ulusoy, Editör, IU PRESS, İstanbul, ss.106-118, 2021

4. Simetrik İletişim Bağlamında Sosyal Medya Aracılığıyla Gerçekleşen Kurumsal İletişim

KURUMSAL İLETİŞİMDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR,, Tuğçe Çedikçi Çevik,Deniz Akbulut, Editör, Çözüm Yayınları, İstanbul, ss.67-85, 2021

5. "Is the Internet of Things Transforming a Surveillance Tool?,"

Digital Siege, KARADOĞAN ECE, MENGÜ SEDA, ULUSOY EBRU, Editör, IUPRESS, İstanbul, ss.1, 2021

6. Sosyal Medyada Parasosyal Etkileşim ve Parasosyal İlişki

Don Kişottan Günümüze Toplum ve Medya, Filiz Aydoğan, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.205-220, 2019

7. The Nature of Digital Leadership in Managing Employees Through Organizational Culture

Business Management and Communication Perspectives in Industry 4.0, Ayşegül Özbebek Tunç, Pınar Aslan, Editör, IGI Global, ss.152-173, 2019

8. Sosyal Medyada Parasosyal Etkileşim ve Parasosyal İlişki

Don Kişottan Günümüze Toplum ve Medya, Aydoğan, Filiz, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.205-219, 2019

9. Sosyal Medya

Der Yayınları, İstanbul, 2017

11. Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı

İletişim Çalışmaları, F.Aydoğan, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.47-61, 2015

15. İletişim Teknolojileri ile Yeniden Şekillenmeye Başlayan Empatik İletişim Örüntüleri ve Halkla İlişkiler Alanına Katkılar

Halkla İlişkilerin İletişim Öznesi Empati, Yıldız Dilek Ertürk, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.275-294, 2010

16. Halkla İlişkiler Alanına Genel Bir Bakışla Emniyet Teşkilatında Halkla İlişkilerin Önemi

Polis ve Halkla İlişkiler, Y.D.Ertürk, Editör, Kutup Yıldızı Yayıncılık, İstanbul, ss.1-17, 2010

17. Halkla İlişkilerde İnternet uygulamaları:Bugüne ve Geleceğe Dair Bir Bakış “

Dünden Bugune Halkla İlişkiler, M.Işık, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.229-249, 2009

18. Halkla ilişkilerde internet uygulamaları: bugüne ve geleceğe dair bir bakış

Dünden Bugüne Halkla ilişkiler, Metin Işık, Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.229-249, 2009
Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

3

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

20

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

24

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları