Eğitim Bilgileri
2016 - 2022
2016 - 2022Doktora
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
2010 - 2015
2010 - 2015Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo Tv Ve Sinema, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Gençlerin Hedonik Tüketim Alışkanlıklarına Sosyal Medyanın Etkisi: Üniversite Gençliği Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2015
2015Yüksek Lisans
İnsani Gelişme ve İnsani Yoksulluk Bağlamında İnsani Gelişme Endeksi: Gelişmiş ve Gelişmekte Olan Ülkeler ile Türkiye Karşılaştırması
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri ilişkileri
Çalışma Ekonomisi
Endüstri İlişkileri
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Radyo, Sinema ve Televizyon
Basım ve Yayımcılık
Medya ve İletişim Sistemleri
İletişim Tasarımı
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük
2016 - 2020
2016 - 2020Öğretim Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, Görsel, İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Bölümü
2016 - 2016
2016 - 2016Uzman
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, Rektörlük, Rektörlük
Akademi Dışı Deneyim
2015 - 2016
2015 - 2016Grafiker
Sancak Medya, Grafiker
2011 - 2014
2011 - 2014Grafiker
Anadolu Ajansı, Grafiker
2009 - 2011
2009 - 2011Müşteri Direktörü
Tel-pa, Müşteri Direktörü
2009 - 2009
2009 - 2009Grafik Tasarım Eğitmeni
Başarısoft Bilgi Teknolojileri Akademisi, Grafik Tasarım Eğitmeni
2006 - 2009
2006 - 2009Müşteri Direktörü
Tel-pa, Müşteri Direktörü
2004 - 2004
2004 - 2004Grafiker
Yedirenk Reklamcılık, Grafiker
Makaleler
Tümü (6)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (3)
2024
20241. Dijital Yaşamda Gelişmeleri Kaçırma Korkusu (FoMO) ve Sosyal Medya: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
YILDIZ İ., YÜREKLİ E.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.709-725, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
20222. MODERN TİPOGRAFİNİN GELİŞİM SERÜVENİNİN WOLFGANG WEİNGART ÇALIŞMALARI ÜZERİNDEN ANALİZİ
UĞUR E., YILDIZ İ.
Art-e Sanat Dergisi , cilt.15, sa.30, ss.1032-1050, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTSİZLİĞİ VE TÜRKİYE: İNSANİ GELİŞME ENDEKSİ ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME
YILDIZ İ.
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.1-20, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Sosyal medya ve mahremiyet sorunsalı: Panoptikondan süperpanoptikona mahremiyetin dönüşümü
Yıldız İ.
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , cilt.6, sa.11, ss.122-132, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20205. Psikanalitik Yaklaşım Çerçevesinde Nevrotik İhtiyaçlar Çözümlemesi: Kayıp Kız Filmi
Yıldız İ.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.977-987, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20196. Risk Perception Analysis with FAHP in Turkish Brand Patented Automobile Production
KARATOP B., Kubat C., YILDIZ İ.
International Journal of Scientific and Technological Research , cilt.5, sa.3, ss.201-211, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Kurumsal İtibar Stratejisi Tasarım Modeli Önerisi
Karatop B., Yıldız İ.
4 th International Symposium on International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Samsun, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, cilt.4, sa.8, ss.283-288, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Grafik Tasarım Eğitiminde Matbaa Eğitiminin Önemi
Özsoy S. A., YILDIZ İ.
6.Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.1029-1042, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. THE EFFECTS OF ADVERTISING ON SOCIAL STATUS DIFFERENCES: A CRITIQUE OF CONSUMER SOCIETY
YILDIZ İ.
Recent Advances in Humanities and Social Sciences March 2023, Prof. Dr. Hasan BABACAN & Dr. Mahmut GÜRSOY, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.55-74, 2023
2023
20232. DİJİTAL DÜNYADA HALKLA İLİŞKİLER VE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ: ASELSAN, HAVELSAN VE BAYKAR ÖRNEĞİ
Yıldız İ.
YENİ MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER - Kavramsal Çerçeve ve Uygulama Örnekleriyle, Esra Büdün Aydın, Editör, Nobel Yayıncılık, İstanbul, ss.29-56, 2023
2022
20224. THE USE OF INFOGRAPHICS AS VISUAL CONTENT PRODUCTION IN DIGITAL JOURNALISM: THE CASE OF ANADOLU AGENCY
YILDIZ İ.
International Research in Social, Human and Administrative Sciences - II December 2022, Prof. Dr. İrfan YILDIZ Assoc. Prof. Dr. Salih BATAL, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.35-58, 2022
2018
20185. Sanayi Devrimi ve Liberal İktisat
Yıldız İ.
Çoğulculuk Demokrasi Kuramı, Yavaşgel E., Editör, Filiz Kitabevi, İstanbul, ss.341-372, 2018