Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
1. TÜKETİCİLERİN FİYAT TAKTİKLERİNİN İKNA KABİLİYETİ İLE İLGİLİ BİLİNÇ DÜZEYİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yıldız Social Science Review
, cilt.4, sa.1, ss.65-77, 2018 (Hakemli Dergi)
4. X VE Y KUŞAĞI KADINLARININ KARAR VERME TARZLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.36, ss.242-271, 2016 (Scopus)
5. Generation Y Females and Males in an Emerging Market and their Shopping Motivation
International Journal of Management Cases
, cilt.18, sa.3, ss.4-23, 2016 (Hakemli Dergi)
6. IS THE PRICE ONLY MOTIVATION SOURCE TO PURCHASE COUNTERFEIT LUXURY PRODUCTS?
Journal of Academic Research in Economics
, cilt.7, sa.1, 2015 (Hakemli Dergi)
7. Health Education Planning In Marketing Perspective Using Conjoint Analysis
Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.40-66, 2015 (Hakemli Dergi)
8. Lüks markalar ve taklitleri arasındaki ilişkinin teoriler açısından değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.301-316, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
4. Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study In Online Shopping
World Marketing Congress Cultural Perspectives in marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)
5. How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation
11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1-36, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. Kompulsif Satın Alma ve Alışveriş Bağımlılığı
Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem Ergan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.79-97, 2023
5. Stratejik Pazarlama Planlaması
Pazarlama: İlkeler, Genel Stratejiler, Eroğlu F., Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.227-243, 2017
