Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS

10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308 Sürdürülebilir Kalkınma

Health Education Planning in Marketing Perspective Using Conjoint Analysis

The WEI Business&Economics Academic Conference, Atina, Yunanistan, 19 - 21 Mart 2015, ss.58-71

Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study In Online Shopping

World Marketing Congress Cultural Perspectives in marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243

How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation

11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1-36

Kitap & Kitap Bölümleri

Kompulsif Satın Alma ve Alışveriş Bağımlılığı

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem Ergan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.79-97, 2023

Augmented Reality and Its Relationship With Customer Experience in Retailing

Insights, Innovation, and Analytics for Optimal Customer Engagement, Samala Nagaraj, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-24, 2021

Ethical Consumption

Contemprorary Issues in Strategic Marketing, Ahmet Şekerkaya, Editör, Istanbul University, İstanbul, ss.193-223, 2020

Creating Costumer Value in Corporate Social Responsibility for Cultural Heritage

Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations, Duenas M., Aiello L., Cabrita R., Gatti M., Editör, Igı Global Publications, Roma, ss.163-184, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Stratejik Pazarlama Planlaması

Pazarlama: İlkeler, Genel Stratejiler, Eroğlu F., Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.227-243, 2017

Metrikler

Yayın

22

Atıf (WoS)

103

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

111

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları