Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS

10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS

10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

3. Health Education Planning in Marketing Perspective Using Conjoint Analysis

The WEI Business&Economics Academic Conference, Atina, Yunanistan, 19 - 21 Mart 2015, ss.58-71, (Tam Metin Bildiri)

4. Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study In Online Shopping

World Marketing Congress Cultural Perspectives in marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)

5. How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation

11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1-36, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Kompulsif Satın Alma ve Alışveriş Bağımlılığı

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem Ergan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.79-97, 2023

2. Augmented Reality and Its Relationship With Customer Experience in Retailing

Insights, Innovation, and Analytics for Optimal Customer Engagement, Samala Nagaraj, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-24, 2021

3. Ethical Consumption

Contemprorary Issues in Strategic Marketing, Ahmet Şekerkaya, Editör, Istanbul University, İstanbul, ss.193-223, 2020

4. Creating Costumer Value in Corporate Social Responsibility for Cultural Heritage

Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations, Duenas M., Aiello L., Cabrita R., Gatti M., Editör, Igı Global Publications, Roma, ss.163-184, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Stratejik Pazarlama Planlaması

Pazarlama: İlkeler, Genel Stratejiler, Eroğlu F., Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.227-243, 2017
Metrikler

Yayın

19

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

103

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

111

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları