SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.69-87, 2016 (SCI-Expanded)
LÜKS MARKALAR VE TAKLİTLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TEORİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.301-316, 2014 (SCI-Expanded)
Shopping online without thinking: being emotional or rational?
ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS
, cilt.26, sa.1, ss.78-93, 2014 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜKETİCİLERİN FİYAT TAKTİKLERİNİN İKNA KABİLİYETİ İLE İLGİLİ BİLİNÇ DÜZEYİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yıldız Social Science Review
, cilt.4, sa.1, ss.65-77, 2018 (Hakemli Dergi)
X VE Y KUŞAĞI KADINLARININ KARAR VERME TARZLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.36, ss.242-271, 2016 (Scopus)
Generation Y Females and Males in an Emerging Market and their Shopping Motivation
International Journal of Management Cases
, cilt.18, sa.3, ss.4-23, 2016 (Hakemli Dergi)
IS THE PRICE ONLY MOTIVATION SOURCE TO PURCHASE COUNTERFEIT LUXURY PRODUCTS?
Journal of Academic Research in Economics
, cilt.7, sa.1, 2015 (Hakemli Dergi)
Health Education Planning In Marketing Perspective Using Conjoint Analysis
Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.40-66, 2015 (Hakemli Dergi)
Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study in Online Shopping
ORGANIZATIONS AND MARKETS IN EMERGING ECONOMIES
, cilt.3, sa.2, ss.80-90, 2012 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study In Online Shopping
World Marketing Congress Cultural Perspectives in marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243
How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation
11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1-36
Kitap & Kitap Bölümleri
Kompulsif Satın Alma ve Alışveriş Bağımlılığı
Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem Ergan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.79-97, 2023
Stratejik Pazarlama Planlaması
Pazarlama: İlkeler, Genel Stratejiler, Eroğlu F., Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.227-243, 2017