Dr. Öğr. Üyesi Nil ENGİZEK


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Pazarlama Ana Bilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: nilkodaz@istanbul.edu.tr
İş Telefonu: +90 212 473 7070 Dahili: 18411
Web: http://aves.istanbul.edu.tr/nilkodaz/
Posta Adresi: İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı Avcılar / İstanbul

Metrikler

Yayın

19

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

103

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

111

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2014

2008 - 2014

Doktora

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı, Türkiye

2004 - 2006

2004 - 2006

Yüksek Lisans

Middlesex University, School Of Business, Marketing, Birleşik Krallık

1999 - 2003

1999 - 2003

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Kimya Mühendisliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

Tüketicilerin Taklit Ürün Satın Alma Niyetlerinde Kişisel Özelliklerin, Sosyal Motivasyonların ve Ürün ile İlgili Faktörlerin Rolü

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2025

2025

Elektrik ve Yangın Güvenliği

Diğer

İstanbul Üniversitesi

2025

2025

Aile İçi Etkili İletişim

Diğer

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı

2025

2025

İnsan Hakları

İnsan Hakları

Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurumu Başkanlığı

2014

2014

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ

Eğitim Yönetimi ve Planlama

İ.Ü. Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı

2017 - 2018

2017 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama

Yönetimsel Görevler

Akademi Dışı Deneyim

2011 - 2011

2011 - 2011

Visiting Scholar (Misafir Öğretim Elemanı)

Depaul University, Visiting Scholar (Misafir Öğretim Elemanı)

2006 - 2007

2006 - 2007

Ürün Müdür Yardımcısı

Depar Deri ve Plastik Sanayi, Ürün Müdür Yardımcısı

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Dijital Pazarlama

Pazarlama Yönetimi

Dijital Pazarlama

Pazarlama Yönetimi

Pazarlamada Tez Önerileri

Marketing Strategies

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama Stratejileri

Seminer

Elektronik Pazarlama

Elektronik Pazarlama

Lisans

Lisans

Marketing Research

Araştırma Yöntemleri

Marketing Communication

Brand Management

Principles of Marketing

Pazarlamada Güncel Kavramlar

Elektronik Pazarlama

Makaleler

Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2017

2017

1. AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS

Öztürk S., Engizek N.

10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

2. AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS

Ozturk S., Engizek N.

10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2015

2015

3. Health Education Planning in Marketing Perspective Using Conjoint Analysis

Taş N., ENGİZEK N., ÖNDER E., ÖNDER G.

The WEI Business&Economics Academic Conference, Atina, Yunanistan, 19 - 21 Mart 2015, ss.58-71, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

4. Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study In Online Shopping

ÖZEN H., ENGİZEK N.

World Marketing Congress Cultural Perspectives in marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

5. How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation

Kurtuluş K., AKYÜZ İ., ENGİZEK N., Eroğlu F., Kop E., Mammadov G., et al.

11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1-36, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Kompulsif Satın Alma ve Alışveriş Bağımlılığı

Kop A. E., Engizek N.

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem Ergan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.79-97, 2023

2021

2021

2. Augmented Reality and Its Relationship With Customer Experience in Retailing

Engizek N.

Insights, Innovation, and Analytics for Optimal Customer Engagement, Samala Nagaraj, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-24, 2021

2020

2020

3. Ethical Consumption

Engizek N.

Contemprorary Issues in Strategic Marketing, Ahmet Şekerkaya, Editör, Istanbul University, İstanbul, ss.193-223, 2020

2018

2018

4. Creating Costumer Value in Corporate Social Responsibility for Cultural Heritage

ENGİZEK N., Eroğlu F.

Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations, Duenas M., Aiello L., Cabrita R., Gatti M., Editör, Igı Global Publications, Roma, ss.163-184, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

5. Stratejik Pazarlama Planlaması

ENGİZEK N.

Pazarlama: İlkeler, Genel Stratejiler, Eroğlu F., Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.227-243, 2017

Desteklenen Projeler

2017 - 2017

2017 - 2017

AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION MOTIVATORS AND BARRIERS

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ENGİZEK N. (Yürütücü), ÖZTÜRK S.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ekim 2023

Ekim 2023

FORESIGHT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2019

Haziran 2019

International Journal of Retail & Distribution Management

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2019

Mayıs 2019

Foresight

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Ağustos 2012 - 01 Ağustos 2012

01 Ağustos 2012 - 01 Ağustos 2012

World Marketing Congress Cross-Cultural Perspectives in Marketing

Katılımcı

Atlanta-Amerika Birleşik Devletleri

01 Ocak 2012 - 01 Ocak 2012

01 Ocak 2012 - 01 Ocak 2012

International Marketing Trends Conference

Katılımcı

Venedik-İtalya

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 127

h-indeksi (WOS): 4