Eğitim Bilgileri
2008 - 2014
2008 - 2014Doktora
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı, Türkiye
2004 - 2006
2004 - 2006Yüksek Lisans
Middlesex University, School Of Business, Marketing, Birleşik Krallık
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
İstanbul Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Kimya Mühendisliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Tüketicilerin Taklit Ürün Satın Alma Niyetlerinde Kişisel Özelliklerin, Sosyal Motivasyonların ve Ürün ile İlgili Faktörlerin Rolü
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2025
2025Elektrik ve Yangın Güvenliği
Diğer
İstanbul Üniversitesi
2025
2025Aile İçi Etkili İletişim
Diğer
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
2025
2025İnsan Hakları
İnsan Hakları
Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurumu Başkanlığı
2014
2014İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İ.Ü. Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı
2017 - 2018
2017 - 2018Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama
Yönetimsel Görevler
Akademi Dışı Deneyim
2011 - 2011
2011 - 2011Visiting Scholar (Misafir Öğretim Elemanı)
Depaul University, Visiting Scholar (Misafir Öğretim Elemanı)
2006 - 2007
2006 - 2007Ürün Müdür Yardımcısı
Depar Deri ve Plastik Sanayi, Ürün Müdür Yardımcısı
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Tüketici etnosentrizmi, sağlık bilinci, fiyat duyarlılığı ve gösterişçi tüketimin siyez buğdayına yönelik tutum ve satın alma niyetine etkisi
Engizek N. (Danışman)
L.ASENA(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
2018
20181. TÜKETİCİLERİN FİYAT TAKTİKLERİNİN İKNA KABİLİYETİ İLE İLGİLİ BİLİNÇ DÜZEYİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Huseynli B., ENGİZEK N., KURTULUŞ S.
Yıldız Social Science Review , cilt.4, sa.1, ss.65-77, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20182. Influence of consumer attributions and service quality on support of corporate social responsibility
Engizek N., Yasin B.
Organizations and Markets in Emerging Economies
, cilt.9, sa.1, ss.86-105, 2018 (Scopus)
2017
20173. How CSR and overall service quality lead to affective commitment: Mediating role of company reputation
Engizek N., Yasin B.
Social Responsibility Journal
, cilt.13, sa.1, ss.111-125, 2017 (Scopus)
2016
20164. X VE Y KUŞAĞI KADINLARININ KARAR VERME TARZLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
ENGİZEK N., ŞEKERKAYA A. K.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.13, sa.36, ss.242-271, 2016 (Scopus)
2016
20165. Generation Y Females and Males in an Emerging Market and their Shopping Motivation
ENGİZEK N., ŞEKERKAYA A. K.
International Journal of Management Cases , cilt.18, sa.3, ss.4-23, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
20156. IS THE PRICE ONLY MOTIVATION SOURCE TO PURCHASE COUNTERFEIT LUXURY PRODUCTS?
Engizek N., Şekerkaya A. K.
Journal of Academic Research in Economics , cilt.7, sa.1, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20157. Health Education Planning In Marketing Perspective Using Conjoint Analysis
Taş N., Engizek N., Önder E., Önder G.
Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.40-66, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
20148. Lüks markalar ve taklitleri arasındaki ilişkinin teoriler açısından değerlendirilmesi
Engizek N., Şekerkaya A. K.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.301-316, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
20149. Shopping online without thinking: Being emotional or rational?
Ozen H., ENGİZEK N.
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics
, cilt.26, sa.1, ss.78-93, 2014 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS
Öztürk S., Engizek N.
10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308, (Tam Metin Bildiri)
2017
20172. AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS
Ozturk S., Engizek N.
10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308, (Tam Metin Bildiri)
2015
20153. Health Education Planning in Marketing Perspective Using Conjoint Analysis
Taş N., ENGİZEK N., ÖNDER E., ÖNDER G.
The WEI Business&Economics Academic Conference, Atina, Yunanistan, 19 - 21 Mart 2015, ss.58-71, (Tam Metin Bildiri)
2012
20124. Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study In Online Shopping
ÖZEN H., ENGİZEK N.
World Marketing Congress Cultural Perspectives in marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)
2012
20125. How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation
Kurtuluş K., AKYÜZ İ., ENGİZEK N., Eroğlu F., Kop E., Mammadov G., et al.
11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1-36, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Kompulsif Satın Alma ve Alışveriş Bağımlılığı
Kop A. E., Engizek N.
Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Senem Ergan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.79-97, 2023
2021
20212. Augmented Reality and Its Relationship With Customer Experience in Retailing
Engizek N.
Insights, Innovation, and Analytics for Optimal Customer Engagement, Samala Nagaraj, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-24, 2021
2020
20203. Ethical Consumption
Engizek N.
Contemprorary Issues in Strategic Marketing, Ahmet Şekerkaya, Editör, Istanbul University, İstanbul, ss.193-223, 2020
2018
20184. Creating Costumer Value in Corporate Social Responsibility for Cultural Heritage
ENGİZEK N., Eroğlu F.
Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations, Duenas M., Aiello L., Cabrita R., Gatti M., Editör, Igı Global Publications, Roma, ss.163-184, 2018
2017
20175. Stratejik Pazarlama Planlaması
ENGİZEK N.
Pazarlama: İlkeler, Genel Stratejiler, Eroğlu F., Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.227-243, 2017
Desteklenen Projeler
2017 - 2017
2017 - 2017AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION MOTIVATORS AND BARRIERS
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ENGİZEK N. (Yürütücü), ÖZTÜRK S.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ekim 2023
Ekim 2023FORESIGHT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2019
Haziran 2019International Journal of Retail & Distribution Management
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019Foresight
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ağustos 2012 - 01 Ağustos 2012
01 Ağustos 2012 - 01 Ağustos 2012World Marketing Congress Cross-Cultural Perspectives in Marketing
Katılımcı
Atlanta-Amerika Birleşik Devletleri
01 Ocak 2012 - 01 Ocak 2012
01 Ocak 2012 - 01 Ocak 2012