Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (25)
2. Social Media Newsroom in Public Relatitons: Corporate Practices between Turkey and Russia
Humanities and Social Sciences Review
, cilt.4, ss.83-104, 2015 (Hakemli Dergi)
3. SOCIAL MEDIA NEWSROOMS IN PUBLIC RELATIONS CORPORATEPRACTICES BETWEEN TURKEY AND RUSSIA
Humanities and Social Sciences Review
, cilt.4, sa.3, ss.83-104, 2015 (Hakemli Dergi)
4. The Impact of Economic Crisis on Media Replections of Turkish Large Companies
International Journal of Multidisciplinary Thought
, cilt.4, sa.4, ss.487-496, 2014 (Hakemli Dergi)
5. Public Relations and Democracy
International Journal Turkic Studies Review
, cilt.1, sa.1, ss.4-12, 2014 (Hakemli Dergi)
6. Sponsorluk
Marmara İletişim Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.1-22, 2014 (Hakemli Dergi)
7. Image and Country Image
PR i CMI v Kazakhstane
, ss.9-16, 2013 (Hakemli Dergi)
8. The Use of Social Media by the Youth
Humanities and Social Sciences Review
, cilt.1, sa.2, ss.281-288, 2012 (Hakemli Dergi)
9. Kurumsal İletişim ve Güven Oluşturmak
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, sa.34, ss.26-31, 2010 (Hakemsiz Dergi)
10. An Analytic Study of Communication Satisfaction in the Turkish Postal Service
Selçuk İletişim Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.51-66, 2009 (Hakemli Dergi)
12. The Public Relations Activities of Public Institutiions in Turkey which Shape Public Sphere
Galatasaray Üniversitesi İlet-i-şim Dergisi
, cilt.8, ss.9-35, 2008 (Hakemli Dergi)
13. Türkiye'de Lisans ve Lisansüstü Halkla İlişkiler Eğitimi: Tezlerin Halkla İlişkiler Alanına Katkısının Kantitatif Bir Çalışması (1984-2007)
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.5, sa.2, ss.5-14, 2008 (Hakemli Dergi)
14. The Progress of Public Relations as a Profession in Turkey
European Public Relations News
, cilt.2, sa.4, ss.1-3, 2003 (Hakemsiz Dergi)
15. Public Relations Education in Turkey
European Pubilc Relations News
, cilt.2, sa.3, ss.5-9, 2003 (Hakemsiz Dergi)
16. Pubilc Relations in Turkey
European Public Relations News
, cilt.2, sa.1, ss.9-11, 2003 (Hakemsiz Dergi)
17. Genel Bir Bakış Açısından Sponsorluk
Sponsorluk Bülteni
, sa.2, ss.4, 2002 (Hakemsiz Dergi)
18. Spor Sponsorluğu
Pi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.49-56, 2002 (Hakemsiz Dergi)
19. Kriz Yönetimi ve Halkla İlişkiler
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.12, ss.473-498, 2002 (Hakemli Dergi)
20. Halkla İlişkilerin Etik Yönü
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.13, ss.192-211, 2002 (Hakemli Dergi)
21. Uluslararası Halkla İlişkiler
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.267-299, 2001 (Hakemli Dergi)
22. Rakamlarla Sponsorluk Harcamalarına Genel Bir Bakış
MediaCat Dergisi
, sa.68, ss.56-57, 2000 (Hakemsiz Dergi)
23. Sponsorluk ve Sigorta Sektöründen Bazı Örnekler
MediaCat Dergisi
, sa.61, ss.54-55, 2000 (Hakemsiz Dergi)
24. Kurumsal Reklamcılık
Maltepe İletişim Dergisi
, sa.1, ss.85-102, 2000 (Hakemli Dergi)
25. Sponsorluk mu Yardım mı?
Reklamverenler Derneği Dergisi
, sa.1, ss.54, 2000 (Hakemsiz Dergi)
26. Halkla İlişkilerde Kurumsal Reklamcılık
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.10, ss.345-353, 2000 (Hakemli Dergi)
27. Kurum Kimliği ve Kurum İmajı
MediaCat Dergisi
, sa.55, ss.56-57, 1999 (Hakemsiz Dergi)
28. Mesenlikten Sponsorluğa Tarihi Süreç
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.8, ss.169-179, 1998 (Hakemli Dergi)
29. Mesenlik, Bağışçılık ve Sponsorluk
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.5, ss.281-293, 1997 (Hakemli Dergi)
30. Sponsorluk
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, ss.201-209, 1994 (Hakemli Dergi)
31. Basının Basın Davalarını Ele Alışı (1988-1992)
Marmara İletişim Dergisi
, sa.1, ss.293-315, 1992 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
2. Who needs public relations? A comparative analysis of two countries over public relations consultancy agencies
BledCom 2020, 03 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
4. Development of Information Society and Lifelong Learning
G Global: Promblems and Prospects of Sustainable Development Conference, Astana, Kazakistan, 10 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
5. Halkla İlişkilerde Örnek Olay Uygulamaları
Materials of International Scientific and Practical Conference, Alma Ata, Kazakistan, 05 Aralık 2014, ss.24-30, (Tam Metin Bildiri)
6. Social Media Newsrooms in Public Relations: Corporate Practices between Turkey and Russia
2nd International Communication Conference, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
7. Communication and Public Relations Education: Turkish Perspective
Kazakshtan-2050 Strategy, Astana, Kazakistan, 03 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
8. Public Relations and Democracy
International Scientific-Practical Conference, Almaty, Kazakistan, 17 - 18 Nisan 2014, ss.10-15, (Tam Metin Bildiri)
9. Strategic Communication in the Transition from the Post-Industrial Society to Information Societies
International Scientific-Practical Conference, Alma Ata, Kazakistan, 11 Aralık 2013, (Tam Metin Bildiri)
10. From Conventional to Multimedia Journalism: The Experience of Istanbul Universtiy Faculty of Communication’s Newspaper (İletim)
V. International Scientific and Practical Conference, Kazan, Rusya, 15 - 16 Aralık 2011, (Tam Metin Bildiri)
12. Sponsorship as an International Communication Tool in Example Turkish Airlines
XXIII. Sinergie-Euprera Congress: Corporate Governance and Strategic Communication, Milan, İtalya, 9 - 11 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
15. Turkish society and the Bulgarian image among people immigrating Bulgaria
11th International Scientific Conference, Sofija, Bulgaristan, 14 - 15 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
16. Windows Opening to Cultures: An Overview of Cultural Entities through the Governmental Websites of Southeastern European Countries
10th International Scientific Conference, Sofya, Bulgaristan, 18 - 19 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
17. Halkla İlişkiler ve Hedef Kitleyle İletişimde Kurumsal Web Sitelerinin İncelenmesi
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
18. The Image of Balkan Countries
9th International Scientific Conference, Sofya, Bulgaristan, 19 - 20 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
19. Children Programme Sponsorship on Television
1st International Children Conference, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2003, (Tam Metin Bildiri)
22. Sponsorluk ve Belgesel Film Sponsorluğu
Belgesel Sinemacılar Birliği 1. Ulusal Konferansı, İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 1997, ss.132-147, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
21
2. Çok Boyutlu Ülke İtibarı ve Ülke İtibarının Ölçüm Modelleri
Halkla İlişkilere Dair: Prof. Dr. Alaeddin Asna'ya Saygı Kitaı, ÖZGEN EBRU, AKAY RAFET AYKUT, Editör, Pozitif Yayınevi, İstanbul, ss.122-160, 2024
4. Country Image of Kazakhstan in Turkey
PR и CM И в Казахстане, , Editör, Almaty, Almaty, ss.47-85, 2018
5. Achieving Business Expectations from Soft Skills in the Fields of Innovative Management, Leadership, and Communication
Linking Business and Communication, Pedja Asanin Gole, Editör, DOBA Business School, Maribor, ss.181-204, 2018
14. Halkla İlişkiler Amaçlı Reklamcılık
Reklamların Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri, Yavuz Şahinde, Editör, Ütopya Yayınevi, İstanbul, ss.190-216, 2009
20. Televizyonda Program Sponsorluğu ve Uygulamaları
İstanbul Üniversitesi Basımevi, İstanbul, 2002
21. Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sponsorluk
Epsilon Yayınevi, İstanbul, 1998