Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (25)

6. Sponsorluk

Marmara İletişim Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.1-22, 2014 (Hakemli Dergi)

16. Pubilc Relations in Turkey

European Public Relations News , cilt.2, sa.1, ss.9-11, 2003 (Hakemsiz Dergi)

18. Spor Sponsorluğu

Pi Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.49-56, 2002 (Hakemsiz Dergi)

27. Kurum Kimliği ve Kurum İmajı

MediaCat Dergisi , sa.55, ss.56-57, 1999 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. The Communicative Constitution of Organization and Internal Communication in the Coronavirus Pandemic

28th International Public Relations Research Symposium, Bled, Slovenya, 2 - 03 Temmuz 2021, ss.48-50, (Özet Bildiri)

3. Building Trust on Twitter in Healthcare: Content Analysis in Turkey and Slovenia

26th International Public Relations Research Symposium BledCom, Bled, Slovenya, 4 - 06 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

4. Development of Information Society and Lifelong Learning

G Global: Promblems and Prospects of Sustainable Development Conference, Astana, Kazakistan, 10 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

5. Halkla İlişkilerde Örnek Olay Uygulamaları

Materials of International Scientific and Practical Conference, Alma Ata, Kazakistan, 05 Aralık 2014, ss.24-30, (Tam Metin Bildiri)

6. Social Media Newsrooms in Public Relations: Corporate Practices between Turkey and Russia

2nd International Communication Conference, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)

7. Communication and Public Relations Education: Turkish Perspective

Kazakshtan-2050 Strategy, Astana, Kazakistan, 03 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)

8. Public Relations and Democracy

International Scientific-Practical Conference, Almaty, Kazakistan, 17 - 18 Nisan 2014, ss.10-15, (Tam Metin Bildiri)

9. Strategic Communication in the Transition from the Post-Industrial Society to Information Societies

International Scientific-Practical Conference, Alma Ata, Kazakistan, 11 Aralık 2013, (Tam Metin Bildiri)

10. From Conventional to Multimedia Journalism: The Experience of Istanbul Universtiy Faculty of Communication’s Newspaper (İletim)

V. International Scientific and Practical Conference, Kazan, Rusya, 15 - 16 Aralık 2011, (Tam Metin Bildiri)

12. Sponsorship as an International Communication Tool in Example Turkish Airlines

XXIII. Sinergie-Euprera Congress: Corporate Governance and Strategic Communication, Milan, İtalya, 9 - 11 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)

14. Kurumsal Özgürlük: Medyadan Bağımsız İletişim

Türkiye-Ukrayna Medya İlişkileri Uluslararası Konferansı, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

15. Turkish society and the Bulgarian image among people immigrating Bulgaria

11th International Scientific Conference, Sofija, Bulgaristan, 14 - 15 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Halkla İlişkiler ve Hedef Kitleyle İletişimde Kurumsal Web Sitelerinin İncelenmesi

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

18. The Image of Balkan Countries

9th International Scientific Conference, Sofya, Bulgaristan, 19 - 20 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

19. Children Programme Sponsorship on Television

1st International Children Conference, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2003, (Tam Metin Bildiri)

20. PR-Profile der türkischen PR-Ausbildung

PR-Ausbildung im deutschsprachigen Raum, Lingen, Almanya, 21 - 23 Kasım 2002, (Tam Metin Bildiri)

21. Halkla İlişkilerde İtibar Yönetimi

2. Ulusal İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2001, cilt.2, ss.629-639, (Tam Metin Bildiri)

22. Sponsorluk ve Belgesel Film Sponsorluğu

Belgesel Sinemacılar Birliği 1. Ulusal Konferansı, İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 1997, ss.132-147, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 21

1. Halkla İlişkiler Teorileri

Der Yayınları, İstanbul, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Çok Boyutlu Ülke İtibarı ve Ülke İtibarının Ölçüm Modelleri

Halkla İlişkilere Dair: Prof. Dr. Alaeddin Asna'ya Saygı Kitaı, ÖZGEN EBRU, AKAY RAFET AYKUT, Editör, Pozitif Yayınevi, İstanbul, ss.122-160, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Country Image of Kazakhstan in Turkey

PR и CM И в Казахстане, , Editör, Almaty, Almaty, ss.47-85, 2018

6. Trust and Theory of Trust

Trust in Communication Management, Okay A., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.15-36, 2016

7. Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler : Etkili Bir Üçgen Mi

İletişimin Gücü, Filiz Balta Peltekoğlu, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.229-250, 2016

11. Halkla İlişkiler ve Medya

Derin Yayınları, İstanbul, 2013

12. Sponsorluk

Der Yayınevi, İstanbul, 2012

14. Halkla İlişkiler Amaçlı Reklamcılık

Reklamların Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri, Yavuz Şahinde, Editör, Ütopya Yayınevi, İstanbul, ss.190-216, 2009

15. The Place of Theory in Public Relations Practice

Public Relations: From Theory to Practice, T. Hansen Horn, and Neff B. Dostal , Editör, Allyn & Bacon, Boston, ss.300-316, 2007

16. Sponsorluğun Temelleri

Der Yayınları, İstanbul, 2005

17. Die Beziehungen vor PR Verantwortlichen und Journalisten in der Türkei

Schwierige Verhältnisse İnterdependenzen zwischen Journalismus und PR, Altmeppen, K.D., Röttger U., Bentele G., Editör, Vs Verlag Für Sozialwissenschaften, Wiesbaden, ss.1, 2004

18. Contemporary Girls of Contemporary Turkey

The Evolution of Public Relations: Case Studies From Countries in Transition, Judy VanSlyke Turk, Linda H. Scanlan, Editör, Institute For Public Relations, Gainsville, ss.23-38, 2004

20. Televizyonda Program Sponsorluğu ve Uygulamaları

İstanbul Üniversitesi Basımevi, İstanbul, 2002
Metrikler

Yayın

74

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

2137

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları