Academic Titles
-
2014 - Continues Professor
Istanbul University, School of Business, Department of Business Administration
-
2009 - 2014 Associate Professor
Istanbul University, School of Business, Department of Business Administration
-
2006 - 2009 Assistant Professor
Istanbul University, School of Business, Department of Business Administration
-
1995 - 2006 Research Assistant
Istanbul University, School of Business, Department of Business Administration
Managerial Experience
-
2021 - Continues Yönetim Kurulu Üyesi
Istanbul University, Rektörlük, Uluslararası Öğrenci Merkezi
-
2015 - Continues Board Member
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Sorumluluk Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2018 - 2023 Head of Department
Istanbul University, Institute of Graduate Studies In Sciences, Akıllı Ulaşım Sistemleri Anabilim Dalı
-
2015 - 2023 Dean
Istanbul University, School of Transportation and Logistics
-
2015 - 2023 Head of Department
Istanbul University, School of Transportation and Logistics, Department Of Transportation And Logistics
-
2015 - 2023 Head of Department
Istanbul University, School of Transportation and Logistics, Department Of Transportation And Logistics
-
2015 - 2023 Fakülte Kurulu Üyesi
Istanbul University, School of Transportation and Logistics, Department Of Transportation And Logistics
-
2015 - 2019 Board Member
İstanbul Üniversitesi, Teknoloji Transfer Merkezi
-
2013 - 2014 Board Member
İstanbul Üniversitesi, Open and Dıstance Educatıon Faculty
-
2011 - 2014 Board Member
İstanbul Üniversitesi, School of Business
-
2010 - 2014 Vice Dean
İstanbul Üniversitesi, School of Business
Non Academic Experience
-
2023 - Continues ÖSYM İSTANBUL İL GENEL KOORDİNATÖRÜ
Other Public Institution, ÖSYM, ÖSYM
-
2013 - 2023 ÖSYM İSTANBUL 5. BÖLGE KOORDİNATÖRÜ (AVCILAR, KÜÇÜKÇEKMECE, BEYLİKDÜZÜ VE ESENYURT)
Other Public Institution, ÖSYM, ÖSYM
Courses
-
Doctorate Küresel Pazarlama Konuları
-
Doctorate Davranışsal Pazarlama
-
Postgraduate Tüketici Davranışı
-
Undergraduate Pazarlama Yönetimi
-
Undergraduate Araştırma Yöntemleri
-
Postgraduate Tüketici Davranışları
-
Doctorate Küresel Pazarlama Konuları
-
Postgraduate Pazarlama Araştırmaları
-
Postgraduate Pazarlama Araştırmaları
-
Postgraduate Tüketici Davranışı
-
Postgraduate Pazarlama Yönetimi
-
Doctorate İthalat İhracat Pazarlaması
-
Doctorate Davranışsal Pazarlama
-
Postgraduate Tüketici Davranışı
-
Postgraduate PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Undergraduate PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Doctorate İHRACAT İTHALAT PAZARLAMASI
-
Postgraduate PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
-
Undergraduate ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Doctorate DAVRANIŞSAL PAZARLAMA
-
Postgraduate TÜKETİCİ DAVRANIŞI
-
Postgraduate TÜKETİCİ DAVRANIŞI, SATIŞ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
-
Undergraduate SATIŞ YÖNETİMİ
-
Postgraduate ARAŞTIRMA YÖNTEM BİLİM
-
Postgraduate SATIŞ YÖNETİMİ
-
Postgraduate ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Undergraduate PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
-
Undergraduate PAZARLAMA İLKELERİ
Advising Theses
-
Tedarikçilerin afetlere hazırlık ve müdahale aşamalarında sözleşmeler ve diğer bağlayıcı durumlar nedeniyle karşılaştıkları risklerin yönetimi
Okumuş A. (Advisor)
B.CAN(Student), Doctorate, 2023 -
Özel Sağlık Kuruluşlarında Hizmet Karşılaşmalarının Hasta Tatmini ve Davranışsal Niyete Etkisi
Okumuş A. (Advisor)
M.SELAMİ(Student), Doctorate, 2022 -
Kargo taşımacılığında insansız hava araçlarının (drone) hedefe ulaşmasına yönelik yeni bir yaklaşım
Okumuş A. (Advisor)
-
Pist başı beklemelerinin gerçek zamanlı trafik verisi kullanılarak kuyruk teorisi yöntemi ile analizi: İstanbul Havalimanı örneği
Okumuş A. (Advisor)
-
Tüketici temelli marka otantikliğinin müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati üzerindeki etkisi
Okumuş A. (Advisor)
-
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Tüketicilerin Satın Alma Kararı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi - Özel Orta Öğretim Örneği
Okumuş A. (Advisor)
-
Tüketicilerin Yeni Teknolojileri Benimsemelerinin Teknoloji Kabul Modeli Boyutları İtibarıyla İncelenmesi: Mobil Ödeme Sistemleri Üzerine Bir Araştırma
Okumuş A. (Advisor)
-
Mobil Uygulamaların Şehir İçi Toplu Taşımada Kullanımı ve Toplu Taşıma Kullanıcıları Tarafından Kabulü
Okumuş A. (Advisor)
-
Ankara ilinde yaşayan 45 yaş ve üzeri kişilerin yaşlılık beklenti ve algılarının sosyo-demografik özellikler itibariyle incelenmesi
H.Göktaş(Student), Postgraduate, 2019 -
Yerli ve Yabancı Markalı Ürünlerde Marka Genişlemesine Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi: Kahve Zincirlerine Yönelik Bir Uygulama
A.Peker(Student), Postgraduate, 2017 -
Uluslararası Marka İttifaklarında Tüketicilerin Algıladığı Uyum ile Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinin ve Değerlerinin Satın Alma Niyeti ile Etkileşimi
G.Kurtuldu(Student), Doctorate, 2016 -
İnternetten alışverişe yönelik güven ve bağlılığın kişisel etkenler ile çok kanallı - Tek kanallı perakendecilik modelleri açısından incelenmesi
Okumuş A. (Advisor)
-
Teknolojik ürünlerin subjektif ve objektif özelliklerinin yeni ürün satınalma niyeti üzerinde etkileri
Okumuş A. (Advisor)
-
Tüketicilerin ürün yerleştirmeye yönelik tutumları üzerinde sosyo-demografik ve psikografik etkenlerin rolü
S.ÖZTÜRK(Student), Postgraduate, 2011 -
Basılı Reklamlardan Geleneksel İlan ve Advertorial (Tanıtıcı Reklam) Uygulamalarının Karşılaştırılması
N.ÇETİNTÜRK(Student), Postgraduate, 2009 -
İşletmelerde pazarlama istihbaratı ve İstanbul ilinde pilot bir araştırma
Okumuş A. (Advisor)
-
Banka Müşterilerinin Internet Bankacılığına İlişkin Kanaatlerinin İncelenmesi ve Konu ile İlgili Pilot Bir Araştırma
R.MURAT(Student), Postgraduate, 2007 -
Doğrudan Posta Yönteminde Müşterilerin Geri Kazanımları ile Demografik, Sosyo-Ekonomik Özellikleri Arasındaki İlgi ve Yönteme İlişkin Değerlemeleri
E.DENİZ(Student), Postgraduate, 2007 -
Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü- bir pilot araştırma
Okumuş A. (Advisor)