Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Artificial Intelligence in Digital Marketing: A Bibliometric Analysis

2nd International Congress On Finance, Economy And Sustainable Policies (ICOFESP-2024), Bursa, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2024, ss.116-130

Toplu Taşıma Kullanıcılarının Mobil Toplu Taşıma Uygulamalarına Yönelik Yaklaşımlarının Araştırılması

V. International Caucasus-Central Asia Foreign Trade and Logistics Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Eylül 2019, ss.186-189

Examining the attitude toward halal food products: The case of a private university

32nd International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2018, Sevilla, İspanya, 15 - 16 Kasım 2018, ss.4200-4206 identifier identifier

Examining the Image of Italy, France, and Morocco as a Tourist Destination

The 4 World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Antalya, Türkiye, 22 - 27 Nisan 2008, ss.12-24

Tüketicilerin Fiyat Algılamalarında Esas Olan Pazar Bölümlerinin Oluşturulmasının Denemesi

11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2006, ss.249-266

Tüketicilerin Ambalaja İlişkin Tutum ve Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2003, ss.253-269

Determining Behavioral Differences Between Two Different Cola Brand Consumers

Marketing and Development Challenges in The 21st Century, Proceedings of The 7th International Conference on Marketing and Development, International Society for Marketing and Development, Gana, Gana, 5 - 08 Ağustos 2000, ss.175-182

Kitap & Kitap Bölümleri

Satış Yönetimi ve Kişisel Satış

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

Pazarlama Stratejileri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

Pazarlama Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

Profesyonel Satış Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

Bilimsel Araştırma Teknikleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

Pazarlama İlkeleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

The Birth of Omni-Channel Marketing and New Dynamics of Consumers’ Approach to Retail Channels

Marketing Management in Turkey, Öztürkcan S., Yolbulan Okan E., Editör, Emerald Publıshıng, Bradford, ss.247-272, 2018

Sosyal Mübadele Teorisi

Pazarlama Teorileri (2.baskı), Yağcı M. İ., Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.13-33, 2015

İnternetten Satın Alma Davranışı ile Risk ve Fayda Algılamaları Arasındaki İlgi-SPSS Uygulaması

Araştırma Yöntemleri, Kurtuluş K., Editör, Türkmen Kitabevi, İstanbul, ss.217-281, 2010

SPSS Programının Kullanımına İlişkin Temel Bilgiler

Pazarlama Araştırmaları, 8.Basım, Kurtuluş K., Editör, Literatür Yayıncılık, İstanbul, ss.376-449, 2006

Ansiklopedide Bölümler

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

86

Atıf (WoS)

202

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

272

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

1102

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

13

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları