Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (1)
5. How Do Social Media Users in Turkey Differ in Terms of Their Use Habits and Preferences?
International Journal of Business and Information (IJBI)
, cilt.10, sa.3, ss.337-364, 2015 (Hakemli Dergi)
6. Pazarlama İletişimi Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: Kavramsal Bir Çerçeve
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, cilt.25, ss.96-119, 2014 (Hakemli Dergi)
10. Fırsat Sitelerine Yönelik E-Sadakati Belirleyen Boyutların İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.7, ss.217-239, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. MOBİL UYGULAMA TÜKETİM DAVRANIŞINDA TÜKETİCİLERİN ÜCRETSİZ ÜRÜNLERDEN ÜCRETLİ (FREEMIUM) ÜRÜNLERE GEÇİŞİNDE ETKİLİ FAKTÖRLER
3. ULUSLARARASI DİJİTAL İŞLETME, YÖNETİM VE EKONOMİ KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
5. Dağıtım
Pazarlama - İlkeler, Genel Stratejiler, Eroğlu, F., Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.169-203, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
29
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
9
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
5
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
41
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
50
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
80
Proje
2
Tez Danışmanlığı
1
