Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. MOBİL UYGULAMA TÜKETİM DAVRANIŞINDA TÜKETİCİLERİN ÜCRETSİZ ÜRÜNLERDEN ÜCRETLİ (FREEMIUM) ÜRÜNLERE GEÇİŞİNDE ETKİLİ FAKTÖRLER

3. ULUSLARARASI DİJİTAL İŞLETME, YÖNETİM VE EKONOMİ KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2. İş Modellerinin Teknoloji ve Tüketici Temelli Dönüşüm Sürecine Yönelik Bir Yaklaşım Önerisi

Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.57-58, (Özet Bildiri)

3. AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS

10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS

10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

5. Recent trends and prospects of marketing publications in Turkey

7th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI 2013, Orlando, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 12 Temmuz 2013, ss.44-48, (Tam Metin Bildiri) identifier

6. Research methodology in marketing publications in Turkey: Review and evaluation

6th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI 2012, Orlando, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Temmuz 2012, ss.218-222, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 6

1. Innovative Marketing Approaches in the Digital Era—The Transformation of Businesses and Marketing Mix Strategies

Multidisciplinary Approaches to Contemporary MarketingDigital Trends, Social Issues and Economics , Fatma İrem Konyalıoğlu,Fatih Sinan Esen, Editör, Springer Nature Switzerland Ag, Geneve, ss.3-44, 2025

2. KÜRESEL PAZARLAMA

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

3. SERVICES MARKETING STRATEGIES

Contemporary Issues in Strategic Marketing, Prof. Dr. Ahmet Şekerkaya, Editör, Istanbul University Press , İstanbul, ss.255-292, 2020

4. The Birth of Omni-Channel Marketing and New Dynamics of Consumers’ Approach to Retail Channels

Marketing Management in Turkey, Öztürkcan S., Yolbulan Okan E., Editör, Emerald Publıshıng, Bradford, ss.247-272, 2018

5. Dağıtım

Pazarlama - İlkeler, Genel Stratejiler, Eroğlu, F., Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.169-203, 2017

6. Sosyal Mübadele Teorisi

Pazarlama Teorileri (2.baskı), Yağcı M. İ., Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.13-33, 2015
Metrikler

Yayın

22

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

50

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

80

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları