Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İş Modellerinin Teknoloji ve Tüketici Temelli Dönüşüm Sürecine Yönelik Bir Yaklaşım Önerisi

Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.57-58

AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS

10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308 Sürdürülebilir Kalkınma

AN EXPLORATORY STUDY ON CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS ETHICAL FASHION CONSUMPTION: MOTIVATORS AND BARRIERS

10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Rome, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017, ss.1294-1308 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Recent trends and prospects of marketing publications in Turkey

7th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI 2013, Orlando, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 12 Temmuz 2013, ss.44-48 identifier

Research methodology in marketing publications in Turkey: Review and evaluation

6th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI 2012, Orlando, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Temmuz 2012, ss.218-222 identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

KÜRESEL PAZARLAMA

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

SERVICES MARKETING STRATEGIES

Contemporary Issues in Strategic Marketing, Prof. Dr. Ahmet Şekerkaya, Editör, Istanbul University Press , İstanbul, ss.255-292, 2020

The Birth of Omni-Channel Marketing and New Dynamics of Consumers’ Approach to Retail Channels

Marketing Management in Turkey, Öztürkcan S., Yolbulan Okan E., Editör, Emerald Publıshıng, Bradford, ss.247-272, 2018

Dağıtım

Pazarlama - İlkeler, Genel Stratejiler, Eroğlu, F., Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.169-203, 2017

Sosyal Mübadele Teorisi

Pazarlama Teorileri (2.baskı), Yağcı M. İ., Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.13-33, 2015

Metrikler

Yayın

21

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları