Desteklenen Projeler
11
-
2022 - 2023 Çevreci Reklam Mesaj Türlerinin Tüketicilerin Tutum ve Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisinde Çevresel Duyarlılık, Yeşil Satın Alma ve Yeşil Aklama Algısının Rolü
-
2019 - 2022 GELECEK KAYGISININ ÇEVRECİ VE TEKNOLOJİK TÜKETİME ETKİSİNİN X,Y,Z KUŞAKLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
-
2018 - 2021 Organik Tüketimde Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Pilot Araştırma
-
2016 - 2017 Sürdürülebilir Pazarlama ve Tüketici Davranışı
-
2016 - 2016 Attitudinal Similarities of Addictive Internet Users Based on Their Purpose of Usage
-
2015 - 2015 Determining the Main Characteristics of Internet Addicts
-
2013 - 2015 Tüketici Algılama Sürecinde Marka Kavram Haritaları ve Marka Ederi Ölçümü
-
2014 - 2014 SOCIAL MEDIA and the ERA of INTERNET ADDICTION- Temmuz
-
2013 - 2013 Recent Trends and Prospects of Marketing Publications in Turkey
-
2012 - 2012 Research Methodology in Marketing Publications in Turkey: Review and Evaluation
-
2010 - 2011 Marka Kişilikleri Ölçeğinin Siyasal Pazarlama Alanında Uygulanması