Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (8)
1. Generational Shades of Green: How Future Anxiety Shapes Environmental and Frugal Consumption?
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.47, sa.2, ss.266-285, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Role of Conservatism in Turkish Users’ Instagram Behavior
International Journal of Business and Information (IJBI)
, cilt.13, sa.2, ss.223-242, 2018 (Hakemli Dergi)
7. TÜKETİCİLERİN FİYAT TAKTİKLERİNİN İKNA KABİLİYETİ İLE İLGİLİ BİLİNÇ DÜZEYİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yıldız Social Science Review
, cilt.4, sa.1, ss.65-77, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Determining The Impact on The Perception of Brand Equity on Customer Experience and Ethnocentric Tendencies of a Pilot Study
YÖNETİM: İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.83, ss.109-136, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Ego States in Brand-Consumer Transactions
Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.35, ss.3-21, 2016 (Hakemli Dergi)
11. Benefit Segmentation of Internet Users and Their Addictive Behavior
Yıldız Social Science Review
, cilt.2, sa.1, ss.19-30, 2016 (Hakemli Dergi)
12. SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.285-305, 2016 (Hakemli Dergi)
13. How Do Social Media Users in Turkey Differ in Terms of Their Use Habits and Preferences?
International Journal of Business and Information (IJBI)
, cilt.10, sa.3, ss.337-364, 2015 (Hakemli Dergi)
14. Ülkelerin Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.285-300, 2008 (Hakemli Dergi)
15. The Role of Psychographics in Explaining Store Brand Buying Behaviour
Boğaziçi Journal
, cilt.19, ss.99-113, 2005 (Hakemli Dergi)
17. Marketing Publication, Challenges and Problems in Turkey
Business Research Yearbook, Global Business Perspectives
, cilt.1, sa.1, ss.550-554, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
8. Exploring the Differences Between Heavy and Light Users of Internet News Websites
7th International Marketing Trends Congress, Venice, İtalya, 1 - 04 Şubat 2008, ss.1-25, (Tam Metin Bildiri)
10. Çocuklara Yönelik Reklamlarda Animasyon ve Hatırlama İlişkisi
11. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2006, ss.267-290, (Tam Metin Bildiri)
12. Determining Behavioral Differences Between Two Different Cola Brand Consumers
Marketing and Development Challenges in The 21st Century, Proceedings of The 7th International Conference on Marketing and Development, International Society for Marketing and Development, Gana, Gana, 5 - 08 Ağustos 2000, ss.175-182, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü
Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım, Kemal Kurtuluş, Editör, Filiz Kitapevi, İstanbul, ss.641-668, 2009
2. Konsolide Edilmiş ICC Reklam ve Pazarlama İletişimi Uygulamaları Kodu
Icc- Türkiye, İstanbul, 2008
3. Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü
Pazarlama Araştırmaları, Kurtuluş K., Editör, Literatür Yayınları, İstanbul, ss.745-771, 2008
4. Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü
Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı, Kemal Kurtuluş, Editör, Literatür Yayınları, İstanbul, ss.745-771, 2006
Metrikler
Yayın (WoS)
6
Yayın (Scopus)
11
Atıf (WoS)
20
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
34
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
8
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
11
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
18
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
26
Proje
12
Tez Danışmanlığı
24