-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2009 - 2017 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2000 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
1994 - 1995 Yrd. Doç. Dr.
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
1981 - 1984 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Sinema Televizyon
-
2017 - 2020 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
1994 - 1995 Dekan Yardımcısı
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, İletişim Fakültesi
-
1998 - 1999
Ticari Kuruluş Özel, Tv8, Program
-
1998 - 1999 Program Müdür Yardımcısı
TV 8 , Program Müdür Yardımcısı
-
1994 - 1998 Yönetmen-Yapımcı
Serbest olarak yönetmenlik ve yapımcılık , Yönetmen-Yapımcı
-
1993 - 1998
Ticari Kuruluş Özel, Serbest Yönetmenlik Ve Yapımcılık, Yapım
-
1992 - 1993
Ticari Kuruluş Özel, Markom/ Leo Burnett, Yapım
-
1992 - 1993 Ajans Prodüktörü
Leo Burnett/Markom , Ajans Prodüktörü
-
1991 - 1992 Ajans Prodüktörü
Young and Rubicam/Reklamevi , Ajans Prodüktörü
-
1990 - 1992
Ticari Kuruluş Özel, Young And Rubicam Reklamevi, Yapım
-
1990 - 1991 Ajans Prodüktörü
Ajans Ada Reklam Hizmetleri , Ajans Prodüktörü
-
1989 - 1990
Ticari Kuruluş Özel, Ajans Ada Reklam Hizmetleri, Yapım
-
1988 - 1989 Danışman
Sinefekt, Danışman
-
1984 - 1988
Ticari Kuruluş Özel, Ulusal Video, Çekim
-
1984 - 1988 Resim Seçici- Yapımcı-Yönetmen
Ulusal Video-Erler Film , Resim Seçici- Yapımcı-Yönetmen
-
Doktora
GÖRSEL İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI
REKLAM ELEŞTİRİSİ
-
Yüksek Lisans
STRATEJİK REKLAM KAMPANYALARI
REKLAMDA YARATICILIK
REKLAM AJANSLARINDA ORGANİZASYON VE YÖNETİM
STRATEJİK REKLAM
-
Lisans
REKLAMDA YAPIM YÖNETİM
REKLAMA GİRİŞ
REKLAM YAPIM YÖNETİM
REKLAM ÇÖZÜMLEMESİ
MEZUNİYET PROJESİ
REKLAM UYGULAMALARI
MEZUNİYET PROJESİ II
REKLAM YAPIMI- II
REKLAM YAPIMI
REKLAM YAZARLIĞI
MEZUNİYET PROJESİ 1
REKLAM GİRİŞ -II
MEZUNİYET PROJESİ-I
CANLANDIRMA FİLMİ
REKLAMA GİRİŞ -II
REKLAMA GİRİŞ- I
-
Rus Markaları, Global Markalar ve Türk Markalarının Rus Sosyal Ağlarındaki Dijital Reklamlarının Görünümü
Kalay A. M. (Danışman)
-
ALGI YÖNETİMİ AÇISINDAN GÖRSEL VE SÖZEL GÖSTERGELERLE SİYASAL REKLAM ÇÖZÜMLEMESİ: CHP’NİN 2015 GENEL SEÇİM KAMPANYASI ANALİZİ
B.Ildız(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Çağdaş Sanat Müzelerinde Marka Kimliği Yaratmak ve istanbul Modern
H.Bakanay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Kültür Endüstrilerinin Bir Aracı ve Ürünü Olarak MTV Avrupa ve MTV Türkiye
T.TUTKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Türkiye’de Yayınlanan Kadın Dergilerindeki Erkek Kozmetik Ürün Reklamlarının İncelenmesi
B.DURNA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Türkiye’de Televizyon Reklam Filmleri Dalında Kristal Elma Ödüllerinin Bilimsel Reklamcılık ve Yaratıcılık Anlamında Değerlendirilmesi
C.DEDEHAYIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
“Kurum Markası Yaratmak ve İstanbul Üniversitesi Üzerine Bir İnceleme”
D.YALIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Türkiye’deki Reklam Ajanslarının Yaratıcı Bölümde Çalışan Yaratıcı Personel Profili
S.ÖNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Türkiye’de Kamuoyu Oluşturmada Sivil Toplum Kuruluşlarının Televizyonda Yayınlanan Kamu Yararı Spotlarında Yararlanma Tutumları”
N.USTAOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Mevlana’nın Eserlerindeki İletişimsel Boyut
F.ERDİNÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Reklam Sanat İlişkisi ve Reklamda Sanatın Kullanımı
Ö.GÜNDÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Türk Silahlı Kuvvetleri Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Türk Silahlı Kuvvetlerinin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajına Etkisi
İ.BAŞARAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002
-
İLEDAK Akreditasyon Faaliyeti
Kurumsal Temsil, İstanbul Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi, Türkiye, İstanbul, 2019 - 2019 -
İLEDAK Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Akreditasyon Faaliyeti
Kurumsal Temsil, Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi, Türkiye, Ankara, 2018 - 2018