Makaleler
7
Tümü (7)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (6)
1. Geleceği Öngören Sanat
Pathos
, sa.2, ss.115-121, 2019 (Hakemsiz Dergi)
2. Mülksüzler
Roman Kahramanları
, sa.19, ss.11-20, 2014 (Hakemsiz Dergi)
3. Reklam ve Paradoks
Gazi Üniversitesi, İletişim Dergisi
, sa.18, ss.59-71, 2013 (Hakemli Dergi)
4. Great Film Scenes and Moments
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi
, sa.28, ss.1-20, 2012 (Hakemli Dergi)
5. The Appearance of the Concept of Environment in the Movie Avatar
AREL ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, İLETİŞİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ
, cilt.1, sa.1, ss.22-37, 2010 (Hakemli Dergi)
6. Tüketim Kültürü İçinde Müziğin Görselleştirilmesi: Klipler
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.30, ss.79-96, 2007 (Hakemli Dergi)
7. Türkiye’de Reklam Dilinin Sözcük Dağarcığı
Marketing Türkiye
, sa.6, ss.76-78, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
3. Bilim Dili ve Türkiye’de Televizyon Reklamlarında Kullanılan Bilimsel-Teknik Sözcükler Üzerine
International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, ss.1043-1054, (Tam Metin Bildiri)
4. Çevre Kavramının Avatar Filminde Görünümü Üzerine
1.Ulusal İletişim Ortamlarında Çevre Etkileşimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2010, ss.34-48, (Tam Metin Bildiri)
5. The Role and Importance of the Film Score in the Collaboration of Cinema and Music
8 th. International Symposium – Communication in the Millennium,, Eskişehir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2010, ss.300-316, (Tam Metin Bildiri)
6. Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone
1.Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.866-877, (Tam Metin Bildiri)
7. Ten Year Analysis(1997-2007) of TV Commercials of a Global Brand, Mavi Jeans and Its Public Relations Strategy: From Dream to Reality
7th. International Symposium – Communication in the Millennium,, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2009, ss.190-200, (Tam Metin Bildiri)
8. Küreselleşen Reklam Sektöründe Kristal Elma Ödülü Kazanan Televizyon Reklam Filmlerinin Son Üç Yılının Değerlendirilmesi
International Communication Symposium on Globalization and New Media Politics,, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 05 Mayıs 2006, ss.12-23, (Özet Bildiri)
9. Children in Tv Commercials : What Do The Children Say To Consumers?
2 nd. International Children & Communication Congress, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.1, ss.415-431, (Tam Metin Bildiri)
10. Uluslararası ve Yerel Reklam Bağlamında Türkiye’deki Carlsberg Reklamları Üzerine Bir Çalışma
2 nd. International Symposium – Communication in the Millenium, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Mart 2004, cilt.1, ss.396-405, (Tam Metin Bildiri)
11. Tv Commercials-Children & Idealism
1 st. International Children & Communication Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2003, cilt.1, ss.465-476, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
6. Geleceği Öngören Sanat
Pathos, Demir Büyüközkan, Editör, 1984 Yayınevi, İstanbul, ss.115-121, 2019
7. Gerçekmiş Gibi/Viral Reklam, Buluntu(Found Footage) ve taklit Belgesel(Mockumentary) Filmlerde Gerçeğin Taklidi
Derin Yayınları, İstanbul, 2016
8. Fahrenheit 451
Edebiyatta Mimarlık, Akarsu H.T., Erdoğan N., Editör, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.411-417, 2016
9. Mülksüzler
Edebiyatta Mimarlık, Akarsu H.T., Erdoğan N., Editör, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.374-384, 2016
11. Michael Haneke Ne Yapmak İstiyor?
Sihirli Ayna- Yeniden Çevrim Film İncelemeleri, E.Gülay Er Pasin, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.31-71, 2011