Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (6)

1. Geleceği Öngören Sanat

Pathos , sa.2, ss.115-121, 2019 (Hakemsiz Dergi)

2. Mülksüzler

Roman Kahramanları , sa.19, ss.11-20, 2014 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. SİNEMADA DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN BİR TÜR OLARAK GÖRÜNÜMÜ: BULUNTU FİLMLER

6.Uluslararası İletişim Günleri/6th International Communication Days, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2019, ss.73, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Reklamın Değişen Yapısı:Viral Reklam

Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu’nun (CIDA), Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, cilt.1, ss.60-71, (Tam Metin Bildiri)

3. Bilim Dili ve Türkiye’de Televizyon Reklamlarında Kullanılan Bilimsel-Teknik Sözcükler Üzerine

International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, ss.1043-1054, (Tam Metin Bildiri)

4. Çevre Kavramının Avatar Filminde Görünümü Üzerine

1.Ulusal İletişim Ortamlarında Çevre Etkileşimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2010, ss.34-48, (Tam Metin Bildiri)

5. The Role and Importance of the Film Score in the Collaboration of Cinema and Music

8 th. International Symposium – Communication in the Millennium,, Eskişehir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2010, ss.300-316, (Tam Metin Bildiri)

6. Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone

1.Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.866-877, (Tam Metin Bildiri)

7. Ten Year Analysis(1997-2007) of TV Commercials of a Global Brand, Mavi Jeans and Its Public Relations Strategy: From Dream to Reality

7th. International Symposium – Communication in the Millennium,, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2009, ss.190-200, (Tam Metin Bildiri)

8. Küreselleşen Reklam Sektöründe Kristal Elma Ödülü Kazanan Televizyon Reklam Filmlerinin Son Üç Yılının Değerlendirilmesi

International Communication Symposium on Globalization and New Media Politics,, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 05 Mayıs 2006, ss.12-23, (Özet Bildiri)

9. Children in Tv Commercials : What Do The Children Say To Consumers?

2 nd. International Children & Communication Congress, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.1, ss.415-431, (Tam Metin Bildiri)

10. Uluslararası ve Yerel Reklam Bağlamında Türkiye’deki Carlsberg Reklamları Üzerine Bir Çalışma

2 nd. International Symposium – Communication in the Millenium, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Mart 2004, cilt.1, ss.396-405, (Tam Metin Bildiri)

11. Tv Commercials-Children & Idealism

1 st. International Children & Communication Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2003, cilt.1, ss.465-476, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. They Live

Architecture in Cinema, ERDOĞAN NEVNİHAL, Editör, Bentham Books, Singapore, ss.320-328, 2024

2. Anonim Sanaçı 'Banksy' Üzerine Bir Deneme

Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları, Özlem Kalan,Mehmet Sarı, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.13-46, 2022

3. The Dispossessed

Architecture in Fictional Literature: Essays on Selected Works, Nevnihal Erdoğan, Hikmet Temel Akarsu, Editör, Bentham Books, Sharjah, ss.187-197, 2021

4. Dogville'in Boyutları

Sinemada Mimarlık , Prof. Dr. Nevnihal Erdoğan,Hikmet Temel Akarsu,Türkiz Özbursalı, Editör, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.76-91, 2020

5. Yaşıyorlar (mı?)

Sinemada Mimarlık, Prof. Dr. Nevnihal Erdoğan,Hikmet Temel Akarsu,Türkiz Özbursalı, Editör, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.250-260, 2020

6. Geleceği Öngören Sanat

Pathos, Demir Büyüközkan, Editör, 1984 Yayınevi, İstanbul, ss.115-121, 2019

8. Fahrenheit 451

Edebiyatta Mimarlık, Akarsu H.T., Erdoğan N., Editör, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.411-417, 2016

9. Mülksüzler

Edebiyatta Mimarlık, Akarsu H.T., Erdoğan N., Editör, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.374-384, 2016

10. Renkler Arasında Bir Aylak: Henri de Toulouse - Lautrec

Flanör Düşünce, KÖSE, H., Editör, Ayrıntı Yayınları, İstanbul, ss.211-258, 2012

11. Michael Haneke Ne Yapmak İstiyor?

Sihirli Ayna- Yeniden Çevrim Film İncelemeleri, E.Gülay Er Pasin, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.31-71, 2011

12. MÜZİĞİN GÖRSELLİĞİ

Kalkedon Yayıncılık, İstanbul, 2008

13. Reklam Söyleşileri

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2006
Metrikler

Yayın

32

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları