Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Afet İletişiminde Dijital Dürtme: Kavram, Stratejiler ve Uygulama Örnekleri

3.Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2023, ss.1

Denial of Science on Facebook: Arguments and Presentations of the Flat Earth Theory

The International Conference in Times of (Poly)Crisis and Digital Disruptive Transformations, Bucuresti, Romanya, 22 - 23 Haziran 2023, ss.21

How Do We Express Our Digital Emotions? Reviewing Emoji Use Trends from Gender Perspective

International Conference on Social Movements (ICSM-2022), Frankfurt, Almanya, 25 Kasım 2022

"Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Dizilerindeki Kadın Karakterlerin Konuşma Biçimleri Üzerine Bir Değerlendirme

16th International Symposium Communication in Millennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.77

Digital Parenting: Understanding the Digital Transformation of Family Communication

4th Annual International Conference on Communication and Management,, Athens, Yunanistan, 23 - 26 Nisan 2018, ss.56

How Turkey Can Benefit From Country Brand Strategy Creation?: Reviews and Recommendations About Turkeys’ Country Brand Strategy

Emerging Global Issues in Management, Social Sciences and Humanities, Athens, Yunanistan, 21 - 22 Nisan 2018, ss.11

Hegemonic Men in TV Series: A Research on the Men's Roles in the Turkish Television Series

"Media and Culture" International Conference, London, İngiltere, 17 Şubat 2018, ss.12

A Study of the Social Media Usage of Women-Oriented and Non-Profit Institutions

International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.120 Sürdürülebilir Kalkınma

Evaluation of Parents Awareness Towards the Gender Roles of Child Characters in Turkish Television Advertisements

6th International Conference on Studies in Humanities and Social Sciences, London, İngiltere, 29 - 30 Haziran 2017, ss.78

Gender in Narrated Advertisements: The Exapmle of "A True Success Story" Advertisment

International Symposium of New Media From the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.25

The Evaluation of 'Hegemonic Masculinity' Roles in Advertisements by Men

3rd International Conference on Social Science and Education Research, Rome, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, ss.17

A Review of Country Identities Based on Tourism Logos, a Research on European Countries

Communication and information sciences in network society: experience and insights: III, Vilniaus, Litvanya, 9 - 10 Haziran 2016, ss.25-26

"Türkiye'deki Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi Üzerine Bir İnceleme"

2. ICMS International Congress on Media Studies, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2016, ss.1

Analysing Country Branding Campaigns Through Introduction Films: A Study on Brand Personality of Turkey

ICA Regional Conference Expanding Communication: Old Boundaries and New Frontiers, Lodz, Polonya, 8 - 10 Nisan 2015, ss.80-81

As a New Communication Tool: Instagram

I. International Communication Science & Media Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.80

Digital Strategy Usage By International Organizations (Coca Cola-Unilever-General Electric)

Global and Regional Communication: Present and Future, Sankt-Peterburg, Rusya, 1 - 04 Aralık 2012, ss.60-61
Kitap & Kitap Bölümleri

Looking at Artificial Intelligence (AI) from Social Relations: Social Influence, Conformity, and Bias

Artificial Intelligence Technical and Societal Advancements, Utku Köse,M. Umut Demirezen, Editör, CRC, New York , New York, ss.100-115, 2025

Yapay Zeka İletişimin Yeni Öznesi Mi? Yoksa Kendisi Mi?: İnsan-Makine İletişimi Perspektifinden Bir Değerlendirme

Kodlanmış Gelecek Yapay Zeka, Teknoloji ve İnsanlık, M.Umut Demirezen, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.169-180, 2024

Dijital Akran Zorbalığı

Akran ve Aile Arabuluculuğu Uygulamaları Semineri, Ali Yeşilırmak,Yeliz Bozkurt Gümrükçüoğlu,Gülnihal Ahter Yakacak,Abdülmecit Güldağı, Editör, İbn Haldun Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.49-58, 2024

Dezenformasyon Çağında Dijital Ebeveyn Olmak: Ebeveynlerin Gerçek Bilgiye Erişim Sorunsalı Üzerine Bir Değerlendirme

Toplumlar Arası İletişimde Yeni Dönem Enformasyon Savaşından Dezenformasyon Savaşına, Fahrettin Altun, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.241-264, 2023

Üzüntü Paylaştıkça Azalır Mı? Dijital Ortamda Yas Tutma, Anma ve İyileşme Pratikleri Üzerine

Dijital Duygu - Korkudan Nefrete, Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya GÜL ÜNLÜ, Editör, Sarmal Yayınevi, İstanbul, ss.61-102, 2023

Algoritmik Farkındalık ve Hayali Olanaklar: İnsan Hakları İhlallerinin Dijital Mekanizması Üzerine Düşünmek

Medya ve İnsan Hakları, Mehmet Ali Göngen,Yıldıray Kesgin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.153-170, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

TikTok ile Gerçeklerden Nasıl Kaçılır? Algoritmalarla Biricikleşen Kullanıcı Dünyası Üzerine Bir Tartışma

Mobil İletişim , Bilge Şenyüz,Fırat Tufan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.217-232, 2022

Dijital Ortamın Hayali Olanakları: Sosyal Medya Fenomenlerinin Benlik Sunum Stratejilerini Hayali Olanaklar Perspektifinden Değerlendirmek

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Yeşim Güçdemir,Oğuz KUŞ, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.73-89, 2022

Komplo Teorilerine Neden İnanırız?: Komplo Zihniyeti, Komplo Teorilerinin Yapısı ve Dijital Ortam İlişkisi Üzerine Düşünmek

Yeni Medyada Yanlış Bilgi: Komplo Teorileri ve Bilimin İnkarı, Yıldıray Kesgin,Elif Karakoç Keskin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-20, 2022

Tavşan Deliği ve Siyasal Radikalleşme: YouTube Kullanıcı Önerileri Üzerinden Bir Değerlendirme

Gelenekselden Dijitale Siyasal İletişim Çalışmaları, Aslı Aydemir, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.67-78, 2021

Annelik Blogları Geleneksel Annelik Söylemini Dönüştürebilir Mi?: Blog İçerikleri Üzerinden Bir Değerlendirme

Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Başak Gezmen,İhsan Eken, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.123-150, 2020

Dijital Ortamda “Mekânsal Benlik” Performansları: Sosyal Medyada Konum Belirleme Uygulamaları Üzerine Analiz.

Konumsal Medya: Dijital Çağda Mekan Üzerine Disiplinlerarası Tartışmalar, C. Tokgöz-Şahoğlu,B. Aydoğan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.13-29, 2020

Reviewing the Storytelling of the Roles of Women in Advertisements in the Context of Gender

Storytelling in all Aspects, Mengü S, Aslan P., Gül Ünlü D., Editör, Pl Academic Research, Frankfurt, ss.25-36, 2017

Halkla İlişkiler Sektöründeki Cinsiyete Dayalı Mesleki Ayrımcılık Sorunu Üzerine Bir Değerlendirme

İletişim Çalışmaları 2016, Özgür Z. , İşman A., Editör, Tojcam Online Communication And Media, Sakarya, ss.122-139, 2016

Toplumsal Cinsiyet ve Reklam

Reklamı Anlamlandırmak, Çakar Mengü, S., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.109-144, 2016

HDP'nin 7 Haziran 2015 Seçim Kampanyası: İletişim Stratejileri, Seçim Bildirgesinin Analizi ve Vaatleri

Siyasetin İletişim Odağı Seçim Kampanyaları, Özkan A., Editör, Eğitim Kitap Yayınevi, Konya, ss.279-396, 2015
Metrikler

Yayın

86

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

10

Tez Danışmanlığı

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları