Articles Published in Other Journals
Dezenformasyon ve Yapay Zeka: Dezenformasyonla Mücadele Yollarına Yapay Zeka Uzmanlarının Gözünden Bakmak
İletişim ve Diplomasi
, vol.11, pp.83-106, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Aşkın Ebeveynlik ve Dijital Çağda Çocuk Yetiştirme
TRT Akademi
, vol.8, no.19, pp.1018-1025, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Feminist Aktivizmin Sesinin Duyurulması Sürecinde Yeni Medya: Olanaklar ve Engellere Dair Uzman Görüşleri Üzerinden Bir Değerlendirme
Galatasaray İletişim Dergisi
, vol.38, pp.6-29, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Ülke İmajı ve Bilimsel Üretimi COVID-19 Aşıları Çerçevesinde Düşünmek: Sinovac Aşısı Hakkındaki Dijital Tartışmalar Üzerine Bir Araştırma
Erciyes İletişim Dergisi
, vol.9, no.1, pp.187-204, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
COVID-19 ve Yalan Haber: Aşılanma Öncesinde Bireylerin Yalan Haber İçeriklerini Fark Etme, Takip Etme ve Teyit Etme Eğilimlerinin Belirlenmesi
Galatasaray İletişim Dergisi
, vol.35, no.2, pp.32-55, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Ebeveynlik, Aşı Kararsızlığı, COVID-19: Dijital Ebeveynlerin COVID-19 Aşısı Karşıtlığına İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, vol.56, pp.165-184, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
COVID-19 Pandemisi Dönemindeki Ev İçi Boş Zaman Aktivitelerinin Dijital Yansıması
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
, vol.38, pp.1-18, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Kişilerarası İletişimde Yaş Kalıpyargıları: Kuşaklararası İletişimde Yaşa Dayalı Kalıpyargıların Rolünü Anlamak
Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.12, no.2, pp.56-69, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Kişilerarası İletişim Sürecinde Bireyin Fiziksel Görünüşüne Dayanan Toplumsal Cinsiyet Kalıpyargılarını Belirlemek
Global Media Journal TR Edition
, vol.11, no.22, pp.79-100, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Babalık Da Yaparım Kariyer De! Blogger Babalar ve Erkekliğin Kurucu Rollerinden Babalık Üzerine
Moment Dergi
, vol.8, no.1, pp.227-245, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
“Hepsi Bir Işık Oluyor Ama Karanlıktaki Ay Gibi, Güneş Gibi Değil”: Annelerin Dijital Ortamdaki Annelik Tavsiyesine İlişkin Değerlendirmeleri
Kültür ve İletişim Dergisi
, vol.24, no.1, pp.260-285, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Annelerin Feminist Sesi: Annelik İnşasının Tartışmaya Açılmasında Web Sitesi ve Blog İçeriklerinin Rolü
Erciyes İletişim Dergisi
, vol.8, no.1, pp.421-440, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme
Ajit-e Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, vol.11, no.41, pp.72-95, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Web Sitelerindeki Dijital Ebeveynlere Sunulan İçerik Toplumsal Cinsiyet Rollerinden Bağımsız Olabilir Mi?: Bebek.com Web Sitesi Örneği
Fe Dergi
, vol.11, no.2, pp.24-37, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of Digital Media Usage of Women through Motherhood Models as a Cultural Ideology
Galatasaray İletişim Dergisi
, vol.31, no.2, pp.137-167, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Kişilerarası İletişim Sürecinde Toplumsal Cinsiyet Kimliği Kalıpyargılarının Belirlenmesi: İletişim Kaynağının Beden Dili Üzerinden Bir İnceleme
Erciyes İletişim Dergisi
, vol.6, no.1, pp.241-263, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Gender-Based Stereotypes in Interpersonal Communication
Journal of Media Literacy and Academic Research
, vol.1, no.2, pp.60-73, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Etin Cinsel Politikası: Feminist-Vejetaryen Eleştirel Kuramın Dayanakları Üzerine Bir Okuma
Fe Dergi
, vol.10, no.2, pp.25-30, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye'de Yayınlanan Televizyon Dizilerindeki Kadın ve Erkek Karakterlerin Temsili ve Konuşma Biçimleri Üzerine Bir Araştırma
eKurgu
, vol.26, no.3, pp.1-14, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital İletişim Ortamlarındaki Yazım Yanlışlarının Okuyucular Tarafından Değerlendirilme Biçimleri Üzerine Bir İnceleme
Global Media Journal TR Edition
, vol.9, no.17, pp.250-264, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Portraying Child Characters in Gender Perspective: Evaluation of Parents Awareness About Gender Stereotypes in Turkish Television Advertisements
CM: Communication and Media Journal
, vol.42, no.13, pp.7-26, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Şeffaflık Toplumu: Şeffaf Toplumun Eleştirisi Üzerine Bir Okuma
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
, vol.28, no.1, pp.279-290, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Men's Evaluation of "Hegemonic Masculinity" Roles in Turkish Television Advertisements Portraying Men
Communication Today
, vol.8, no.2, pp.112-133, 2017 (Scopus)
Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: Instagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.2, pp.41-65, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Türk Televizyon Dizilerindeki Kadın Rollerine Kadınların Gözünden Bakmak
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.2, pp.191-206, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Kuruluşların Basın Bültenleri İçeriği Üzerinden Paydaş Grup Önceliklerinin Saptanması
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.49, pp.99-114, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Afet İletişiminde Dijital Dürtme: Kavram, Stratejiler ve Uygulama Örnekleri
3.Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, Sakarya, Turkey, 13 - 15 November 2023, pp.1
Denial of Science on Facebook: Arguments and Presentations of the Flat Earth Theory
The International Conference in Times of (Poly)Crisis and Digital Disruptive Transformations, Bucuresti, Romania, 22 - 23 June 2023, pp.21
How Do We Express Our Digital Emotions? Reviewing Emoji Use Trends from Gender Perspective
International Conference on Social Movements (ICSM-2022), Frankfurt, Germany, 25 November 2022
Digital Inclusion and Digital Motherhood: Evaluating Women's Priorities in Terms of Participation in Social Media Platforms for Motherhood Roles
Digital Inclusion Policy and Research Conference 2019, London, England, 18 - 19 June 2019, pp.22
Dijital Anneler Mobil Uygulamaları Neden Kullanır?: Annelerin Mobil Uygulamaları Kullanım Önceliklerinin Sınıflandırılması
6. Uluslararası İletişim Günleri, İstanbul, Turkey, 2 - 03 May 2019, pp.32
"Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Dizilerindeki Kadın Karakterlerin Konuşma Biçimleri Üzerine Bir Değerlendirme
16th International Symposium Communication in Millennium, Eskişehir, Turkey, 25 - 28 April 2018, pp.77
Digital Parenting: Understanding the Digital Transformation of Family Communication
4th Annual International Conference on Communication and Management,, Athens, Greece, 23 - 26 April 2018, pp.56
How Turkey Can Benefit From Country Brand Strategy Creation?: Reviews and Recommendations About Turkeys’ Country Brand Strategy
Emerging Global Issues in Management, Social Sciences and Humanities, Athens, Greece, 21 - 22 April 2018, pp.11
Evaluation of Relationships Between Individual's Knowledge Level and the Tendency of Self-Assesment: A Study on Students of Faculty of Communication
Emerging Global Issues in Management, Social Sciences and Humanities, Athens, Greece, 21 - 22 April 2018, pp.11
Halkla İlişkiler Ajanslarında Faaliyet Gösteren Kadın Uygulayıcıların Cinsiyete Dayalı Mesleki Ayrımcılık Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
IWSC International Conference on Contemporary Women’s Studies, İstanbul, Turkey, 8 - 09 March 2018, pp.61
Hegemonic Men in TV Series: A Research on the Men's Roles in the Turkish Television Series
"Media and Culture" International Conference, London, England, 17 February 2018, pp.12
A Study of the Social Media Usage of Women-Oriented and Non-Profit Institutions
International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Berlin, Germany, 17 - 19 July 2017, pp.120
Evaluation of Parents Awareness Towards the Gender Roles of Child Characters in Turkish Television Advertisements
6th International Conference on Studies in Humanities and Social Sciences, London, England, 29 - 30 June 2017, pp.78
Gender in Narrated Advertisements: The Exapmle of "A True Success Story" Advertisment
International Symposium of New Media From the Past to the Future, İstanbul, Turkey, 10 - 15 May 2017, pp.25
The Evaluation of 'Hegemonic Masculinity' Roles in Advertisements by Men
3rd International Conference on Social Science and Education Research, Rome, Italy, 27 - 29 April 2017, pp.17
Türkiye ve Rusya Arasındaki Uçak Düşürme Krizinin Ülke Markası Bağlamında İncelenmesi: Ruptly Haber Sitesi Örneği
Yeni Medya Çalışmaları III. Ulusal Kongre, Ankara, Turkey, 9 - 10 March 2017, pp.80-81
A Review of Country Identities Based on Tourism Logos, a Research on European Countries
Communication and information sciences in network society: experience and insights: III, Vilniaus, Lithuania, 9 - 10 June 2016, pp.25-26
The Research of Promotional Activities Through Websites in The Process of Country Branding: Examples of Japan, Switzerland, and Turkey
14th Communication in the Millennium Symposium, İstanbul, Turkey, 5 - 07 May 2016, pp.36
"Türkiye'deki Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi Üzerine Bir İnceleme"
2. ICMS International Congress on Media Studies, Antalya, Turkey, 19 - 23 April 2016, pp.1
Analysing Country Branding Campaigns Through Introduction Films: A Study on Brand Personality of Turkey
ICA Regional Conference Expanding Communication: Old Boundaries and New Frontiers, Lodz, Poland, 8 - 10 April 2015, pp.80-81
As a New Communication Tool: Instagram
I. International Communication Science & Media Studies Congress, Kocaeli, Turkey, 12 - 15 May 2014, pp.80
Digital Strategy Usage By International Organizations (Coca Cola-Unilever-General Electric)
Global and Regional Communication: Present and Future, Sankt-Peterburg, Russia, 1 - 04 December 2012, pp.60-61
Books & Book Chapters
Dijital Akran Zorbalığı
in: Akran ve Aile Arabuluculuğu Uygulamaları Semineri, Ali Yeşilırmak,Yeliz Bozkurt Gümrükçüoğlu,Gülnihal Ahter Yakacak,Abdülmecit Güldağı, Editor, İbn Haldun Üniversitesi Yayınları, İstanbul, pp.49-58, 2024
Dijital Duygu - Korkudan Nefrete, Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak
Sarmal Yayınevi, İstanbul, 2023
Dezenformasyon Çağında Dijital Ebeveyn Olmak: Ebeveynlerin Gerçek Bilgiye Erişim Sorunsalı Üzerine Bir Değerlendirme
in: Toplumlar Arası İletişimde Yeni Dönem Enformasyon Savaşından Dezenformasyon Savaşına, Fahrettin Altun, Editor, Paradigma Yayınları, İstanbul, pp.241-264, 2023
Üzüntü Paylaştıkça Azalır Mı? Dijital Ortamda Yas Tutma, Anma ve İyileşme Pratikleri Üzerine
in: Dijital Duygu - Korkudan Nefrete, Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya GÜL ÜNLÜ, Editor, Sarmal Yayınevi, İstanbul, pp.61-102, 2023
Algoritmik Farkındalık ve Hayali Olanaklar: İnsan Hakları İhlallerinin Dijital Mekanizması Üzerine Düşünmek
in: Medya ve İnsan Hakları, Mehmet Ali Göngen,Yıldıray Kesgin, Editor, Kriter Yayınevi, İstanbul, pp.153-170, 2023
TikTok: Sosyal Medyada Bir Paradigma Dönüşümü
Literatürk Academia, Konya, 2022
TikTok ile Gerçeklerden Nasıl Kaçılır? Algoritmalarla Biricikleşen Kullanıcı Dünyası Üzerine Bir Tartışma
in: Mobil İletişim , Bilge Şenyüz,Fırat Tufan, Editor, Siyasal Kitabevi, Ankara, pp.217-232, 2022
Dijital Ortamın Hayali Olanakları: Sosyal Medya Fenomenlerinin Benlik Sunum Stratejilerini Hayali Olanaklar Perspektifinden Değerlendirmek
in: Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Yeşim Güçdemir,Oğuz KUŞ, Editor, Der Yayınları, İstanbul, pp.73-89, 2022
Komplo Teorilerine Neden İnanırız?: Komplo Zihniyeti, Komplo Teorilerinin Yapısı ve Dijital Ortam İlişkisi Üzerine Düşünmek
in: Yeni Medyada Yanlış Bilgi: Komplo Teorileri ve Bilimin İnkarı, Yıldıray Kesgin,Elif Karakoç Keskin, Editor, Kriter Yayınevi, İstanbul, pp.1-20, 2022
Tavşan Deliği ve Siyasal Radikalleşme: YouTube Kullanıcı Önerileri Üzerinden Bir Değerlendirme
in: Gelenekselden Dijitale Siyasal İletişim Çalışmaları, Aslı Aydemir, Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.67-78, 2021
Kalıpyargılı Algı Gerçekliğimizi Nasıl İnşa Eder?: Kişilerarası İletişim Sürecinde Değerlendirenden Değerlendirilene Kalıpyargılı Çıkarımlar
in: Algı Yönetimi 2, Oğuz Göksu, Editor, Literatür Yayıncılık, Konya, pp.385-401, 2021
Toplumsal Cinsiyet ve Kişilerarası İletişim Engelleri - Kalıpyargı, Önyargı, Ayrımcılık
Literatür Yayıncılık, Konya, 2020
Annelik Blogları Geleneksel Annelik Söylemini Dönüştürebilir Mi?: Blog İçerikleri Üzerinden Bir Değerlendirme
in: Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Başak Gezmen,İhsan Eken, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, pp.123-150, 2020
Dijital Ortamda “Mekânsal Benlik” Performansları: Sosyal Medyada Konum Belirleme Uygulamaları Üzerine Analiz.
in: Konumsal Medya: Dijital Çağda Mekan Üzerine Disiplinlerarası Tartışmalar, C. Tokgöz-Şahoğlu,B. Aydoğan, Editor, Siyasal Kitabevi, Ankara, pp.13-29, 2020
Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication
IGI Global, Pennsylvania, 2019
Storytelling in All Aspects
Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, 2017
Reviewing the Storytelling of the Roles of Women in Advertisements in the Context of Gender
in: Storytelling in all Aspects, Mengü S, Aslan P., Gül Ünlü D., Editor, Pl Academic Research, Frankfurt, pp.25-36, 2017
Halkla İlişkiler Sektöründeki Cinsiyete Dayalı Mesleki Ayrımcılık Sorunu Üzerine Bir Değerlendirme
in: İletişim Çalışmaları 2016, Özgür Z. , İşman A., Editor, Tojcam Online Communication And Media, Sakarya, pp.122-139, 2016
Türkiye'deki Halkla İlişkiler Ajanslarının Kurumsal Kültür Yapısının Belirlenmesi: Harrison&Handy ve Goffe&Jones'un Kurumsal Kültür Sınıflandırmaları Üzerinden Bir Araştırma
in: Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma III, Nihal Paşalı Taşoğlu, Editor, Umuttepe Yayınları, İstanbul, pp.131-170, 2016
Toplumsal Cinsiyet ve Reklam
in: Reklamı Anlamlandırmak, Çakar Mengü, S., Editor, Derin Yayınları, İstanbul, pp.109-144, 2016
HDP'nin 7 Haziran 2015 Seçim Kampanyası: İletişim Stratejileri, Seçim Bildirgesinin Analizi ve Vaatleri
in: Siyasetin İletişim Odağı Seçim Kampanyaları, Özkan A., Editor, Eğitim Kitap Yayınevi, Konya, pp.279-396, 2015
Other Publications
Seçim Yarışında Liderlerin TikTok Karnesi / PR Atölye Dergisi
Other, pp.51-52, 2024
Yerel Seçimlerde Kazananı TikTok Mu Belirleyecek? / Varlık Dergisi
Other, pp.18-19, 2023
Kuruluşların Paydaş Grup Öncelikleri / The Brand Age
Technical Report, pp.108-110, 2016