Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. Dijital İstifçilik: Algoritmik Dünyanın Yörüngesinde Yeni Bir Kullanıcı Eğiliminin Keşfi

VIII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Art as a Source od Disinformation Content

The 13th International Scientific Conference Space, Society, Politics Digital Technology and the New World Order, Tbilisi, Gürcistan, 26 - 27 Haziran 2025, ss.7, (Özet Bildiri)

3. Reassessing the Invisible Technology Paradigm from a Human-centered Artifical Intelligence Perspective

Link It & EdTech International Conference , Belgrade, Sırbistan, 23 - 24 Mayıs 2025, (Yayınlanmadı)

4. Yanlış Bilgi ve Telegram: Bir Anlık Mesajlaşma Servisinin Çağdaş Gerilimler Gölgesinde Keşfi

Teknoloji ve Siyasal İletişim: Yeni Eğilimler ve Stratejiler (GSÜStrat-VII), İstanbul, Türkiye, 14 Mart 2025, ss.11, (Özet Bildiri)

5. TikTok ve Yeni Şöhret Kültürü: İçerik Üretim Pratikleri Üzerinden Mahremiyetin Dönüşümü

Uluslararası İletişim Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2024, (Yayınlanmadı)

6. Afet İletişiminde Dijital Dürtme: Kavram, Stratejiler ve Uygulama Örnekleri

3.Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2023, ss.1, (Özet Bildiri)

7. Denial of Science on Facebook: Arguments and Presentations of the Flat Earth Theory

The International Conference in Times of (Poly)Crisis and Digital Disruptive Transformations, Bucuresti, Romanya, 22 - 23 Haziran 2023, ss.21, (Özet Bildiri)

8. How Do We Express Our Digital Emotions? Reviewing Emoji Use Trends from Gender Perspective

International Conference on Social Movements (ICSM-2022), Frankfurt, Almanya, 25 Kasım 2022, (Yayınlanmadı)

9. Digital Inclusion and Digital Motherhood: Evaluating Women's Priorities in Terms of Participation in Social Media Platforms for Motherhood Roles

Digital Inclusion Policy and Research Conference 2019, London, İngiltere, 18 - 19 Haziran 2019, ss.22, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Dijital Anneler Mobil Uygulamaları Neden Kullanır?: Annelerin Mobil Uygulamaları Kullanım Önceliklerinin Sınıflandırılması

6. Uluslararası İletişim Günleri, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2019, ss.32, (Özet Bildiri)

11. "Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Dizilerindeki Kadın Karakterlerin Konuşma Biçimleri Üzerine Bir Değerlendirme

16th International Symposium Communication in Millennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.77, (Tam Metin Bildiri)

12. Digital Parenting: Understanding the Digital Transformation of Family Communication

4th Annual International Conference on Communication and Management,, Athens, Yunanistan, 23 - 26 Nisan 2018, ss.56, (Özet Bildiri)

13. How Turkey Can Benefit From Country Brand Strategy Creation?: Reviews and Recommendations About Turkeys’ Country Brand Strategy

Emerging Global Issues in Management, Social Sciences and Humanities, Athens, Yunanistan, 21 - 22 Nisan 2018, ss.11, (Özet Bildiri)

14. Evaluation of Relationships Between Individual's Knowledge Level and the Tendency of Self-Assesment: A Study on Students of Faculty of Communication

Emerging Global Issues in Management, Social Sciences and Humanities, Athens, Yunanistan, 21 - 22 Nisan 2018, ss.11, (Özet Bildiri)

15. Halkla İlişkiler Ajanslarında Faaliyet Gösteren Kadın Uygulayıcıların Cinsiyete Dayalı Mesleki Ayrımcılık Algılamaları Üzerine Bir Araştırma

IWSC International Conference on Contemporary Women’s Studies, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Mart 2018, ss.61, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Hegemonic Men in TV Series: A Research on the Men's Roles in the Turkish Television Series

"Media and Culture" International Conference, London, İngiltere, 17 Şubat 2018, ss.12, (Özet Bildiri)

17. A Study of the Social Media Usage of Women-Oriented and Non-Profit Institutions

International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.120, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Evaluation of Parents Awareness Towards the Gender Roles of Child Characters in Turkish Television Advertisements

6th International Conference on Studies in Humanities and Social Sciences, London, İngiltere, 29 - 30 Haziran 2017, ss.78, (Özet Bildiri)

19. Gender in Narrated Advertisements: The Exapmle of "A True Success Story" Advertisment

International Symposium of New Media From the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.25, (Özet Bildiri)

20. The Evaluation of 'Hegemonic Masculinity' Roles in Advertisements by Men

3rd International Conference on Social Science and Education Research, Rome, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, ss.17, (Özet Bildiri)

21. Türkiye ve Rusya Arasındaki Uçak Düşürme Krizinin Ülke Markası Bağlamında İncelenmesi: Ruptly Haber Sitesi Örneği

Yeni Medya Çalışmaları III. Ulusal Kongre, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Mart 2017, ss.80-81, (Özet Bildiri)

22. A Review of Country Identities Based on Tourism Logos, a Research on European Countries

Communication and information sciences in network society: experience and insights: III, Vilniaus, Litvanya, 9 - 10 Haziran 2016, ss.25-26, (Özet Bildiri)

23. The Research of Promotional Activities Through Websites in The Process of Country Branding: Examples of Japan, Switzerland, and Turkey

14th Communication in the Millennium Symposium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.36, (Tam Metin Bildiri)

24. "Türkiye'deki Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi Üzerine Bir İnceleme"

2. ICMS International Congress on Media Studies, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

25. Analysing Country Branding Campaigns Through Introduction Films: A Study on Brand Personality of Turkey

ICA Regional Conference Expanding Communication: Old Boundaries and New Frontiers, Lodz, Polonya, 8 - 10 Nisan 2015, ss.80-81, (Özet Bildiri)

26. As a New Communication Tool: Instagram

I. International Communication Science & Media Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.80, (Özet Bildiri)

27. Digital Strategy Usage By International Organizations (Coca Cola-Unilever-General Electric)

Global and Regional Communication: Present and Future, Sankt-Peterburg, Rusya, 1 - 04 Aralık 2012, ss.60-61, (Özet Bildiri)
Kitaplar 24

1. Algorithmic Mechanisms vs Gender Equality: Undertanding Gendered Disinformation as a Form of Digital Inequality

Digitalization and Women's Rights: Women and Sustainability, Muharrem Kılıç,Sezer Bozkuş Kahyaoğlu, Editör, CRC, New York , New York, ss.100-110, 2025

2. Looking at Artificial Intelligence (AI) from Social Relations: Social Influence, Conformity, and Bias

Artificial Intelligence Technical and Societal Advancements, Utku Köse,M. Umut Demirezen, Editör, CRC, New York , New York, ss.100-115, 2025

3. Yapay Zeka İletişimin Yeni Öznesi Mi? Yoksa Kendisi Mi?: İnsan-Makine İletişimi Perspektifinden Bir Değerlendirme

Kodlanmış Gelecek Yapay Zeka, Teknoloji ve İnsanlık, M.Umut Demirezen, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.169-180, 2024

4. Dijital Akran Zorbalığı

Akran ve Aile Arabuluculuğu Uygulamaları Semineri, Ali Yeşilırmak,Yeliz Bozkurt Gümrükçüoğlu,Gülnihal Ahter Yakacak,Abdülmecit Güldağı, Editör, İbn Haldun Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.49-58, 2024

6. Dezenformasyon Çağında Dijital Ebeveyn Olmak: Ebeveynlerin Gerçek Bilgiye Erişim Sorunsalı Üzerine Bir Değerlendirme

Toplumlar Arası İletişimde Yeni Dönem Enformasyon Savaşından Dezenformasyon Savaşına, Fahrettin Altun, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.241-264, 2023

7. Üzüntü Paylaştıkça Azalır Mı? Dijital Ortamda Yas Tutma, Anma ve İyileşme Pratikleri Üzerine

Dijital Duygu - Korkudan Nefrete, Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya GÜL ÜNLÜ, Editör, Sarmal Yayınevi, İstanbul, ss.61-102, 2023

8. Algoritmik Farkındalık ve Hayali Olanaklar: İnsan Hakları İhlallerinin Dijital Mekanizması Üzerine Düşünmek

Medya ve İnsan Hakları, Mehmet Ali Göngen,Yıldıray Kesgin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.153-170, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

10. TikTok ile Gerçeklerden Nasıl Kaçılır? Algoritmalarla Biricikleşen Kullanıcı Dünyası Üzerine Bir Tartışma

Mobil İletişim , Bilge Şenyüz,Fırat Tufan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.217-232, 2022

11. Dijital Ortamın Hayali Olanakları: Sosyal Medya Fenomenlerinin Benlik Sunum Stratejilerini Hayali Olanaklar Perspektifinden Değerlendirmek

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Yeşim Güçdemir,Oğuz KUŞ, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.73-89, 2022

12. Komplo Teorilerine Neden İnanırız?: Komplo Zihniyeti, Komplo Teorilerinin Yapısı ve Dijital Ortam İlişkisi Üzerine Düşünmek

Yeni Medyada Yanlış Bilgi: Komplo Teorileri ve Bilimin İnkarı, Yıldıray Kesgin,Elif Karakoç Keskin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-20, 2022

13. Tavşan Deliği ve Siyasal Radikalleşme: YouTube Kullanıcı Önerileri Üzerinden Bir Değerlendirme

Gelenekselden Dijitale Siyasal İletişim Çalışmaları, Aslı Aydemir, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.67-78, 2021

16. Annelik Blogları Geleneksel Annelik Söylemini Dönüştürebilir Mi?: Blog İçerikleri Üzerinden Bir Değerlendirme

Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Başak Gezmen,İhsan Eken, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.123-150, 2020

17. Dijital Ortamda “Mekânsal Benlik” Performansları: Sosyal Medyada Konum Belirleme Uygulamaları Üzerine Analiz.

Konumsal Medya: Dijital Çağda Mekan Üzerine Disiplinlerarası Tartışmalar, C. Tokgöz-Şahoğlu,B. Aydoğan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.13-29, 2020

20. Reviewing the Storytelling of the Roles of Women in Advertisements in the Context of Gender

Storytelling in all Aspects, Mengü S, Aslan P., Gül Ünlü D., Editör, Pl Academic Research, Frankfurt, ss.25-36, 2017

21. Halkla İlişkiler Sektöründeki Cinsiyete Dayalı Mesleki Ayrımcılık Sorunu Üzerine Bir Değerlendirme

İletişim Çalışmaları 2016, Özgür Z. , İşman A., Editör, Tojcam Online Communication And Media, Sakarya, ss.122-139, 2016

23. Toplumsal Cinsiyet ve Reklam

Reklamı Anlamlandırmak, Çakar Mengü, S., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.109-144, 2016

24. HDP'nin 7 Haziran 2015 Seçim Kampanyası: İletişim Stratejileri, Seçim Bildirgesinin Analizi ve Vaatleri

Siyasetin İletişim Odağı Seçim Kampanyaları, Özkan A., Editör, Eğitim Kitap Yayınevi, Konya, ss.279-396, 2015
Metrikler

Yayın

92

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

10

Tez Danışmanlığı

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları