Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Dezenformasyon ve Yapay Zeka: Dezenformasyonla Mücadele Yollarına Yapay Zeka Uzmanlarının Gözünden Bakmak
İletişim ve Diplomasi
, cilt.11, ss.83-106, 2023 (Hakemli Dergi)
Aşkın Ebeveynlik ve Dijital Çağda Çocuk Yetiştirme
TRT Akademi
, cilt.8, sa.19, ss.1018-1025, 2023 (Hakemli Dergi)
Feminist Aktivizmin Sesinin Duyurulması Sürecinde Yeni Medya: Olanaklar ve Engellere Dair Uzman Görüşleri Üzerinden Bir Değerlendirme
Galatasaray İletişim Dergisi
, cilt.38, ss.6-29, 2023 (Hakemli Dergi)
Ülke İmajı ve Bilimsel Üretimi COVID-19 Aşıları Çerçevesinde Düşünmek: Sinovac Aşısı Hakkındaki Dijital Tartışmalar Üzerine Bir Araştırma
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.187-204, 2022 (Hakemli Dergi)
COVID-19 ve Yalan Haber: Aşılanma Öncesinde Bireylerin Yalan Haber İçeriklerini Fark Etme, Takip Etme ve Teyit Etme Eğilimlerinin Belirlenmesi
Galatasaray İletişim Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.32-55, 2021 (Hakemli Dergi)
Dijital Ebeveynlik, Aşı Kararsızlığı, COVID-19: Dijital Ebeveynlerin COVID-19 Aşısı Karşıtlığına İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, cilt.56, ss.165-184, 2021 (Hakemli Dergi)
COVID-19 Pandemisi Dönemindeki Ev İçi Boş Zaman Aktivitelerinin Dijital Yansıması
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.38, ss.1-18, 2021 (Hakemli Dergi)
Kişilerarası İletişimde Yaş Kalıpyargıları: Kuşaklararası İletişimde Yaşa Dayalı Kalıpyargıların Rolünü Anlamak
Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.56-69, 2021 (Hakemli Dergi)
Kişilerarası İletişim Sürecinde Bireyin Fiziksel Görünüşüne Dayanan Toplumsal Cinsiyet Kalıpyargılarını Belirlemek
Global Media Journal TR Edition
, cilt.11, sa.22, ss.79-100, 2021 (Hakemli Dergi)
Babalık Da Yaparım Kariyer De! Blogger Babalar ve Erkekliğin Kurucu Rollerinden Babalık Üzerine
Moment Dergi
, cilt.8, sa.1, ss.227-245, 2021 (Hakemli Dergi)
“Hepsi Bir Işık Oluyor Ama Karanlıktaki Ay Gibi, Güneş Gibi Değil”: Annelerin Dijital Ortamdaki Annelik Tavsiyesine İlişkin Değerlendirmeleri
Kültür ve İletişim Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.260-285, 2021 (Hakemli Dergi)
Dijital Annelerin Feminist Sesi: Annelik İnşasının Tartışmaya Açılmasında Web Sitesi ve Blog İçeriklerinin Rolü
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.421-440, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme
Ajit-e Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, cilt.11, sa.41, ss.72-95, 2020 (Hakemli Dergi)
Web Sitelerindeki Dijital Ebeveynlere Sunulan İçerik Toplumsal Cinsiyet Rollerinden Bağımsız Olabilir Mi?: Bebek.com Web Sitesi Örneği
Fe Dergi
, cilt.11, sa.2, ss.24-37, 2019 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Digital Media Usage of Women through Motherhood Models as a Cultural Ideology
Galatasaray İletişim Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.137-167, 2019 (Hakemli Dergi)
Kişilerarası İletişim Sürecinde Toplumsal Cinsiyet Kimliği Kalıpyargılarının Belirlenmesi: İletişim Kaynağının Beden Dili Üzerinden Bir İnceleme
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.241-263, 2019 (Hakemli Dergi)
Gender-Based Stereotypes in Interpersonal Communication
Journal of Media Literacy and Academic Research
, cilt.1, sa.2, ss.60-73, 2018 (Hakemli Dergi)
Etin Cinsel Politikası: Feminist-Vejetaryen Eleştirel Kuramın Dayanakları Üzerine Bir Okuma
Fe Dergi
, cilt.10, sa.2, ss.25-30, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkiye'de Yayınlanan Televizyon Dizilerindeki Kadın ve Erkek Karakterlerin Temsili ve Konuşma Biçimleri Üzerine Bir Araştırma
eKurgu
, cilt.26, sa.3, ss.1-14, 2018 (Hakemli Dergi)
Dijital İletişim Ortamlarındaki Yazım Yanlışlarının Okuyucular Tarafından Değerlendirilme Biçimleri Üzerine Bir İnceleme
Global Media Journal TR Edition
, cilt.9, sa.17, ss.250-264, 2018 (Hakemli Dergi)
Portraying Child Characters in Gender Perspective: Evaluation of Parents Awareness About Gender Stereotypes in Turkish Television Advertisements
CM: Communication and Media Journal
, cilt.42, sa.13, ss.7-26, 2018 (Hakemli Dergi)
Şeffaflık Toplumu: Şeffaf Toplumun Eleştirisi Üzerine Bir Okuma
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.279-290, 2018 (Hakemli Dergi)
Men's Evaluation of "Hegemonic Masculinity" Roles in Turkish Television Advertisements Portraying Men
Communication Today
, cilt.8, sa.2, ss.112-133, 2017 (Scopus)
Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: Instagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.41-65, 2016 (Hakemli Dergi)
Türk Televizyon Dizilerindeki Kadın Rollerine Kadınların Gözünden Bakmak
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.191-206, 2016 (Hakemli Dergi)
Kuruluşların Basın Bültenleri İçeriği Üzerinden Paydaş Grup Önceliklerinin Saptanması
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.49, ss.99-114, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TikTok ve Yeni Şöhret Kültürü: İçerik Üretim Pratikleri Üzerinden Mahremiyetin Dönüşümü
Uluslararası İletişim Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2024
Afet İletişiminde Dijital Dürtme: Kavram, Stratejiler ve Uygulama Örnekleri
3.Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2023, ss.1
Denial of Science on Facebook: Arguments and Presentations of the Flat Earth Theory
The International Conference in Times of (Poly)Crisis and Digital Disruptive Transformations, Bucuresti, Romanya, 22 - 23 Haziran 2023, ss.21
How Do We Express Our Digital Emotions? Reviewing Emoji Use Trends from Gender Perspective
International Conference on Social Movements (ICSM-2022), Frankfurt, Almanya, 25 Kasım 2022
Digital Inclusion and Digital Motherhood: Evaluating Women's Priorities in Terms of Participation in Social Media Platforms for Motherhood Roles
Digital Inclusion Policy and Research Conference 2019, London, İngiltere, 18 - 19 Haziran 2019, ss.22
Dijital Anneler Mobil Uygulamaları Neden Kullanır?: Annelerin Mobil Uygulamaları Kullanım Önceliklerinin Sınıflandırılması
6. Uluslararası İletişim Günleri, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2019, ss.32
"Türkiye’de Yayınlanan Televizyon Dizilerindeki Kadın Karakterlerin Konuşma Biçimleri Üzerine Bir Değerlendirme
16th International Symposium Communication in Millennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.77
Digital Parenting: Understanding the Digital Transformation of Family Communication
4th Annual International Conference on Communication and Management,, Athens, Yunanistan, 23 - 26 Nisan 2018, ss.56
Evaluation of Relationships Between Individual's Knowledge Level and the Tendency of Self-Assesment: A Study on Students of Faculty of Communication
Emerging Global Issues in Management, Social Sciences and Humanities, Athens, Yunanistan, 21 - 22 Nisan 2018, ss.11
How Turkey Can Benefit From Country Brand Strategy Creation?: Reviews and Recommendations About Turkeys’ Country Brand Strategy
Emerging Global Issues in Management, Social Sciences and Humanities, Athens, Yunanistan, 21 - 22 Nisan 2018, ss.11
Halkla İlişkiler Ajanslarında Faaliyet Gösteren Kadın Uygulayıcıların Cinsiyete Dayalı Mesleki Ayrımcılık Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
IWSC International Conference on Contemporary Women’s Studies, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Mart 2018, ss.61
Hegemonic Men in TV Series: A Research on the Men's Roles in the Turkish Television Series
"Media and Culture" International Conference, London, İngiltere, 17 Şubat 2018, ss.12
A Study of the Social Media Usage of Women-Oriented and Non-Profit Institutions
International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.120
Evaluation of Parents Awareness Towards the Gender Roles of Child Characters in Turkish Television Advertisements
6th International Conference on Studies in Humanities and Social Sciences, London, İngiltere, 29 - 30 Haziran 2017, ss.78
Gender in Narrated Advertisements: The Exapmle of "A True Success Story" Advertisment
International Symposium of New Media From the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.25
The Evaluation of 'Hegemonic Masculinity' Roles in Advertisements by Men
3rd International Conference on Social Science and Education Research, Rome, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, ss.17
Türkiye ve Rusya Arasındaki Uçak Düşürme Krizinin Ülke Markası Bağlamında İncelenmesi: Ruptly Haber Sitesi Örneği
Yeni Medya Çalışmaları III. Ulusal Kongre, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Mart 2017, ss.80-81
A Review of Country Identities Based on Tourism Logos, a Research on European Countries
Communication and information sciences in network society: experience and insights: III, Vilniaus, Litvanya, 9 - 10 Haziran 2016, ss.25-26
The Research of Promotional Activities Through Websites in The Process of Country Branding: Examples of Japan, Switzerland, and Turkey
14th Communication in the Millennium Symposium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.36
"Türkiye'deki Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi Üzerine Bir İnceleme"
2. ICMS International Congress on Media Studies, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2016, ss.1
Analysing Country Branding Campaigns Through Introduction Films: A Study on Brand Personality of Turkey
ICA Regional Conference Expanding Communication: Old Boundaries and New Frontiers, Lodz, Polonya, 8 - 10 Nisan 2015, ss.80-81
As a New Communication Tool: Instagram
I. International Communication Science & Media Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.80
Digital Strategy Usage By International Organizations (Coca Cola-Unilever-General Electric)
Global and Regional Communication: Present and Future, Sankt-Peterburg, Rusya, 1 - 04 Aralık 2012, ss.60-61
Kitap & Kitap Bölümleri
Looking at Artificial Intelligence (AI) from Social Relations: Social Influence, Conformity, and Bias
Artificial Intelligence Technical and Societal Advancements, Utku Köse,M. Umut Demirezen, Editör, CRC, New York , New York, ss.100-115, 2025
Yapay Zeka İletişimin Yeni Öznesi Mi? Yoksa Kendisi Mi?: İnsan-Makine İletişimi Perspektifinden Bir Değerlendirme
Kodlanmış Gelecek Yapay Zeka, Teknoloji ve İnsanlık, M.Umut Demirezen, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.169-180, 2024
Dijital Akran Zorbalığı
Akran ve Aile Arabuluculuğu Uygulamaları Semineri, Ali Yeşilırmak,Yeliz Bozkurt Gümrükçüoğlu,Gülnihal Ahter Yakacak,Abdülmecit Güldağı, Editör, İbn Haldun Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.49-58, 2024
Dijital Duygu - Korkudan Nefrete, Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak
Sarmal Yayınevi, İstanbul, 2023
Dezenformasyon Çağında Dijital Ebeveyn Olmak: Ebeveynlerin Gerçek Bilgiye Erişim Sorunsalı Üzerine Bir Değerlendirme
Toplumlar Arası İletişimde Yeni Dönem Enformasyon Savaşından Dezenformasyon Savaşına, Fahrettin Altun, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.241-264, 2023
Üzüntü Paylaştıkça Azalır Mı? Dijital Ortamda Yas Tutma, Anma ve İyileşme Pratikleri Üzerine
Dijital Duygu - Korkudan Nefrete, Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya GÜL ÜNLÜ, Editör, Sarmal Yayınevi, İstanbul, ss.61-102, 2023
Algoritmik Farkındalık ve Hayali Olanaklar: İnsan Hakları İhlallerinin Dijital Mekanizması Üzerine Düşünmek
Medya ve İnsan Hakları, Mehmet Ali Göngen,Yıldıray Kesgin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.153-170, 2023
TikTok: Sosyal Medyada Bir Paradigma Dönüşümü
Literatürk Academia, Konya, 2022
TikTok ile Gerçeklerden Nasıl Kaçılır? Algoritmalarla Biricikleşen Kullanıcı Dünyası Üzerine Bir Tartışma
Mobil İletişim , Bilge Şenyüz,Fırat Tufan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.217-232, 2022
Dijital Ortamın Hayali Olanakları: Sosyal Medya Fenomenlerinin Benlik Sunum Stratejilerini Hayali Olanaklar Perspektifinden Değerlendirmek
Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Yeşim Güçdemir,Oğuz KUŞ, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.73-89, 2022
Komplo Teorilerine Neden İnanırız?: Komplo Zihniyeti, Komplo Teorilerinin Yapısı ve Dijital Ortam İlişkisi Üzerine Düşünmek
Yeni Medyada Yanlış Bilgi: Komplo Teorileri ve Bilimin İnkarı, Yıldıray Kesgin,Elif Karakoç Keskin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-20, 2022
Tavşan Deliği ve Siyasal Radikalleşme: YouTube Kullanıcı Önerileri Üzerinden Bir Değerlendirme
Gelenekselden Dijitale Siyasal İletişim Çalışmaları, Aslı Aydemir, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.67-78, 2021
Kalıpyargılı Algı Gerçekliğimizi Nasıl İnşa Eder?: Kişilerarası İletişim Sürecinde Değerlendirenden Değerlendirilene Kalıpyargılı Çıkarımlar
Algı Yönetimi 2, Oğuz Göksu, Editör, Literatür Yayıncılık, Konya, ss.385-401, 2021
Toplumsal Cinsiyet ve Kişilerarası İletişim Engelleri - Kalıpyargı, Önyargı, Ayrımcılık
Literatür Yayıncılık, Konya, 2020
Annelik Blogları Geleneksel Annelik Söylemini Dönüştürebilir Mi?: Blog İçerikleri Üzerinden Bir Değerlendirme
Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Başak Gezmen,İhsan Eken, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.123-150, 2020
Dijital Ortamda “Mekânsal Benlik” Performansları: Sosyal Medyada Konum Belirleme Uygulamaları Üzerine Analiz.
Konumsal Medya: Dijital Çağda Mekan Üzerine Disiplinlerarası Tartışmalar, C. Tokgöz-Şahoğlu,B. Aydoğan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.13-29, 2020
Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication
IGI Global, Pennsylvania, 2019
Storytelling in All Aspects
Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, 2017
Reviewing the Storytelling of the Roles of Women in Advertisements in the Context of Gender
Storytelling in all Aspects, Mengü S, Aslan P., Gül Ünlü D., Editör, Pl Academic Research, Frankfurt, ss.25-36, 2017
Halkla İlişkiler Sektöründeki Cinsiyete Dayalı Mesleki Ayrımcılık Sorunu Üzerine Bir Değerlendirme
İletişim Çalışmaları 2016, Özgür Z. , İşman A., Editör, Tojcam Online Communication And Media, Sakarya, ss.122-139, 2016
Türkiye'deki Halkla İlişkiler Ajanslarının Kurumsal Kültür Yapısının Belirlenmesi: Harrison&Handy ve Goffe&Jones'un Kurumsal Kültür Sınıflandırmaları Üzerinden Bir Araştırma
Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma III, Nihal Paşalı Taşoğlu, Editör, Umuttepe Yayınları, İstanbul, ss.131-170, 2016
Toplumsal Cinsiyet ve Reklam
Reklamı Anlamlandırmak, Çakar Mengü, S., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.109-144, 2016
HDP'nin 7 Haziran 2015 Seçim Kampanyası: İletişim Stratejileri, Seçim Bildirgesinin Analizi ve Vaatleri
Siyasetin İletişim Odağı Seçim Kampanyaları, Özkan A., Editör, Eğitim Kitap Yayınevi, Konya, ss.279-396, 2015
Diğer Yayınlar
Seçim Yarışında Liderlerin TikTok Karnesi / PR Atölye Dergisi
Diğer, ss.51-52, 2024
Yerel Seçimlerde Kazananı TikTok Mu Belirleyecek? / Varlık Dergisi
Diğer, ss.18-19, 2023
Kuruluşların Paydaş Grup Öncelikleri / The Brand Age
Teknik Rapor, ss.108-110, 2016