Prof. Dr. İsmail KAYA
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
1.
Association between attitudes towards Internet usage and health practices in high-school students in 2 schools in Turkey: a cross-sectional study
Kaya N.
,
AŞTI T.
,
Kaya İ.
,
Yaylacı S.
,
Kaya H. S.
,
Turan N.
, et al.
EASTERN MEDITERRANEAN HEALTH JOURNAL
, cilt.22, sa.11, ss.824-831, 2016 (SCI-Expanded)
2.
Kişiye Özel Fiyat Teklifinde Kullanılan Mesaj Çerçevelemenin İnternet Üzerinden Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
KAYA İ.
,
Sağkaya Güngör A.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.61-84, 2012 (Hakemli Dergi)
3.
Geleneksel Mağazalar ile İnternetten Alışverişte Değer Algısı ve Satınalma Niyeti: Bir Karşılaştırma
KAYA İ.
,
ÖZEN H.
Istanbul University Journal of the School of Business Administration
, cilt.41, sa.1, ss.13-30, 2012 (Hakemli Dergi)
4.
Effect of Personalized Price on Decision Making Process on Internet
Sağkaya Güngör A.
,
KAYA İ.
Ataturk University Journal of Economics & Administrative Sciences
, cilt.26, sa.1, ss.133-146, 2012 (Hakemli Dergi)
5.
İnternet ve Mağaza Kıyaslaması: Değer Alışverişin Neresinde?
KAYA İ.
,
ÖZEN H.
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.10, sa.38, ss.8-15, 2011 (Hakemsiz Dergi)
6.
Examining the Differences of Consumers’ Risk and Benefit Perceptions In Online Shopping
Kaya İ.
,
Okumuş A.
,
Özen H.
The E-Business Review, International Academy of E-Business
, cilt.VIII, ss.157-161, 2008 (Hakemli Dergi)
7.
Examining The Differences of Consumers’ Risk and Benefit Perceptions in Online Shopping
KAYA İ.
The E-Business Review
, sa.8, ss.157-161, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
3
1.
Do Value Perceptions of Turkish People Differ Between Traditional Channel and Internet Channel?
KAYA İ.
,
ÖZEN H.
11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2.
Kişiye Özel Fiyat Teklifinde Kullanılan Mesaj Çerçevelemenin İnternet Üzerinden Satınalma Karar Sürecine Etkisi
KAYA İ.
,
Sağkaya Güngör A.
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2011, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
3.
Otel İşletmelerinde Pazarlama Anlayışı: İstanbul’daki Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
KAYA İ.
,
Kethuda Ö.
10.Ulusal İşletmecilik Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1.
Pazarlama Bi’Tanedir! Bir Pazarlamalar Ansiklopedisi
KAYA İ.
Babıâli Kültür Yayıncılığı, İstanbul, 2010
2.
Damla Damla Pazarlama : Pazarlama ve Müşteri Aşkı Üzerine
KAYA İ.
Babıâli Kültür Yayıncılığı, İstanbul, 2004
3.
Pazaryeri Pazarola
KAYA İ.
Babıâli Kültür Yayıncılığı, İstanbul, 2004
4.
Vak'alarla Pazarlama Yönetimi
KAYA İ.
İ.Ü. Yayın No. 4445, İşletme Fakültesi Yayın No. 284, İstanbul, 2003
5.
Muhterem Müşterimiz
KAYA İ.
Babıâli Kültür Yayıncılığı, İstanbul, 2000
6.
Pazarlama Bilgi Sistemleri - Bir Firma İçin Bilgi Sistemi Tasarımı
KAYA İ.
İ.Ü. Yayını, No: 3226, İ.Ü. İşletme Fakültesi Yayını No: 153, İstanbul, 1984
7.
Bir Pazarlama Bileşeni Olarak Fiziksel Dağıtımın Önemi ve Türkiye’deki Durumu
KAYA İ.
İ.Ü. İşletme Fakültesi Pazarlama Enstitüsü Yayını No: 13, İstanbul, 1979
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
17
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
5
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
6
H-İndeks (Scopus)
1
Proje
2
Tez Danışmanlığı
33
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları