Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 3

1. Do Value Perceptions of Turkish People Differ Between Traditional Channel and Internet Channel?

11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Otel İşletmelerinde Pazarlama Anlayışı: İstanbul’daki Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama

10.Ulusal İşletmecilik Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. Pazarlama Bi’Tanedir! Bir Pazarlamalar Ansiklopedisi

Babıâli Kültür Yayıncılığı, İstanbul, 2010

2. Damla Damla Pazarlama : Pazarlama ve Müşteri Aşkı Üzerine

Babıâli Kültür Yayıncılığı, İstanbul, 2004

3. Pazaryeri Pazarola

Babıâli Kültür Yayıncılığı, İstanbul, 2004

4. Vak'alarla Pazarlama Yönetimi

İ.Ü. Yayın No. 4445, İşletme Fakültesi Yayın No. 284, İstanbul, 2003

5. Muhterem Müşterimiz

Babıâli Kültür Yayıncılığı, İstanbul, 2000

6. Pazarlama Bilgi Sistemleri - Bir Firma İçin Bilgi Sistemi Tasarımı

İ.Ü. Yayını, No: 3226, İ.Ü. İşletme Fakültesi Yayını No: 153, İstanbul, 1984

7. Bir Pazarlama Bileşeni Olarak Fiziksel Dağıtımın Önemi ve Türkiye’deki Durumu

İ.Ü. İşletme Fakültesi Pazarlama Enstitüsü Yayını No: 13, İstanbul, 1979 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

17

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

33
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları