Akademik Ünvanlar
4
-
1988 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
-
1981 - 1988 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
-
1976 - 1981 Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama
-
1971 - 1976 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
Yönetimsel Görevler
7
-
2012 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
1994 - 2003 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
1998 - 2002 Enstitü Müdür Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi İşletme İktisadi Enstitüsü
-
1998 - 2000 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi İşletme İktisadi Enstitüsü
-
1996 - 1999 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
1995 - 1998 Dekan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
Yönetilen Tezler
33
-
Online alışveriş yönelimleri ve sanal mağaza atmosferi
G.Atalar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Pazar yönlü işletme anlayışının ihracat bağlamındaki belirleyicileri ve ihracat performansına etkileri
O.Aydoğan(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Pazarlama zekâsı ve girişimcilik
İ.Erkan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Bilgi Yükü Temelinde, Tüketicinin Özgürlüğü ve Kısıtlanmışlığının Karar Sonrası Değerlemelerle İlişkisi
Ç.Arıker(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Tüketicinin Değer Bilinci: Marka Gücünün Kaynağı ve Promosyon İlişkisi
M.Orhon(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Geleneksel Alışveriş ile İnternet Üzerinden Yapılan Alışverişte Algılanan Değerin Satın Alma Niyetine Olan Etkisinin Karşılaştırılması
H.Özen(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Kişiye özel fiyat tekliflerinin internette satın alma karar sürecine etkisi
A.Sağkaya(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Satış/Pazarlama Anlayışlarının İşletme Performansına İlgisi
Ö.Kethuda(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Değerler, Tüketici Etnosentrizmi ve Yerli/Yabancı Markalı Ürün Tercihi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
H.Asil(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Havayolu işletmelerinin hizmet kalitesi açısından karşılaştırılması
H.Karaahmetoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Ürün teşhir standlarında renk etkisi: Süpermarkette bir deney
Ş.Necmettin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Siyasal pazarlamada kararlı/kararsız seçmen ayrımı ve davranışları üzerine bir araştırma
B.Pınar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Satınalma karar sürecinde markaya yönelik algılanan riskin algılanan değer üzerindeki etkisi
U.Akturan(Öğrenci), Doktora, 2007 -
İnternetten satın alma davranısı ile risk ve fayda algılamaları arasındaki ilgi
H.Özen(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Müsteri yoğunlugu ile tüketici alışveriş davranışı ilişkisine yönelik teknoloji marketinde bir pilot araştırma
Ş.Müge(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Tüketicilerin ülke ürünleri imajları algılamaları ve tercihleri
E.Kılıçarslan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Tüketicilerin jean ürün ve markalarını tercih nedenleri Bakü'de bir pilot araştırma
H.Hüseyinova(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Marka değeri algılaması ve pazarlama karması ilişkisi
E.Yaraş(Öğrenci), Doktora, 2004 -
Televizyon reklamlarında tanınmış kişilerin kullanılmasının reklamın hatırlanması üzerindeki etkisi konusunda bir pilot araştırma
İ.Çağla(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Türkiye`de lüks otomobil sektöründe showroom tecrübesinin satınalma davranışına etkisi
E.Selkut(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Ortak markalama uygulamasının tüketicinin marka bağlılığına satın alma miktarı ve satın alma sıklığı bazında etkisi
H.Güler(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Ürün tasarımında estetik değer ve tüketicilerin satınalma davranışlarına etkisi, cep telefonu pazarından bir örnek
E.Gürsel(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
Süpermarketlerde reyon düzeyinin satışlara etkisi: Gima süpermarketlerinde bir deney
H.Erbilgin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
Sanal hizmetlerde kalite belirleyicileri: İnteraktif bankacılık alanında bir uygulama
M.Akın(Öğrenci), Doktora, 2000 -
Örgütsel pazara yönelik hizmetlerde algılanan hizmet kalitesi, davranışsal niyetler ve müşteri özellikleri ilişkisi: Konteyner taşımacılığı hizmetleriseçmen oy tercihi arasındaki ilişki üzerine bir pilot araştırma
O.Tuna(Öğrenci), Doktora, 1999 -
Sosyo ekonomik ve sosyo demografif özellikler ile ihtiyacın gazete promosyon kampanyalarına katılım kararı üzerindeki etkisi
Ö.Yeşim(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1997
-
İnsanların yaşadıkları konutlardan memnuniyetlerini etkileyen faktörlerin belirlenmesine yönelik bir saha araştırması
Ş.Koray(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1996 -
Hizmetlerde algılanan toplam kalitenin ölçülmesine yönelik çok parçalı bir ölçeğin geliştirilmesi ve perakende bankacılık sektöründe bir uygulama
A.Kemal(Öğrenci), Doktora, 1995 -
Yüzyüze satışta satış elemanından beklentilerin satışa etkisi ve bilgisayar sektöründe müşteriler açısından ideal satışçı profili
F.Mollaoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1992 -
Pazarlama yönetimi açısından pazarlama kontrolu, önemi, özellikleri ve bir model önerisi (ilaç sektöründe bir çalışma)
Ö.Torlak(Öğrenci), Doktora, 1991 -
Spor pazarlaması: Sporun topluma yaygınlaştırılmasında pazarlama tekniklerinden yararlanma
M.Zahit(Öğrenci), Doktora, 1990 -
Küçük sanayi işletmelerinde işbirliği ve plastik sektöründe bir saha araştırması
Ö.Kılıç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1988 -
Tüketicinin zaman kullanımı: Bir faktör analizi uygulaması
N.Öziş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1986