Akademik Unvanlar
-
1997 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2004 - Devam Ediyor öğretim üyesi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Verdiği Dersler
-
Lisans Halkla İlişkiler
-
Lisans Medya Planlama ve satın Alma
-
Lisans Reklam Yazarlığı
-
Lisans mesleki ingilizce
-
Lisans Kurumsal İletişim
-
Yüksek Lisans sosyal medya
-
Lisans Halkla İlişkiler 1
-
Lisans kurumsal iletişim
-
Lisans kurumsal kimlik
-
Lisans reklamda metin yazarlığı
-
Lisans Etkili sunum teknikleri
-
Lisans mezuniyet projesi
-
Lisans mesleki ingilizce
-
Lisans reklamda metin yazarlıuğı
-
Lisans mesleki ingilizce
-
Lisans halkla ilişkilerde sunum teknikleri
-
Lisans kurumsal iletişim
-
Yüksek Lisans reklam çözümlemeleri
Yönetilen Tezler
-
Anti-ütopik ideolojinin üretilmesinde Reklam Çekiciliklerinin Rolü: Reklamlara Yönelik Bir Çözümleme
C.Becan(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Halkla ilişkiler ve Tanıtım Bölümü, Hızlı Tüketim Ürünlerinin Satın Alınma Kararında İrrasyonalite: ABD ve Türkiye’ye Yönelik bir Araştırma
N.Coşkun(Öğrenci), Doktora, 2014 -
“Sosyal Sorumluluk İçerikli Halkla İlişkiler Çalışmalarında İknanın Yazınsal Bağlamda Değerlendirilmesi
Ş.Elcil(Öğrenci), Doktora, 2011 -
“Kurumsallaşma Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü: İstanbul, Ankara ve Sivas-Aksaray KOBİ’leri Üzerine Araştırma
Ö.Mütevellioğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
“Türkiye’de Çevre ile İlgili Sivil Toplum Kuruluşlarının Halkla İlişkiler Çalışmalarının Çevre Sorunları Üzerindeki Etkisi,”
E.Ççelebi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
“Yerel Yönetimlerin Markalaşma Sürecinde Lider İmajının Etkisi: Şişli Belediyesi Örneği,“
M.Tam(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009