Akademik Ünvanlar
1
-
1997 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
1
-
2004 - Devam Ediyor öğretim üyesi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, öğretim üyesi
Verdiği Dersler
18
-
Yüksek Lisans
sosyal medya
reklam çözümlemeleri
-
Lisans
Halkla İlişkiler
Medya Planlama ve satın Alma
Reklam Yazarlığı
mesleki ingilizce
Kurumsal İletişim
Halkla İlişkiler 1
kurumsal iletişim
kurumsal kimlik
reklamda metin yazarlığı
Etkili sunum teknikleri
mezuniyet projesi
mesleki ingilizce
reklamda metin yazarlıuğı
mesleki ingilizce
halkla ilişkilerde sunum teknikleri
kurumsal iletişim
Yönetilen Tezler
6
-
Anti-ütopik ideolojinin üretilmesinde Reklam Çekiciliklerinin Rolü: Reklamlara Yönelik Bir Çözümleme
C.Becan(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Halkla ilişkiler ve Tanıtım Bölümü, Hızlı Tüketim Ürünlerinin Satın Alınma Kararında İrrasyonalite: ABD ve Türkiye’ye Yönelik bir Araştırma
N.Coşkun(Öğrenci), Doktora, 2014 -
“Sosyal Sorumluluk İçerikli Halkla İlişkiler Çalışmalarında İknanın Yazınsal Bağlamda Değerlendirilmesi
Ş.Elcil(Öğrenci), Doktora, 2011 -
“Kurumsallaşma Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü: İstanbul, Ankara ve Sivas-Aksaray KOBİ’leri Üzerine Araştırma
Ö.Mütevellioğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
“Türkiye’de Çevre ile İlgili Sivil Toplum Kuruluşlarının Halkla İlişkiler Çalışmalarının Çevre Sorunları Üzerindeki Etkisi,”
E.Ççelebi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
“Yerel Yönetimlerin Markalaşma Sürecinde Lider İmajının Etkisi: Şişli Belediyesi Örneği,“
M.Tam(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009