Makaleler
42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (8)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (33)
2. Örgüt Kültüründe Dijital Liderliğin çalışanlar üzerine etkisi
Business Management and Communication Perspectives in Industry 4.0
, cilt.1, sa.1, ss.152-187, 2020 (Hakemli Dergi)
4. The Use of Internet as a Means of Communication in Local Governments and the Comparison of Two Different Cities Istanbul-Vienna
Journal of Current Researches on Social Sciences
, cilt.8, sa.2, ss.135-154, 2018 (Hakemli Dergi)
5. ”International E-Learning as an Emerging Cultural Diplomacy Practice”
Journal of Current Researches on Social Sciences (JoCReSS)
, cilt.7, sa.2, ss.347-362, 2017 (Hakemli Dergi)
7. International E-learning as an Emerging Cultural Diplomacy Practice
Jurnal of Current Researches on Social Sciences (JoCReSS)
, cilt.7, sa.2, ss.347-362, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Migration Management and Local Governance in turkey Social Integration policies for Syriai Refugee
Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS)
, cilt.7, sa.2, ss.153-176, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Migration and Integration Studies Analysis of Turkey
Journal of Strategic Researches in Social Sciences (JoSReSS)
, cilt.8, sa.3, ss.25-54, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Making Sense of PR as Culture policy
Journalism and Mass Communication
, sa.6, ss.632-639, 2016 (Hakemli Dergi)
11. Establishing Value Oriented Social and Cultura Policies
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.15, sa.1, ss.155-161, 2015 (Hakemli Dergi)
14. Doktorlara Yönelik İzlenim Oluşumu: Yazılı Medyada Doktorlara Yönelik Olulan Söylem
İÜ İletişim Fakültesi Yayınları
, cilt.40, sa.40, ss.100-120, 2011 (Hakemli Dergi)
15. Reading the Reltionship regarding two paradigms
Journal of Public Administration and Policy Research
, cilt.3, sa.2, ss.34-42, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Media Groups and Their Market Shares in Turkey During Globalizations
Media and Global Divides IAMCR World Congress
, cilt.1, ss.20-25, 2008 (Hakemli Dergi)
21. The Effect of Leadership and Cultural Perspective on Good Governance: A discourse on two turkish newspapers with opposite ıdeologies
İÜ İletişim Fakültesi
, cilt.29, ss.107-127, 2007 (Hakemli Dergi)
23. Reklamın Toplumsal Değer Yapılanmasına Etkisi
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.113-132, 2005 (Hakemli Dergi)
24. Adoption of ;National Identity in Metropolises: A Study in İstanbul
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi
, cilt.4, sa.1, ss.171-127, 2005 (Hakemli Dergi)
25. Küresel Halkla İlişkiler ve Kamusal Alan
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.23, ss.179-186, 2005 (Hakemli Dergi)
26. Tüketimle Edinilen Yanılsanmış Seçkinlik
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.21, ss.155-160, 2005 (Hakemli Dergi)
27. Yönetsel Gizliliğin Etik Açıdan Sorgulanması
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.22, ss.137-142, 2005 (Hakemli Dergi)
31. Küreselleşme ideolojisinin etki alanında halkla ilişkilerin rolü
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.20, ss.171-180, 2004 (Hakemli Dergi)
32. Eğitim alanında oluşturulan çalışma gruplarının etkileşim ve gelişim süreci üzerinde eğitimcinin rolü
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.19, ss.361-372, 2004 (Hakemli Dergi)
33. Şükran Soner; Atatürk İlkeleri Kalıplar HAlinde Dondurulmuş Değildir.
Cumhuriyetimizin 80. yılı
, cilt.2, sa.10, ss.1-10, 2003 (Hakemsiz Dergi)
34. OSmanlı Kamusal Alanında Rumların Sosyo-Ekonomik Durumu
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.18, ss.355-370, 2003 (Hakemli Dergi)
35. Tüketime Güdülen Aklın Rasyonalite Yitirimi
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.17, ss.331-342, 2003 (Hakemli Dergi)
36. Kamuoyunun Bireylerin Yabancılaşmasına Etkisi
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.16, ss.431-444, 2003 (Hakemli Dergi)
37. Medyada Fikir İşçilerinin Yok Oluşu
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.471-482, 2002 (Hakemli Dergi)
38. Çarpıtılmış Gerçekler ve İmajinasyonlar
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.13, ss.513-522, 2002 (Hakemli Dergi)
39. Volkwagen Reklam Görüntülerinin Çözümlenmesi
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.501-519, 2002 (Hakemli Dergi)
40. Etkili Liderlik ve Etkin Katılımcılığın Toplam Kalite Yönetiminin Başarısındaki Önemi
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.14, ss.397-407, 2002 (Hakemli Dergi)
41. Marka İmajı Araştırması
Marketing Türkiye
, cilt.1, sa.10, ss.32-42, 2000 (Hakemsiz Dergi)
42. Gerçek Hayaller
Toplum, İletişim, Kültür Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-10, 1997 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
1. Kurumsal Vatandaşlığın Oluşumunda Duygusal Zekanın İşlevi
International Emotional Intelligence and Communication Symposium, İzmir, Türkiye, ss.827, (Tam Metin Bildiri)
2. Çocukların Toplumsallaşmaları Üzerinde Reklamların Etkisi
2. Uluslararası Çocuk ve İletişim Konferansı, İstanbul, Türkiye, cilt.1, ss.433, (Tam Metin Bildiri)
3. Examining the behavioral intentions and satisfaction assessment between students and university: an analysis on the students and university: an analysis on the students of istanbul üniversity
7th conference of communication in millennium, Amerika Birleşik Devletleri, ss.100, (Tam Metin Bildiri)
4. Ideological Depiction of Women in Press During the Local Elections Period in Turkey
WAPOR Regional Conference, İspanya, ss.100, (Özet Bildiri)
5. The significance of ethical leadership vision for enabling public relation activities to reach an ethical level
2. Ululsrarası İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, ss.771, (Tam Metin Bildiri)
6. Formation of the prjudice against womens freedom in news discourse
international media readings in moscow mass media and communications, Rusya, ss.2009, (Tam Metin Bildiri)
7. Türkiyede bütünleşil kurumsal iletişim yönetiminin konumlandıırlmasının teorik ve uygulamalı açıdan değerlendirilmesi: EFQM 2008 ödüllü kurumlarına yönelik bir inceleme
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, ss.228, (Tam Metin Bildiri)
8. toplumsal cinsiyetçilik ve kadınların iş myaşamında karşılaştığı sorunlar
1. uluslararası mültidisiplinler kadın konferansı, İzmir, Türkiye, ss.100, (Tam Metin Bildiri)
9. Tv commercials role in forming social identity in women: a social analysis on tv commercials
1. Ululsararası İletişim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, ss.19, (Tam Metin Bildiri)
10. A Critical Approach to Good Governance Concept in Globalization Process
3. Uluslararası İletişim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, ss.585, (Tam Metin Bildiri)
11. Halkla İlişkilerde Etik Değerlerin Algılanması ve Anlamlandırılması
1. Uluslararası İş ve Meslek Ahlakı Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.147, (Tam Metin Bildiri)
12. Alientation in State and Private Institutions and Public Relations Activities: A Comperative Study on State and Private Hospitals
Turkish Film Festival and Conference, Amerika Birleşik Devletleri, ss.239, (Tam Metin Bildiri)
13. Evaluation of the new about children on the third pages of newspapers.
4th International Children and Communication Congress, İstanbul, Türkiye, ss.100, (Tam Metin Bildiri)
14. The influence of trust in commercials on brand perception of children
1. Ululsrarası Çocuk ve İletişim Konferansı, İstanbul, Türkiye, ss.223, (Tam Metin Bildiri)
15. Re-thinking Social Media as a Cultural Policy
ATINER’s Conference Paper Proceedings Series No: MED2018-0077, Athens, Yunanistan, 14 - 17 Mayıs 2018, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
17. The Use of Internet as a Means of Communication in Local Governments and the Comparison of Two Different Cities Istanbul-Vienna
8th ICOSRESSE International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education 2018, Viyana, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.8, sa.2, ss.135-154, (Tam Metin Bildiri)
18. Discussions of Turkish Women Parliamentarians on Women’xxsIssues Twitter Accounts Review
8th ICOSRESSE International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education 2018, Viyana, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.8, sa.2, ss.81-98, (Tam Metin Bildiri)
23. reading the dystopian media texts within context of globalization
10th ınternational symposium communication in the millennium, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.100-101, (Tam Metin Bildiri)
24. Formation of the Prejudice Against Women and Women’s Freedom in News Discourse
Content, Channels and Audiences in the New Millennium: Interaction and Interrelations Conference, Moskova, Rusya, 11 - 12 Ekim 2010, ss.316-331, (Tam Metin Bildiri)
26. Türk KAdın Siyasetçilerin Televizyonda İzlenim Yaratımı
Kadın Çalışmalarında Disiplinlerarası Buluşma, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Mart 2004, ss.180-189, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
34
4. The Nature of Digital Leadership in Managing Employees Through Organizational Culture
Business Management and Communication Perspectives in Industry 4.0, Ayşegül Özbebek Tunç, Pınar Aslan, Editör, IGI Global, ss.152-173, 2019
7. Student Mobility and Intercultural Communication: An Analysis of the Future of Student Mobility with Reference to its History
Linking Business and Communication From a Sparkle to a Flame, Pedja Ašanin Gole, Editör, DOBA BUSINESS SCHOOL MARIBOR, Ljubljana, ss.205-218, 2018
10. Achieving Business Expectations from Soft Skills in the Fields of Innovative Management, Leadership, and Communication
Linking Business and Communication, Pedja Asanin Gole, Editör, DOBA Business School, Maribor, ss.181-204, 2018
11. Storytelling in All Aspects
Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, 2017
14. Global Partnership Understanding Development in Westphalia Peace Framework: Turkey’xxs Global Position and Humanitarian Diplomacy Policies in Sustainable Development
Current Approaches on Communicaiton, Philosophy and Social Services, Nezihe Tüfekçi, Editör, Lambert Academic Publishing, Balti, ss.3-31, 2017
16. Sosyal Medya
Halkla İlişkiler Uygulaması, Mengü S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.199-226, 2016
18. Siyasal İletişim kanpanyalarında Sosyal Medyanın Kullanımı
Yeni Medya ve Reklam, Özkan A., Tandaçgüneş N, Doğan, B., Editör, Derin Kavram Yayınları, İstanbul, ss.301-312, 2015
20. Halkla İlişkiler: Bir Kültür Politikası
Eğitim Yayınevi, Konya, 2012
22. Female, Male and Gay Dİscources in the context of distorted realities and ımages
German-Turkish Summer Academy, Ceyhan Kandemir, Micheal Schröder, Editör, Bonn, Bonn, ss.48-53, 2012
23. kurum kültürü ve kurumsal imaj
kurumsal iletişim yönetimi, seda çakar mengü, Editör, Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.1-25, 2011
24. halkla ilişkilerin kamu diplomasisinde kullanımı
halkla ilişkiler ve kamu diplomasisi, abdullah özkan, Editör, Tasam, İstanbul, ss.1-25, 2011
25. kurumsal iletişimin sınıflandırılması
kurumsal iletişim yönetimi, seda çakar mengü, Editör, Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, ss.1-30, 2011
26. empatik iletişim ve etik uygulamaların kurumsal performans üzerine etkisi
Halkla ilişkiler ve empatik iletişim, yıldız dilek ertürk, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.1-25, 2010
27. bir meslek olarak halkla ilişkilerde işlev, roller ve modeller
polis ve halkla ilişkiler, yıldız dilek ertürk, Editör, Kutup Yıldızı Yayınları, İstanbul, ss.135-153, 2010
28. Dünyada ve Türkiye'de Halkla İlkişkiler Eğitimi: Halkla İlişkiler Eğitiminde Kültürün Etkisi
Halkla İlişkiler, Metin Işık, Editör, Der, İstanbul, ss.1-20, 2009
29. The Ethical Criticism of Public Relations Management Under the Influence of Globalization: Public Relations Roles
Bioethics: Global and Society Aspects, C. Susanne, Editör, Bioethics: Global And Society Aspects, İstanbul, ss.960-978, 2009
30. Ideological Formation in Turkish Newspapers: An Analysis of the
Media and Global Divides, İbrahim Saleh, Editör, Iamcr World Congress, Stockholm, ss.20-25, 2008
31. Halkla İlişkilerde Aydınlanma: Kamusal iletişişm Strtaejileirnin gerçekleştirilmesinde halkla ilişkiler rolleri ve etik
Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler, İ. Sayımer, P.E. Yayınoğlu, , Editör, İü İletişim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.1-20, 2007
32. Non-Govermental Organization of Women and Public Relations
5th International conference on Communication and Mass Media, Yorgo Paseidos, Editör, Athens Institute For Education And Cbd Research Ltd, Atine, ss.387-399, 2007
33. Televizyon Reklamlarında Kadına yönelik oluşturulan Toplumsal Kimlik
İü İletişim Fakültesi Yayınları, İstanbul, 2004
34. Halkla İlişkilerde Tutarlı izlenim Yaratımı
Halkla İlişkiler Kitabı, A. Okay, M. çamdereli E.Karadoğan, Editör, İü İletişim Fakültesi, İstanbul, ss.1-10, 2003