Academic Titles
-
1997 - Continues Professor
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
Courses
-
Undergraduate Halkla İlişkiler
-
Undergraduate Medya Planlama ve satın Alma
-
Undergraduate Reklam Yazarlığı
-
Undergraduate mesleki ingilizce
-
Undergraduate Kurumsal İletişim
-
Postgraduate sosyal medya
-
Undergraduate Halkla İlişkiler 1
-
Undergraduate kurumsal iletişim
-
Undergraduate kurumsal kimlik
-
Undergraduate reklamda metin yazarlığı
-
Undergraduate Etkili sunum teknikleri
-
Undergraduate mezuniyet projesi
-
Undergraduate mesleki ingilizce
-
Undergraduate reklamda metin yazarlıuğı
-
Undergraduate mesleki ingilizce
-
Undergraduate halkla ilişkilerde sunum teknikleri
-
Undergraduate kurumsal iletişim
-
Postgraduate reklam çözümlemeleri
Advising Theses
-
Anti-ütopik ideolojinin üretilmesinde Reklam Çekiciliklerinin Rolü: Reklamlara Yönelik Bir Çözümleme
C.Becan(Student), Doctorate, 2014 -
Halkla ilişkiler ve Tanıtım Bölümü, Hızlı Tüketim Ürünlerinin Satın Alınma Kararında İrrasyonalite: ABD ve Türkiye’ye Yönelik bir Araştırma
N.Coşkun(Student), Doctorate, 2014 -
“Sosyal Sorumluluk İçerikli Halkla İlişkiler Çalışmalarında İknanın Yazınsal Bağlamda Değerlendirilmesi
Ş.Elcil(Student), Doctorate, 2011 -
“Kurumsallaşma Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü: İstanbul, Ankara ve Sivas-Aksaray KOBİ’leri Üzerine Araştırma
Ö.Mütevellioğlu(Student), Postgraduate, 2011 -
“Türkiye’de Çevre ile İlgili Sivil Toplum Kuruluşlarının Halkla İlişkiler Çalışmalarının Çevre Sorunları Üzerindeki Etkisi,”
E.Ççelebi(Student), Postgraduate, 2010 -
“Yerel Yönetimlerin Markalaşma Sürecinde Lider İmajının Etkisi: Şişli Belediyesi Örneği,“
M.Tam(Student), Postgraduate, 2009