-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2012 - 2018 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2020 - 2023 Dekan
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2019 - 2023 Rektörlüğe Bağlı Koordinatör
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2017 - 2017 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2016 - 2017 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Reklam, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2013 - 2014 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Reklam
-
2011 - 2014 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
Doktora
Reklamda Eleştirel Yaklaşımlar
Siyasal İletişim Yönetimi
-
Yüksek Lisans
Lobicilik
Sosyal medyada içerik üretimi ve yönetimi
Reklam Hukuku ve Fikri Haklar
Stratejik Reklam Kampanyası Planlaması
Siyasal İletişim
Seminer
-
Lisans
İtibar Yönetimi
Reklama Giriş
Siyasi İletişim
Siyasal Reklam
İletişim Mevzuatı ve Fikri Haklar
Kamu Diplomasisi
Reklam Söylemi
Medya Etiği
Kurumsal reklamcılık
Reklamcılığa Giriş
İletişim Felsefesi
Hukuk ve İletişim
-
Marka kent oluşturma sürecinde paydaşların etkinliğinin ve üniversite öğrencilerinin algılarının Amasya örneği üzerinden değerlendirilmesi
Özkan A. (Danışman)
-
Kültürlerarası iletişim ve gastrodiplomasi: İstanbul'daki uluslararası öğrencilerin Türk mutfağı algısı
, Özkan A. (Danışman)
-
Gençlerin hedonik tüketim alışkanlıklarına sosyal medyanın etkisi: Üniversite gençliği üzerine karşılaştırmalı bir araştırma
Özkan A. (Danışman)
-
Reklamlarda hikâye anlatımının marka tercihinde rolü
Özkan A. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler perspektifinden üniversitelerin yeni medya kullanımının incelenmesi
Özkan A. (Danışman)
-
Görsel iletişim tasarımı uygulamalarının marka değerine katkısının incelenmesi
Özkan A. (Danışman)
-
Mobil oyunlarda hikaye anlatımının oyun deneyimine etkisi
Özkan A. (Danışman)
-
İnsani diplomasi aracı olarak sosyal medyanın kullanımı: Türk Kızılay örneği
Özkan A. (Danışman)
-
2017 Anayasa referandumunda kullanılan siyasal reklamların incelenmesi
A.Arslan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sosyal medya kullanan gençlerin mahremiyet algısının incelenmesi
İ.Sığın(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Uluslararası siyasal iletişim faaliyetlerinin ülkelerin imaj ve algıları üzerindeki etkisi
E.Kahraman(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Küresel pazar odaklı Türk işletmelerinde marka yönetimi ve halkla ilişkiler uygulamaları: Bir marka üzerine inceleme
E.Abdullayev(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Bire bir pazarlama stratejilerinin kurum imajı oluşturmadaki rolünün belirlenmesi: Bir havayolu işletmesinde uygulama
F.Badur(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Stratejik iletişim yöntemi olarak Kamu Diplomasisi ve Medyanın rolü
S.Karagöz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Kamu Diplomasisinin ülke markası oluşumundaki rolü: Rusya örneği
İ.Sadigova(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Siyasal İletişim Uygulamalarında siyasal kültürün rolü
O.Göksu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Küreselleşme sürecinde değişen görsel iletişim stratejilerinin reklamlara yansıması: Konut reklamları örneği
M.Eken(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013