Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Yurtdışındaki Türk Diasporasına Yönelik Yürütülen Faaliyetlerin Türkiye'nin Yumuşak Güç Kapasitesine yaptığı Stratejik Katkıların Değerlendirilmesi

International Conference on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, cilt.1, sa.2, ss.1150-1155, (Tam Metin Bildiri)

2. Kamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü

International Educational Technology Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, sa.1, ss.928-934, (Tam Metin Bildiri)

3. Türk Dilinin Yurtdışında Temsilinin Türkiye'nin Marka Değerine Katkısının Yunus Emre Enstitüsü Üzerinden İncelenmesi

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.128, (Tam Metin Bildiri)

4. Kamu Diplomasisi perspektifinden ülke markası değeri ve Yer markalamasının stratejik önemi: Türkiye üzerine düşünceler

13. Eyüp Sultan Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2016, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)

5. Reklamda etik ilkelerin önemi ve idari denetim yöntemi olarak Reklam Kurulu'nun işlevi

İnternational conference on new horizons in edication, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.31-36, (Tam Metin Bildiri)

6. Medyanın kitlesinden Kitlelerin Medyasına: 21. Yüzyılda İletişimdeki Paradigma Değişimi ve Sanal İletişimin Beraberinde Getirdikleri

3. Uluslararası Teknoloji Bağımlılığı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2016, ss.78, (Tam Metin Bildiri)

7. Türkiye'nin ülke markasının inşasında kamu diplomasisi vizyonunun stratejik rolü

9. European conference on social and behavioral sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, cilt.0, sa.0, ss.7-8, (Özet Bildiri)

8. 21. yüzyılın stratejik vizyonu; Kamu Diplomasisi yönetimi ve Türkiye'nin sahip olduğu kamu diplomasisi potansiyeli

13. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Baku, Azerbaycan, 28 - 29 Ekim 2015, cilt.0, sa.0, ss.513-523, (Tam Metin Bildiri)

9. THE ROLE OF STRATEGIC COMMUNICATION MANAGEMENT IN NATION BRAND BUILDING

SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES IN FOCUS, Varşova, Polonya, 16 - 18 Eylül 2015, cilt.1, sa.2015, ss.80-81, (Tam Metin Bildiri)

10. Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı

İnternational Science and Technology Conference, St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, cilt.1, sa.2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

11. Yeni Yüzyılda Türkiye’nin Kendi “Hikayesini” Yazmasında İletişim Stratejisi Olarak Kamu Diplomasisinin Rolü

Uluslar arası Sosyal Bilimler Kongresi, Artvin, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, cilt.1, sa.2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

12. Public Diplomacy and Strategic Communication Management

5. European Conference on Social and Behavioral Sciencesrus, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.1, sa.2014, ss.55-56, (Tam Metin Bildiri)

13. Strategic practices of public diplomacy policies in educational field and Turkey’s potential for cultural diplomacy

İnternational Educational Technology Congerence (İETC 2014), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Eylül 2014, sa.2014, ss.1008-1017, (Tam Metin Bildiri)

14. The Role of Public Diplomacy to Build Relationships Between the Community and the Media’s Effect

International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.1, sa.2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

15. 21. yüzyılın etkili iletişim yöntemi kamu diplomasisinde yumuşak güç unsuru olarak medyanın stratejik kullanımı

1. Uluslar arası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, sa.2014, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

16. Role of public diplomacy in creation of nation branding and public diplomacy possibilities of Turkey

5. Think Tanks Forum of the OIC Countries, Bağdat, Irak, 20 - 24 Şubat 2014, sa.2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

17. The strategic importance of ethical values in the advertising and self – control

3. European Conference on Social and Behavioral Science, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, cilt.1, sa.2014, ss.23, (Özet Bildiri)

18. Ülke markası inşasında kamu diplomasisinin rolü ve Türkiye’nin kamu diplomasisi imkanları

European Conference of Social Science Research, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, cilt.1, sa.2013, ss.68-69, (Özet Bildiri)

19. Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı

2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.1, sa.2013, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 21

1. Medya Ahlakı

Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2023

3. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Bir Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Kamu Diplomasisi

Kamu Diplomasisi ve Uluslararası Halkla İlişkiler, Kılınç, B., Editör, Eskişehir Üniversal Yayınları, Eskişehir, ss.2-27, 2016

4. The role of strategic communication management in nation brand building

Social Sciences and Humanities a Global Perspective, Can C., Kilimci A., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.116-123, 2016

5. The role of strategic communicaiton management in nation brand building and the nation brand of Turkey

Contemporary Approaches in Education and Communication, Arslan H, İçbay M, Gallard A, Ramos S., Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.477-490, 2016

7. Siyasal İletişim Yönetimi: Seçim kampanyası, siyasal reklam ve iletişim stratejileri

Siyasetin İletişim Odağı; Seçim Kampanyaları, Özkan, A., Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.7-28, 2015

8. Reklam ve Hukuk: Reklamla ilgili yasal düzenlemeler ve Reklamların denetim yöntemlerinin değerlendirilmesi

Reklamı Anlamlandırmak, Çakar, S., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.1-24, 2015

9. Değişim, Kurumsallaşma ve Kırılma: 7 Haziran seçimleri bağlamında AK parti

Türkiye'de siyasi partiler ve seçim kampanyaları: Araftaki Seçim, Bekaroğlu, E., A., Editör, Vadi Yayınları, İstanbul, ss.61-106, 2015

10. Yeni yüzyılda Türkiye'nin kendi hikayesini yazmasında iletişim stratejisi olarak Kamu Diplomasisinin rolü

Yerelden Küresele: Sosyal Bilimlerde yeni yaklaşımlar, Eren, A., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.229-253, 2015

11. Siyasal iletişim yönetimi perspektifinden Cumhuriyet Halk Partisi

Türkiye'de Siyasal İletişim 2007-2015, Çağlar, İ., Özkır, Y., Editör, Seta Yayınları, İstanbul, ss.55-78, 2015

12. Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi

Yeni Medya ve Reklam, Özkan, A., Tandaçgüneş, N., Doğan, B., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.1-22, 2015

13. REKLAM YÖNETİMİ

İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2014

14. HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ

İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2011

15. Siyasal İletişim Stratejileri

Siyasal İletişim Enstitüsü Yayınları, İstanbul, 2010

16. Türkiye'de seçmenlerin oy verme davranışının siyasal iletişim perspektifinden incelenmesi

Seçenlere ve Seçilenlere: Politik Dünya, İnan, E., Editör, Referans Yayıncılık, İstanbul, ss.211-228, 2010

17. Siyasetin İletişimi

Tasam Yayınları, İstanbul, 2009

18. Siyasal iletişim uygulamalarında etik sorunu

Halkla ilişkiler ve reklam üzerine etik değerlendirmeler, Sayımer, İ., Yayınoğlu, P., Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.209-246, 2007

19. Küreselleşmenin İşletim Sistemi ve Büyük Ortadoğu Projesi

Büyük Ortadoğu Projesi; Yeni oluşumlar ve değişen dengeler, Sandıklı, A, Dağcı, K., Editör, Tasam Yayınları, İstanbul, ss.357-369, 2006

21. Globalleşen dünyada demokrasinin önemi ve Türkiye'nin konumu

Globalleşen Dünyada Türkiye'nin Yeri, Oksay, S., Editör, Kadir Has Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.427-566, 2004
Metrikler

Yayın

45

Proje

12

Tez Danışmanlığı

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları