Makaleler
5
Tümü (5)
Diğer Yayınlar (5)
1. Why and How Should Turkey Build the Nation Brand?
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.14, sa.4, ss.710-713, 2015 (Hakemli Dergi)
2. “Strategic Practices of Public Diplomacy Policies in Educational Field and Turkey’s Potantial for Cultural Diplomacy”
Akademia, Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.2-12, 2015 (Hakemli Dergi)
4. Role of public diplomacy in establishing nation branding and public diplomacy possibilities of Turkey
Europan Journal of Research on Education
, cilt.2, sa.3, ss.1-5, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
3. Türk Dilinin Yurtdışında Temsilinin Türkiye'nin Marka Değerine Katkısının Yunus Emre Enstitüsü Üzerinden İncelenmesi
3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.128, (Tam Metin Bildiri)
5. Reklamda etik ilkelerin önemi ve idari denetim yöntemi olarak Reklam Kurulu'nun işlevi
İnternational conference on new horizons in edication, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.31-36, (Tam Metin Bildiri)
9. THE ROLE OF STRATEGIC COMMUNICATION MANAGEMENT IN NATION BRAND BUILDING
SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES IN FOCUS, Varşova, Polonya, 16 - 18 Eylül 2015, cilt.1, sa.2015, ss.80-81, (Tam Metin Bildiri)
10. Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı
İnternational Science and Technology Conference, St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, cilt.1, sa.2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
11. Yeni Yüzyılda Türkiye’nin Kendi “Hikayesini” Yazmasında İletişim Stratejisi Olarak Kamu Diplomasisinin Rolü
Uluslar arası Sosyal Bilimler Kongresi, Artvin, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, cilt.1, sa.2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
12. Public Diplomacy and Strategic Communication Management
5. European Conference on Social and Behavioral Sciencesrus, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.1, sa.2014, ss.55-56, (Tam Metin Bildiri)
13. Strategic practices of public diplomacy policies in educational field and Turkey’s potential for cultural diplomacy
İnternational Educational Technology Congerence (İETC 2014), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Eylül 2014, sa.2014, ss.1008-1017, (Tam Metin Bildiri)
14. The Role of Public Diplomacy to Build Relationships Between the Community and the Media’s Effect
International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.1, sa.2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
15. 21. yüzyılın etkili iletişim yöntemi kamu diplomasisinde yumuşak güç unsuru olarak medyanın stratejik kullanımı
1. Uluslar arası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, sa.2014, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)
16. Role of public diplomacy in creation of nation branding and public diplomacy possibilities of Turkey
5. Think Tanks Forum of the OIC Countries, Bağdat, Irak, 20 - 24 Şubat 2014, sa.2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
17. The strategic importance of ethical values in the advertising and self – control
3. European Conference on Social and Behavioral Science, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, cilt.1, sa.2014, ss.23, (Özet Bildiri)
18. Ülke markası inşasında kamu diplomasisinin rolü ve Türkiye’nin kamu diplomasisi imkanları
European Conference of Social Science Research, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, cilt.1, sa.2013, ss.68-69, (Özet Bildiri)
19. Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı
2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.1, sa.2013, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
21
3. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Bir Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Kamu Diplomasisi
Kamu Diplomasisi ve Uluslararası Halkla İlişkiler, Kılınç, B., Editör, Eskişehir Üniversal Yayınları, Eskişehir, ss.2-27, 2016
6. Siyasetin İletişim Odağı; Seçim Kampanyaları
Eğitim Kitabevi, Konya, 2015
7. Siyasal İletişim Yönetimi: Seçim kampanyası, siyasal reklam ve iletişim stratejileri
Siyasetin İletişim Odağı; Seçim Kampanyaları, Özkan, A., Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.7-28, 2015
8. Reklam ve Hukuk: Reklamla ilgili yasal düzenlemeler ve Reklamların denetim yöntemlerinin değerlendirilmesi
Reklamı Anlamlandırmak, Çakar, S., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.1-24, 2015
9. Değişim, Kurumsallaşma ve Kırılma: 7 Haziran seçimleri bağlamında AK parti
Türkiye'de siyasi partiler ve seçim kampanyaları: Araftaki Seçim, Bekaroğlu, E., A., Editör, Vadi Yayınları, İstanbul, ss.61-106, 2015
10. Yeni yüzyılda Türkiye'nin kendi hikayesini yazmasında iletişim stratejisi olarak Kamu Diplomasisinin rolü
Yerelden Küresele: Sosyal Bilimlerde yeni yaklaşımlar, Eren, A., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.229-253, 2015
11. Siyasal iletişim yönetimi perspektifinden Cumhuriyet Halk Partisi
Türkiye'de Siyasal İletişim 2007-2015, Çağlar, İ., Özkır, Y., Editör, Seta Yayınları, İstanbul, ss.55-78, 2015
12. Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi
Yeni Medya ve Reklam, Özkan, A., Tandaçgüneş, N., Doğan, B., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.1-22, 2015
13. REKLAM YÖNETİMİ
İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2014
14. HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ
İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2011
15. Siyasal İletişim Stratejileri
Siyasal İletişim Enstitüsü Yayınları, İstanbul, 2010
16. Türkiye'de seçmenlerin oy verme davranışının siyasal iletişim perspektifinden incelenmesi
Seçenlere ve Seçilenlere: Politik Dünya, İnan, E., Editör, Referans Yayıncılık, İstanbul, ss.211-228, 2010
17. Siyasetin İletişimi
Tasam Yayınları, İstanbul, 2009
18. Siyasal iletişim uygulamalarında etik sorunu
Halkla ilişkiler ve reklam üzerine etik değerlendirmeler, Sayımer, İ., Yayınoğlu, P., Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.209-246, 2007
19. Küreselleşmenin İşletim Sistemi ve Büyük Ortadoğu Projesi
Büyük Ortadoğu Projesi; Yeni oluşumlar ve değişen dengeler, Sandıklı, A, Dağcı, K., Editör, Tasam Yayınları, İstanbul, ss.357-369, 2006
20. Küreselleşme ve Avrupa Birliği ile Bütünleşme Sürecinde Türkiye
Tasam Yayınları, İstanbul, 2004
21. Globalleşen dünyada demokrasinin önemi ve Türkiye'nin konumu
Globalleşen Dünyada Türkiye'nin Yeri, Oksay, S., Editör, Kadir Has Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.427-566, 2004