Academic Titles
-
2018 - Continues Professor
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations And Publicity Department
-
2012 - 2018 Associate Professor
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
Managerial Experience
-
2020 - Continues Head of Department
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations and Publicity Department
-
2020 - 2023 Dean
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations And Publicity Department
-
2019 - 2023 Coordinator of The Rectorate
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations And Publicity Department
-
2017 - 2017 Deputy Head of Department
İstanbul Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2016 - 2017 Head of Department
İstanbul Üniversitesi, Reklam, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2013 - 2014 Head of Department
İstanbul Üniversitesi, Reklam
-
2011 - 2014 Deputy Head of Department
İstanbul Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Courses
-
Doctorate Reklamda Eleştirel Yaklaşımlar
-
Postgraduate Lobicilik
-
Undergraduate İtibar Yönetimi
-
Postgraduate Sosyal medyada içerik üretimi ve yönetimi
-
Undergraduate Reklama Giriş
-
Undergraduate Siyasi İletişim
-
Postgraduate Reklam Hukuku ve Fikri Haklar
-
Undergraduate Siyasal Reklam
-
Undergraduate İletişim Mevzuatı ve Fikri Haklar
-
Doctorate Siyasal İletişim Yönetimi
-
Undergraduate Kamu Diplomasisi
-
Postgraduate Stratejik Reklam Kampanyası Planlaması
-
Undergraduate Reklam Söylemi
-
Undergraduate Medya Etiği
-
Undergraduate Kurumsal reklamcılık
-
Undergraduate Reklamcılığa Giriş
-
Postgraduate Siyasal İletişim
-
Undergraduate İletişim Felsefesi
-
Postgraduate Seminer
-
Undergraduate Hukuk ve İletişim
Advising Theses
-
Marka kent oluşturma sürecinde paydaşların etkinliğinin ve üniversite öğrencilerinin algılarının Amasya örneği üzerinden değerlendirilmesi
Özkan A. (Advisor)
-
Kültürlerarası iletişim ve gastrodiplomasi: İstanbul'daki uluslararası öğrencilerin Türk mutfağı algısı
, Özkan A. (Advisor)
-
Reklamlarda hikâye anlatımının marka tercihinde rolü
Özkan A. (Advisor)
-
Gençlerin hedonik tüketim alışkanlıklarına sosyal medyanın etkisi: Üniversite gençliği üzerine karşılaştırmalı bir araştırma
Özkan A. (Advisor)
-
Halkla ilişkiler perspektifinden üniversitelerin yeni medya kullanımının incelenmesi
Özkan A. (Advisor)
-
Mobil oyunlarda hikaye anlatımının oyun deneyimine etkisi
Özkan A. (Advisor)
-
Görsel iletişim tasarımı uygulamalarının marka değerine katkısının incelenmesi
Özkan A. (Advisor)
-
İnsani diplomasi aracı olarak sosyal medyanın kullanımı: Türk Kızılay örneği
Özkan A. (Advisor)
-
Sosyal medya kullanan gençlerin mahremiyet algısının incelenmesi
İ.Sığın(Student), Postgraduate, 2019 -
2017 Anayasa referandumunda kullanılan siyasal reklamların incelenmesi
A.Arslan(Student), Postgraduate, 2019 -
Uluslararası siyasal iletişim faaliyetlerinin ülkelerin imaj ve algıları üzerindeki etkisi
E.Kahraman(Student), Doctorate, 2019 -
Küresel pazar odaklı Türk işletmelerinde marka yönetimi ve halkla ilişkiler uygulamaları: Bir marka üzerine inceleme
E.Abdullayev(Student), Doctorate, 2017 -
Bire bir pazarlama stratejilerinin kurum imajı oluşturmadaki rolünün belirlenmesi: Bir havayolu işletmesinde uygulama
F.Badur(Student), Doctorate, 2016 -
Stratejik iletişim yöntemi olarak Kamu Diplomasisi ve Medyanın rolü
S.Karagöz(Student), Postgraduate, 2016 -
Kamu Diplomasisinin ülke markası oluşumundaki rolü: Rusya örneği
İ.Sadigova(Student), Doctorate, 2016 -
Siyasal İletişim Uygulamalarında siyasal kültürün rolü
O.Göksu(Student), Postgraduate, 2014 -
Küreselleşme sürecinde değişen görsel iletişim stratejilerinin reklamlara yansıması: Konut reklamları örneği
M.Eken(Student), Postgraduate, 2013