-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2012 - 2018 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2020 - 2023 Dekan
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2019 - 2023 Rektörlüğe Bağlı Koordinatör
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2017 - 2017 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2016 - 2017 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Reklam, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2013 - 2014 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Reklam
-
2011 - 2014 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
Doktora Reklamda Eleştirel Yaklaşımlar
-
Yüksek Lisans Lobicilik
-
Lisans İtibar Yönetimi
-
Yüksek Lisans Sosyal medyada içerik üretimi ve yönetimi
-
Lisans Reklama Giriş
-
Lisans Siyasi İletişim
-
Yüksek Lisans Reklam Hukuku ve Fikri Haklar
-
Lisans Siyasal Reklam
-
Lisans İletişim Mevzuatı ve Fikri Haklar
-
Doktora Siyasal İletişim Yönetimi
-
Lisans Kamu Diplomasisi
-
Yüksek Lisans Stratejik Reklam Kampanyası Planlaması
-
Lisans Reklam Söylemi
-
Lisans Medya Etiği
-
Lisans Kurumsal reklamcılık
-
Lisans Reklamcılığa Giriş
-
Yüksek Lisans Siyasal İletişim
-
Lisans İletişim Felsefesi
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Lisans Hukuk ve İletişim
-
Marka kent oluşturma sürecinde paydaşların etkinliğinin ve üniversite öğrencilerinin algılarının Amasya örneği üzerinden değerlendirilmesi
Özkan A. (Danışman)
-
Kültürlerarası iletişim ve gastrodiplomasi: İstanbul'daki uluslararası öğrencilerin Türk mutfağı algısı
, Özkan A. (Danışman)
-
Reklamlarda hikâye anlatımının marka tercihinde rolü
Özkan A. (Danışman)
-
Gençlerin hedonik tüketim alışkanlıklarına sosyal medyanın etkisi: Üniversite gençliği üzerine karşılaştırmalı bir araştırma
Özkan A. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler perspektifinden üniversitelerin yeni medya kullanımının incelenmesi
Özkan A. (Danışman)
-
Mobil oyunlarda hikaye anlatımının oyun deneyimine etkisi
Özkan A. (Danışman)
-
Görsel iletişim tasarımı uygulamalarının marka değerine katkısının incelenmesi
Özkan A. (Danışman)
-
İnsani diplomasi aracı olarak sosyal medyanın kullanımı: Türk Kızılay örneği
Özkan A. (Danışman)
-
Sosyal medya kullanan gençlerin mahremiyet algısının incelenmesi
İ.Sığın(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
2017 Anayasa referandumunda kullanılan siyasal reklamların incelenmesi
A.Arslan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Uluslararası siyasal iletişim faaliyetlerinin ülkelerin imaj ve algıları üzerindeki etkisi
E.Kahraman(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Küresel pazar odaklı Türk işletmelerinde marka yönetimi ve halkla ilişkiler uygulamaları: Bir marka üzerine inceleme
E.Abdullayev(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Bire bir pazarlama stratejilerinin kurum imajı oluşturmadaki rolünün belirlenmesi: Bir havayolu işletmesinde uygulama
F.Badur(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Stratejik iletişim yöntemi olarak Kamu Diplomasisi ve Medyanın rolü
S.Karagöz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Kamu Diplomasisinin ülke markası oluşumundaki rolü: Rusya örneği
İ.Sadigova(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Siyasal İletişim Uygulamalarında siyasal kültürün rolü
O.Göksu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Küreselleşme sürecinde değişen görsel iletişim stratejilerinin reklamlara yansıması: Konut reklamları örneği
M.Eken(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013