Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü

International Educational Technology Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, sa.1, ss.928-934

Türk Dilinin Yurtdışında Temsilinin Türkiye'nin Marka Değerine Katkısının Yunus Emre Enstitüsü Üzerinden İncelenmesi

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.128

Reklamda etik ilkelerin önemi ve idari denetim yöntemi olarak Reklam Kurulu'nun işlevi

İnternational conference on new horizons in edication, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.31-36

Türkiye'nin ülke markasının inşasında kamu diplomasisi vizyonunun stratejik rolü

9. European conference on social and behavioral sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, cilt.0, sa.0, ss.7-8

21. yüzyılın stratejik vizyonu; Kamu Diplomasisi yönetimi ve Türkiye'nin sahip olduğu kamu diplomasisi potansiyeli

13. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Baku, Azerbaycan, 28 - 29 Ekim 2015, cilt.0, sa.0, ss.513-523

THE ROLE OF STRATEGIC COMMUNICATION MANAGEMENT IN NATION BRAND BUILDING

SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES IN FOCUS, Varşova, Polonya, 16 - 18 Eylül 2015, cilt.1, sa.2015, ss.80-81

Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı

İnternational Science and Technology Conference, St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, cilt.1, sa.2015, ss.1

Yeni Yüzyılda Türkiye’nin Kendi “Hikayesini” Yazmasında İletişim Stratejisi Olarak Kamu Diplomasisinin Rolü

Uluslar arası Sosyal Bilimler Kongresi, Artvin, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, cilt.1, sa.2014, ss.1

Public Diplomacy and Strategic Communication Management

5. European Conference on Social and Behavioral Sciencesrus, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.1, sa.2014, ss.55-56

Strategic practices of public diplomacy policies in educational field and Turkey’s potential for cultural diplomacy

İnternational Educational Technology Congerence (İETC 2014), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Eylül 2014, sa.2014, ss.1008-1017

The Role of Public Diplomacy to Build Relationships Between the Community and the Media’s Effect

International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.1, sa.2014, ss.1

21. yüzyılın etkili iletişim yöntemi kamu diplomasisinde yumuşak güç unsuru olarak medyanın stratejik kullanımı

1. Uluslar arası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, sa.2014, ss.1-2

Role of public diplomacy in creation of nation branding and public diplomacy possibilities of Turkey

5. Think Tanks Forum of the OIC Countries, Bağdat, Irak, 20 - 24 Şubat 2014, sa.2014, ss.1

The strategic importance of ethical values in the advertising and self – control

3. European Conference on Social and Behavioral Science, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, cilt.1, sa.2014, ss.23

Ülke markası inşasında kamu diplomasisinin rolü ve Türkiye’nin kamu diplomasisi imkanları

European Conference of Social Science Research, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, cilt.1, sa.2013, ss.68-69

Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı

2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.1, sa.2013, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri

Medya Ahlakı

Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2023

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Bir Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Kamu Diplomasisi

Kamu Diplomasisi ve Uluslararası Halkla İlişkiler, Kılınç, B., Editör, Eskişehir Üniversal Yayınları, Eskişehir, ss.2-27, 2016

The role of strategic communication management in nation brand building

Social Sciences and Humanities a Global Perspective, Can C., Kilimci A., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.116-123, 2016

The role of strategic communicaiton management in nation brand building and the nation brand of Turkey

Contemporary Approaches in Education and Communication, Arslan H, İçbay M, Gallard A, Ramos S., Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.477-490, 2016

Siyasal İletişim Yönetimi: Seçim kampanyası, siyasal reklam ve iletişim stratejileri

Siyasetin İletişim Odağı; Seçim Kampanyaları, Özkan, A., Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.7-28, 2015

Reklam ve Hukuk: Reklamla ilgili yasal düzenlemeler ve Reklamların denetim yöntemlerinin değerlendirilmesi

Reklamı Anlamlandırmak, Çakar, S., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.1-24, 2015

Değişim, Kurumsallaşma ve Kırılma: 7 Haziran seçimleri bağlamında AK parti

Türkiye'de siyasi partiler ve seçim kampanyaları: Araftaki Seçim, Bekaroğlu, E., A., Editör, Vadi Yayınları, İstanbul, ss.61-106, 2015

Yeni yüzyılda Türkiye'nin kendi hikayesini yazmasında iletişim stratejisi olarak Kamu Diplomasisinin rolü

Yerelden Küresele: Sosyal Bilimlerde yeni yaklaşımlar, Eren, A., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.229-253, 2015

Siyasal iletişim yönetimi perspektifinden Cumhuriyet Halk Partisi

Türkiye'de Siyasal İletişim 2007-2015, Çağlar, İ., Özkır, Y., Editör, Seta Yayınları, İstanbul, ss.55-78, 2015

Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi

Yeni Medya ve Reklam, Özkan, A., Tandaçgüneş, N., Doğan, B., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.1-22, 2015

REKLAM YÖNETİMİ

İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2014

HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ

İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2011

Siyasal İletişim Stratejileri

Siyasal İletişim Enstitüsü Yayınları, İstanbul, 2010

Türkiye'de seçmenlerin oy verme davranışının siyasal iletişim perspektifinden incelenmesi

Seçenlere ve Seçilenlere: Politik Dünya, İnan, E., Editör, Referans Yayıncılık, İstanbul, ss.211-228, 2010

Siyasetin İletişimi

Tasam Yayınları, İstanbul, 2009

Siyasal iletişim uygulamalarında etik sorunu

Halkla ilişkiler ve reklam üzerine etik değerlendirmeler, Sayımer, İ., Yayınoğlu, P., Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.209-246, 2007

Küreselleşmenin İşletim Sistemi ve Büyük Ortadoğu Projesi

Büyük Ortadoğu Projesi; Yeni oluşumlar ve değişen dengeler, Sandıklı, A, Dağcı, K., Editör, Tasam Yayınları, İstanbul, ss.357-369, 2006

Globalleşen dünyada demokrasinin önemi ve Türkiye'nin konumu

Globalleşen Dünyada Türkiye'nin Yeri, Oksay, S., Editör, Kadir Has Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.427-566, 2004
Metrikler

Yayın

46

Proje

10

Tez Danışmanlığı

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları