Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Küreselleşmenin Demokratikleşmeye Etkileri ve Türk Demokrasisi
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, vol.6, no.23, pp.295-303, 2005 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Why and How Should Turkey Build the Nation Brand?
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, vol.14, no.4, pp.710-713, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
“Strategic Practices of Public Diplomacy Policies in Educational Field and Turkey’s Potantial for Cultural Diplomacy”
Akademia, Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.1, pp.2-12, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Türk Dilinin Yurtdışında Temsilinin Türkiye'nin Marka Değerine Katkısının Yunus Emre Enstitüsü Üzerinden İncelenmesi
3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, Italy, 20 - 23 April 2017, pp.128
Reklamda etik ilkelerin önemi ve idari denetim yöntemi olarak Reklam Kurulu'nun işlevi
İnternational conference on new horizons in edication, Viyana, Austria, 13 - 15 July 2016, pp.31-36
THE ROLE OF STRATEGIC COMMUNICATION MANAGEMENT IN NATION BRAND BUILDING
SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES IN FOCUS, Varşova, Poland, 16 - 18 September 2015, vol.1, no.2015, pp.80-81
Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı
İnternational Science and Technology Conference, St. Petersburg, Russia, 2 - 04 September 2015, vol.1, no.2015, pp.1
Yeni Yüzyılda Türkiye’nin Kendi “Hikayesini” Yazmasında İletişim Stratejisi Olarak Kamu Diplomasisinin Rolü
Uluslar arası Sosyal Bilimler Kongresi, Artvin, Turkey, 15 - 17 October 2014, vol.1, no.2014, pp.1
Public Diplomacy and Strategic Communication Management
5. European Conference on Social and Behavioral Sciencesrus, St. Petersburg, Russia, 11 - 14 September 2014, vol.1, no.2014, pp.55-56
Strategic practices of public diplomacy policies in educational field and Turkey’s potential for cultural diplomacy
İnternational Educational Technology Congerence (İETC 2014), Chicago, United States Of America, 3 - 06 September 2014, no.2014, pp.1008-1017
The Role of Public Diplomacy to Build Relationships Between the Community and the Media’s Effect
International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, France, 25 - 27 June 2014, vol.1, no.2014, pp.1
21. yüzyılın etkili iletişim yöntemi kamu diplomasisinde yumuşak güç unsuru olarak medyanın stratejik kullanımı
1. Uluslar arası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Turkey, 12 - 15 May 2014, no.2014, pp.1-2
Role of public diplomacy in creation of nation branding and public diplomacy possibilities of Turkey
5. Think Tanks Forum of the OIC Countries, Bağdat, Iraq, 20 - 24 February 2014, no.2014, pp.1
The strategic importance of ethical values in the advertising and self – control
3. European Conference on Social and Behavioral Science, Roma, Italy, 6 - 08 February 2014, vol.1, no.2014, pp.23
Ülke markası inşasında kamu diplomasisinin rolü ve Türkiye’nin kamu diplomasisi imkanları
European Conference of Social Science Research, İstanbul, Turkey, 19 - 21 June 2013, vol.1, no.2013, pp.68-69
Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı
2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu, İzmir, Turkey, 17 - 19 June 2013, vol.1, no.2013, pp.1
Books & Book Chapters
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Bir Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Kamu Diplomasisi
in: Kamu Diplomasisi ve Uluslararası Halkla İlişkiler, Kılınç, B., Editor, Eskişehir Üniversal Yayınları, Eskişehir, pp.2-27, 2016
Siyasetin İletişim Odağı; Seçim Kampanyaları
Eğitim Kitabevi, Konya, 2015
Siyasal İletişim Yönetimi: Seçim kampanyası, siyasal reklam ve iletişim stratejileri
in: Siyasetin İletişim Odağı; Seçim Kampanyaları, Özkan, A., Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.7-28, 2015
Reklam ve Hukuk: Reklamla ilgili yasal düzenlemeler ve Reklamların denetim yöntemlerinin değerlendirilmesi
in: Reklamı Anlamlandırmak, Çakar, S., Editor, Derin Yayınları, İstanbul, pp.1-24, 2015
Değişim, Kurumsallaşma ve Kırılma: 7 Haziran seçimleri bağlamında AK parti
in: Türkiye'de siyasi partiler ve seçim kampanyaları: Araftaki Seçim, Bekaroğlu, E., A., Editor, Vadi Yayınları, İstanbul, pp.61-106, 2015
Yeni yüzyılda Türkiye'nin kendi hikayesini yazmasında iletişim stratejisi olarak Kamu Diplomasisinin rolü
in: Yerelden Küresele: Sosyal Bilimlerde yeni yaklaşımlar, Eren, A., Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.229-253, 2015
Siyasal iletişim yönetimi perspektifinden Cumhuriyet Halk Partisi
in: Türkiye'de Siyasal İletişim 2007-2015, Çağlar, İ., Özkır, Y., Editor, Seta Yayınları, İstanbul, pp.55-78, 2015
Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi
in: Yeni Medya ve Reklam, Özkan, A., Tandaçgüneş, N., Doğan, B., Editor, Derin Yayınları, İstanbul, pp.1-22, 2015
REKLAM YÖNETİMİ
İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2014
HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ
İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2011
Siyasal İletişim Stratejileri
Siyasal İletişim Enstitüsü Yayınları, İstanbul, 2010
Türkiye'de seçmenlerin oy verme davranışının siyasal iletişim perspektifinden incelenmesi
in: Seçenlere ve Seçilenlere: Politik Dünya, İnan, E., Editor, Referans Yayıncılık, İstanbul, pp.211-228, 2010
Siyasetin İletişimi
Tasam Yayınları, İstanbul, 2009
Siyasal iletişim uygulamalarında etik sorunu
in: Halkla ilişkiler ve reklam üzerine etik değerlendirmeler, Sayımer, İ., Yayınoğlu, P., Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.209-246, 2007
Küreselleşmenin İşletim Sistemi ve Büyük Ortadoğu Projesi
in: Büyük Ortadoğu Projesi; Yeni oluşumlar ve değişen dengeler, Sandıklı, A, Dağcı, K., Editor, Tasam Yayınları, İstanbul, pp.357-369, 2006
Küreselleşme ve Avrupa Birliği ile Bütünleşme Sürecinde Türkiye
Tasam Yayınları, İstanbul, 2004
Globalleşen dünyada demokrasinin önemi ve Türkiye'nin konumu
in: Globalleşen Dünyada Türkiye'nin Yeri, Oksay, S., Editor, Kadir Has Üniversitesi Yayınları, İstanbul, pp.427-566, 2004