Education Information
1998 - 2004
1998 - 2004Doctorate
Istanbul University, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Maliye Anabilim Dalı İşletme Bilim Dalı , Turkey
1996 - 1998
1996 - 1998Postgraduate
Istanbul University, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , Uluslararası İşletmecilik Yüksek Lisans Programı, Turkey
1989 - 1994
1989 - 1994Undergraduate
Istanbul University, Faculty Of Economics, İngilizce İktisat Bölümü, Turkey
Dissertations
2004
2004Doctorate
Hizmet Kalitesi ile Müşteri Sadakatinin Sağlanması ve GSM Sektöründe Bir Uygulama
Istanbul University, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Maliye Anabilim Dalı İşletme Bilim Dalı
1998
1998Postgraduate
Kar Amacı Olmayan Organizasyonlarda Pazarlama Ve Bir Uygulama
Istanbul University, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası İşletmecilik Yüksek Lisans Programı
Foreign Languages
B2 Upper Intermediate
B2 Upper IntermediateEnglish
Certificates, Courses and Trainings
2014
2014Uzaktan Eğitim Hizmet İçi Sertifika Programı
Education Management and Planning
İstanbul Üniversitesi
2013
2013Girişimcilik Sertifika Programı
Other
KOSGEP
Research Areas
Social Sciences and Humanities
Management
Marketing
Academic Titles / Tasks
2018 - Continues
2018 - ContinuesAssistant Professor
Istanbul University, Faculty of Economics, Department of Business Administration
2009 - 2018
2009 - 2018Assistant Professor
Istanbul University, Faculty of Economics, Department of Business Administration
1998 - 2009
1998 - 2009Research Assistant
Istanbul University, Faculty of Economics, Department of Business Administration
Managerial Experience
2015 - 2018
2015 - 2018Deputy Head of Department
İstanbul Üniversitesi, İkitisat Fakültesi, İşletme
Advising Theses
Continues
ContinuesPostgraduate
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI VE VİRAL PAZARLAMA
DEĞERMEN H. A.
S.İŞÇİ(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
SATIŞ GELİŞTİRME VE FUARCILIK VE TÜRKİYE'DEKİ BEAUTY EUROSİA ULUSLARARASI KOZMETİK FUARI ÖRNEĞİ
DEĞERMEN H. A.
B.INDIGARANOVA(Student)
Continues
ContinuesDoctorate
TEDARİKÇİ FİRMA İTİBARININ ENDÜSTRİYEL MÜŞTERİNİN ALGILADIĞI DEĞER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İZMİR İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
DEĞERMEN H. A.
M.AK(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ve BU İLETİŞİME İHTİYAÇ DUYULMA NEDENLERİ
DEĞERMEN H. A.
S.TAMTÜRK(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
BAYİ YÖNETİMİ VE BAYİ PERFORMANSI ÜZERİNDE SATIŞ PRİM TEŞVİK UYGULAMALARININ ETKİSİ: LASTİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
M.ATILMIŞ(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
İNOVASYON VE REKABET İLİŞKİSİ: HAVACILIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
E.ŞENGÜL(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
REKABET ORTAMINDA MÜŞTERİ ODAKLILIĞIN KOBİ'LERİN PERFORMANSINA ETKİLERİ
DEĞERMEN H. A.
D.SULTANOVA(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
MARKA DEĞERİ ve BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
A.KORALTÜRK(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
MÜŞTERİ GRUPLARI TEMELLİ DİNAMİK FİYATLANDIRMANIN MÜŞTERİ ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: TÜRKİYE'DE PERAKENDE SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
D.KOLSUZ(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMA VE DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMA UYGULAMALARININ TÜKETİCİ ALGILAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BOYA-KİMYA SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
N.ABBASOV(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
AMACA YÖNELİK PAZARLAMANIN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
Ş.GÜNDÜZ(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI: MODA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
DEĞERMEN H. A.
B.ARDIÇ(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
MÜŞTERİ TATMİNİ VE SADAKATİ: VERİ MADENCİLİĞİ UYGULAMASI
DEĞERMEN H. A.
S.OKBAY(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
MARKA YÖNETİMİ VE TÜKETİCİ TERCİHLERİ İLİŞKİSİ: SERAMİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
Y.YELEKİN(Student)
Continues
ContinuesDoctorate
DUYUSAL MARKALAMANIN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA
DEĞERMEN H. A.
A.KILIÇ(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
SOSYO-KÜLTÜREL FAKTÖRLERİN MÜŞTERİ SADAKATİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: ORGANİK GIDA SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
M.UZAKOVA(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
İNTERNET ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİ YÖNLENDİREN PAZARLAMA UYGULAMALARI
DEĞERMEN H. A.
B.TÜRKAY(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
TEDARİK ZİNCİ YÖNETİMİNDE SENKRONİZASYON:NETLOG LOJİSTİK HİZMETLERİ ÖRNEĞİ
DEĞERMEN H. A.
F.ŞİMŞEK(Student)
Continues
ContinuesPostgraduate
HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ VE BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
Ç.CEYLAN(Student)
2018
2018Postgraduate
Yeşil Pazarlama ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
DEĞERMEN H. A.
S.GÜLBETEKİN(Student)
2018
2018Postgraduate
Etiğin Kurumsallaşması; Türkiye'de İş Etiği İle İlgili Kurumlar ve Kuruluşlar
DEĞERMEN H. A.
T.Çağrı(Student)
2018
2018Postgraduate
E-Ticaretin Geleneksel Turizm Pazarlamasına Olan Etkisi
DEĞERMEN H. A.
P.YIKELAMU(Student)
2018
2018Postgraduate
Sosyal Medyada Eğitim Hizmetleri Pazarlaması: Bir Literatür Çalışması
DEĞERMEN H. A.
P.ERDOĞAN(Student)
2017
2017Postgraduate
KÜÇÜK VE ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE E-TİCARET KULLANIMI, E-TİCARETİN KOBİLERE OLUMLU VE OLUMSUZ ETKİLERİ
DEĞERMEN H. A.
Y.BEYHAN(Student)
2017
2017Postgraduate
MOBİLYA SEKTÖRÜNDE LOJİSTİK VE TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
DEĞERMEN H. A.
T.KIZILÖZ(Student)
2017
2017Postgraduate
Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım Olarak Nöropazarlama
DEĞERMEN H. A.
M.KETEN(Student)
2017
2017Postgraduate
Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları ve Bunun Tüketici Algılamaları Üzerindeki Etkileri
DEĞERMEN H. A.
Y.Hakan(Student)
2017
2017Postgraduate
İşletmelerde Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri: Yıldız Holding Örneği
DEĞERMEN H. A.
M.YALMANCI(Student)
2017
2017Postgraduate
Pazarlama'da Dijital Platformlar ve Sosyal Medya Reklamcılığı
DEĞERMEN H. A.
G.ÇELİKMAN(Student)
2017
2017Postgraduate
Açık Hava Reklamcılığının Satın Alma Kararına ve Marka Bilinirliğine Etkileri
DEĞERMEN H. A.
İ.KAYAN(Student)
2017
2017Postgraduate
Nöropazarlama Kapsamında Tüketicilerin Televizyon reklamlarına Gösterdikleri Duygulanımın ve Bilişsel Tepkilerin Değerlendirilmesi
DEĞERMEN H. A.
E.Ece(Student)
2012
2012Postgraduate
İÇERİK MARKALAŞTIRMA STRATEJİSİ KAPSAMINDA SEÇİLEN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ: İNTEL ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
DEĞERMEN H. A.
B.CEBECİ(Student)
Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
2017
2017Tüketicilerin Yabancı Cep Telefonu Markalarını Yeniden Satın Alma Niyetleri Üzerinde ve Kurumsal İmajın etkisi
DEĞERMEN H. A., DOĞAN E., Noyan A. G.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED), vol.34, no.2, pp.101-124, 2017 (SCI-Expanded)
2017
2017Toplam Kalite Yönetiminin İç ve Dış Müşterilerin Performans Değerlendirmesi Üzerine Etkisi
KAZAN H., DEĞERMEN H. A., Gökçenur Yurtman G.
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları, vol.15, no.1, pp.43-65, 2017 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
2017
2017Duyusal Markalamanın Marka Farkındalığı Üzerine Etkisi
DEĞERMEN H. A.
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol.11, pp.16-36, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Corporate Social Responsibility and Consumers' Perceptions of Social Responsibility Activities
DOĞAN E., DEĞERMEN H. A.
Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal, vol.2, no.2, pp.625-647, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Women Entrepreneurship and Microfinance in Turkey
ÇAK D., DEĞERMEN ERENKOL H. A.
Eurasian Academy of Sciences, Eurasian Business & Economics Journal, vol.2, no.8, pp.93-105, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Sensory Marketing
DEĞERMEN ERENKOL H. A., Ak M.
Journal of Administrative Sciences and Policy Studies, vol.3, pp.1-26, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Women Entrepreneurship an Microfinance in Turkey
ÇAK D., DEĞERMEN H. A.
Eurasian Academy of Sciences, Eurasian Business & Economic Journal, vol.2, no.8, pp.93-105, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2014
2014An Analysis of the Relationship Between Socio-Demographic and Economic Statues of the Employees of Istanbul University, Faculty of Economics and Their Purchasing Decision Criteria
DEĞERMEN ERENKOL H. A., YAŞAR AKÇALI B.
The Business Review Cambridge, vol.22, pp.76-87, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Customers’ Perceived Brand Equity and a Research on the Customers of Bellona Which is a Turkish Furniture Brand
DEĞERMEN ERENKOL H. A., Duygun A.
The Journal of American Academy of Business, vol.16, pp.93-109, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2005
2005Hizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler
DEĞERMEN ERENKOL H. A.
İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları, no.48, pp.72-86, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2022
2022A Research on Entrepreneurship Tendencies of University Students: A Research Study of Istanbul University Faculty of Economics
Kazan H., Yolaç S., Değermen H. A.
6th Economic Research and Financial Market Congress with International Partipication, Konya, Turkey, 12 - 14 May 2022, pp.13
2019
2019Bakım Kartlarından Üreyen Rutin Olmayan İşlerin Adam Saat Tahmini: Türk Hava Yolları Teknik Üzerinde Bir Uygulama
AVUNDUK Z. B., KAZAN H., DEĞERMEN H. A.
III. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS – 2019), İzmir, Turkey, 4 - 06 April 2019, pp.1
2018
2018Entrepreneurship in the Ottoman Empire
DEĞERMEN H. A.
IBAC 8th International Balkan Annual Conference, Zagrep, Croatia, 26 - 28 September 2018
2018
2018Tüketici Hayat Tarzının Hedonik Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkileri
DEĞERMEN H. A.
International Conference on Empirical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Turkey, 27 - 28 June 2018
2018
2018Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi
KAZAN H., DEĞERMEN H. A.
International Conference on Empirical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Turkey, 27 - 28 June 2018
2018
2018Sosyal Girişimciliğin Sürdürülebilir Gelişme Üzerindeki Etkisi
DEĞERMEN H. A., DOĞAN E.
International EMI Entrepreneurship Socail Sciences Congress, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 27 - 29 April 2018, pp.146
2017
2017Strategic Entrepreneurship
DEĞERMEN H. A., DOĞAN E.
II.European Congress on Economic Issues, Kocaeli, Turkey, 16 - 18 November 2017, no.10, pp.114
2017
2017A Comprehensive Review on the Role of Marketing Innovation in a Sustainable Competitive Advantage
BOYDAK ÖZTAŞ Y. B., DEĞERMEN H. A., DOĞAN E.
International Conference on Global Competition Innovation Management, İstanbul, Turkey, 9 - 11 November 2017, pp.96
2015
2015Entrepreneurial Brand
DEĞERMEN ERENKOL H. A.
World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, İstanbul, Turkey, 28 - 30 May 2015, vol.195, pp.1138-1145
2010
2010Sponsorship As a Communication Tool and Its Advantages
DEĞERMEN ERENKOL H. A.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 7.Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi Bildiriler Kitabı, Çanakkale, Turkey, 3 - 05 December 2010, pp.342-359
Books & Book Chapters
2017
2017Cause Related Marketing
DEĞERMEN H. A.
in: Emerging Trend in Business: An Interdisciplinary Approach, Kazan, H; Baykal, M., Editor, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, pp.77-90, 2017
2009
2009Turistik Ürün Satın Alma Sürecinde Değerleme Döngülü Pazarlama
DEĞERMEN ERENKOL H. A.
in: Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol, Burhanettin Zengin, Editor, Değişim Yayınevi, İstanbul, pp.351-369, 2009
2006
2006Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakat
DEĞERMEN ERENKOL H. A.
Türkmen Kitapevi, İstanbul, 2006
Congress and Symposium Activities
01 September 2018 - 01 September 2018
01 September 2018 - 01 September 2018IBAC 8th International Balkan Annual Conference
Attendee
Zagreb-Croatia
01 June 2018 - 01 June 2018
01 June 2018 - 01 June 2018International Conference on Empirical Economics and Social Sciences
Attendee
Balıkesir-Turkey
01 June 2018 - 01 June 2018
01 June 2018 - 01 June 2018International Conference on Empirical Economics and Social Sciences
Attendee
Balıkesir-Turkey
01 April 2018 - 01 April 2018
01 April 2018 - 01 April 2018International EMI Entrepreneurship Socail Sciences Congress
Attendee
Lefkoşa-Cyprus (Kktc)
01 November 2017 - 01 November 2017
01 November 2017 - 01 November 2017International Conference on Global Competition Innovation Management
Attendee
İstanbul-Turkey
01 November 2017 - 01 November 2017
01 November 2017 - 01 November 2017II.European Congress on Economic Issues
Attendee
Kocaeli-Turkey
01 May 2015 - 01 May 2015
01 May 2015 - 01 May 2015World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship
Attendee
İstanbul-Turkey
01 December 2010 - 01 December 2010
01 December 2010 - 01 December 20107.Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi
Attendee
Çanakkale-Turkey
Jury Memberships
May-2017
May 2017Doctorate
Tez savunma - İstanbul Üniversitesi
July-2016
July 2016Doctorate
Tez savunma - İstanbul üniversitesi
February-2016
February 2016