Eğitim Bilgileri
1998 - 2004
1998 - 2004Doktora
İstanbul Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Maliye Anabilim Dalı İşletme Bilim Dalı , Türkiye
1996 - 1998
1996 - 1998Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , Uluslararası İşletmecilik Yüksek Lisans Programı, Türkiye
1989 - 1994
1989 - 1994Lisans
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İngilizce İktisat Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Hizmet Kalitesi ile Müşteri Sadakatinin Sağlanması ve GSM Sektöründe Bir Uygulama
İstanbul Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Maliye Anabilim Dalı İşletme Bilim Dalı
1998
1998Yüksek Lisans
Kar Amacı Olmayan Organizasyonlarda Pazarlama Ve Bir Uygulama
İstanbul Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası İşletmecilik Yüksek Lisans Programı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2014
2014Uzaktan Eğitim Hizmet İçi Sertifika Programı
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İstanbul Üniversitesi
2013
2013Girişimcilik Sertifika Programı
Diğer
KOSGEP
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr.Öğr.Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İşletme Bölümü
2009 - 2018
2009 - 2018Yrd.Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İşletme Bölümü
1998 - 2009
1998 - 2009Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2015 - 2018
2015 - 2018Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İkitisat Fakültesi, İşletme
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
MÜŞTERİ TATMİNİ VE SADAKATİ: VERİ MADENCİLİĞİ UYGULAMASI
DEĞERMEN H. A.
S.OKBAY(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
MARKA YÖNETİMİ VE TÜKETİCİ TERCİHLERİ İLİŞKİSİ: SERAMİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
Y.YELEKİN(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
SATIŞ GELİŞTİRME VE FUARCILIK VE TÜRKİYE'DEKİ BEAUTY EUROSİA ULUSLARARASI KOZMETİK FUARI ÖRNEĞİ
DEĞERMEN H. A.
B.INDIGARANOVA(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ve BU İLETİŞİME İHTİYAÇ DUYULMA NEDENLERİ
DEĞERMEN H. A.
S.TAMTÜRK(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ VE BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
Ç.CEYLAN(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
SOSYO-KÜLTÜREL FAKTÖRLERİN MÜŞTERİ SADAKATİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: ORGANİK GIDA SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
M.UZAKOVA(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
DUYUSAL MARKALAMANIN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA
DEĞERMEN H. A.
A.KILIÇ(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
REKABET ORTAMINDA MÜŞTERİ ODAKLILIĞIN KOBİ'LERİN PERFORMANSINA ETKİLERİ
DEĞERMEN H. A.
D.SULTANOVA(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
İNTERNET ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİ YÖNLENDİREN PAZARLAMA UYGULAMALARI
DEĞERMEN H. A.
B.TÜRKAY(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
MÜŞTERİ GRUPLARI TEMELLİ DİNAMİK FİYATLANDIRMANIN MÜŞTERİ ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: TÜRKİYE'DE PERAKENDE SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
D.KOLSUZ(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
BAYİ YÖNETİMİ VE BAYİ PERFORMANSI ÜZERİNDE SATIŞ PRİM TEŞVİK UYGULAMALARININ ETKİSİ: LASTİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
M.ATILMIŞ(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
AMACA YÖNELİK PAZARLAMANIN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
Ş.GÜNDÜZ(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI VE VİRAL PAZARLAMA
DEĞERMEN H. A.
S.İŞÇİ(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
TEDARİKÇİ FİRMA İTİBARININ ENDÜSTRİYEL MÜŞTERİNİN ALGILADIĞI DEĞER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İZMİR İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
DEĞERMEN H. A.
M.AK(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
MARKA DEĞERİ ve BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
A.KORALTÜRK(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
İNOVASYON VE REKABET İLİŞKİSİ: HAVACILIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
E.ŞENGÜL(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
TEDARİK ZİNCİ YÖNETİMİNDE SENKRONİZASYON:NETLOG LOJİSTİK HİZMETLERİ ÖRNEĞİ
DEĞERMEN H. A.
F.ŞİMŞEK(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMA VE DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMA UYGULAMALARININ TÜKETİCİ ALGILAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BOYA-KİMYA SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
DEĞERMEN H. A.
N.ABBASOV(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI: MODA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
DEĞERMEN H. A.
B.ARDIÇ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Yeşil Pazarlama ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
DEĞERMEN H. A.
S.GÜLBETEKİN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
E-Ticaretin Geleneksel Turizm Pazarlamasına Olan Etkisi
DEĞERMEN H. A.
P.YIKELAMU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Etiğin Kurumsallaşması; Türkiye'de İş Etiği İle İlgili Kurumlar ve Kuruluşlar
DEĞERMEN H. A.
T.Çağrı(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Sosyal Medyada Eğitim Hizmetleri Pazarlaması: Bir Literatür Çalışması
DEĞERMEN H. A.
P.ERDOĞAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
KÜÇÜK VE ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE E-TİCARET KULLANIMI, E-TİCARETİN KOBİLERE OLUMLU VE OLUMSUZ ETKİLERİ
DEĞERMEN H. A.
Y.BEYHAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
MOBİLYA SEKTÖRÜNDE LOJİSTİK VE TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
DEĞERMEN H. A.
T.KIZILÖZ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım Olarak Nöropazarlama
DEĞERMEN H. A.
M.KETEN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İşletmelerde Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri: Yıldız Holding Örneği
DEĞERMEN H. A.
M.YALMANCI(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları ve Bunun Tüketici Algılamaları Üzerindeki Etkileri
DEĞERMEN H. A.
Y.Hakan(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Pazarlama'da Dijital Platformlar ve Sosyal Medya Reklamcılığı
DEĞERMEN H. A.
G.ÇELİKMAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Açık Hava Reklamcılığının Satın Alma Kararına ve Marka Bilinirliğine Etkileri
DEĞERMEN H. A.
İ.KAYAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Nöropazarlama Kapsamında Tüketicilerin Televizyon reklamlarına Gösterdikleri Duygulanımın ve Bilişsel Tepkilerin Değerlendirilmesi
DEĞERMEN H. A.
E.Ece(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İÇERİK MARKALAŞTIRMA STRATEJİSİ KAPSAMINDA SEÇİLEN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ: İNTEL ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
DEĞERMEN H. A.
B.CEBECİ(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2017
2017Tüketicilerin Yabancı Cep Telefonu Markalarını Yeniden Satın Alma Niyetleri Üzerinde ve Kurumsal İmajın etkisi
DEĞERMEN H. A., DOĞAN E., Noyan A. G.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , cilt.34, sa.2, ss.101-124, 2017 (SCI-Expanded)
2017
2017Toplam Kalite Yönetiminin İç ve Dış Müşterilerin Performans Değerlendirmesi Üzerine Etkisi
KAZAN H., DEĞERMEN H. A., Gökçenur Yurtman G.
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları , cilt.15, sa.1, ss.43-65, 2017 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023THE ROLE AND EFFECTIVENESS OF HUMAN RESOURCES MANAGEMENT IN CREATING AN EMPLOYER BRAND: THE EXAMPLE OF FAST CONSUMING RETAILING
DEĞERMEN ERENKOL H. A., Mohammadabbasi M.
Doğuş Üniversitesi Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.221-241, 2023 (Hakemli Dergi)
2017
2017Duyusal Markalamanın Marka Farkındalığı Üzerine Etkisi
DEĞERMEN H. A.
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.11, ss.16-36, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Corporate Social Responsibility and Consumers' Perceptions of Social Responsibility Activities
DOĞAN E., DEĞERMEN H. A.
Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal , cilt.2, sa.2, ss.625-647, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Women Entrepreneurship and Microfinance in Turkey
ÇAK D., DEĞERMEN ERENKOL H. A.
Eurasian Academy of Sciences, Eurasian Business & Economics Journal , cilt.2, sa.8, ss.93-105, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Sensory Marketing
DEĞERMEN ERENKOL H. A., Ak M.
Journal of Administrative Sciences and Policy Studies , cilt.3, ss.1-26, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Women Entrepreneurship an Microfinance in Turkey
ÇAK D., DEĞERMEN H. A.
Eurasian Academy of Sciences, Eurasian Business & Economic Journal , cilt.2, sa.8, ss.93-105, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014An Analysis of the Relationship Between Socio-Demographic and Economic Statues of the Employees of Istanbul University, Faculty of Economics and Their Purchasing Decision Criteria
DEĞERMEN ERENKOL H. A., YAŞAR AKÇALI B.
The Business Review Cambridge , cilt.22, ss.76-87, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
2010Customers’ Perceived Brand Equity and a Research on the Customers of Bellona Which is a Turkish Furniture Brand
DEĞERMEN ERENKOL H. A., Duygun A.
The Journal of American Academy of Business , cilt.16, ss.93-109, 2010 (Hakemli Dergi)
2005
2005Hizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler
DEĞERMEN ERENKOL H. A.
İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları , sa.48, ss.72-86, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2022
2022A Research on Entrepreneurship Tendencies of University Students: A Research Study of Istanbul University Faculty of Economics
Kazan H., Yolaç S., Değermen H. A.
6th Economic Research and Financial Market Congress with International Partipication, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.13
2019
2019Bakım Kartlarından Üreyen Rutin Olmayan İşlerin Adam Saat Tahmini: Türk Hava Yolları Teknik Üzerinde Bir Uygulama
AVUNDUK Z. B., KAZAN H., DEĞERMEN H. A.
III. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS – 2019), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.1
2018
2018Entrepreneurship in the Ottoman Empire
DEĞERMEN H. A.
IBAC 8th International Balkan Annual Conference, Zagrep, Hırvatistan, 26 - 28 Eylül 2018
2018
2018Tüketici Hayat Tarzının Hedonik Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkileri
DEĞERMEN H. A.
International Conference on Empirical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018
2018
2018Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi
KAZAN H., DEĞERMEN H. A.
International Conference on Empirical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018
2018
2018Sosyal Girişimciliğin Sürdürülebilir Gelişme Üzerindeki Etkisi
DEĞERMEN H. A., DOĞAN E.
International EMI Entrepreneurship Socail Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, ss.146
2017
2017Strategic Entrepreneurship
DEĞERMEN H. A., DOĞAN E.
II.European Congress on Economic Issues, Kocaeli, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2017, sa.10, ss.114
2017
2017A Comprehensive Review on the Role of Marketing Innovation in a Sustainable Competitive Advantage
BOYDAK ÖZTAŞ Y. B., DEĞERMEN H. A., DOĞAN E.
International Conference on Global Competition Innovation Management, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.96
2015
2015Entrepreneurial Brand
DEĞERMEN ERENKOL H. A.
World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, cilt.195, ss.1138-1145
2010
2010Sponsorship As a Communication Tool and Its Advantages
DEĞERMEN ERENKOL H. A.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 7.Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi Bildiriler Kitabı, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2010, ss.342-359
Kitap & Kitap Bölümleri
2017
2017Cause Related Marketing
DEĞERMEN H. A.
Emerging Trend in Business: An Interdisciplinary Approach, Kazan, H; Baykal, M., Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.77-90, 2017
2009
2009Turistik Ürün Satın Alma Sürecinde Değerleme Döngülü Pazarlama
DEĞERMEN ERENKOL H. A.
Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol, Burhanettin Zengin, Editör, Değişim Yayınevi, İstanbul, ss.351-369, 2009
2006
2006Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakat
DEĞERMEN ERENKOL H. A.
Türkmen Kitapevi, İstanbul, 2006
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018IBAC 8th International Balkan Annual Conference
Katılımcı
Zagreb-Hırvatistan
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018International Conference on Empirical Economics and Social Sciences
Katılımcı
Balıkesir-Türkiye
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018International Conference on Empirical Economics and Social Sciences
Katılımcı
Balıkesir-Türkiye
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018International EMI Entrepreneurship Socail Sciences Congress
Katılımcı
Lefkoşa-Kıbrıs (Kktc)
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017International Conference on Global Competition Innovation Management
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017II.European Congress on Economic Issues
Katılımcı
Kocaeli-Türkiye
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Aralık 2010 - 01 Aralık 2010
01 Aralık 2010 - 01 Aralık 20107.Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi
Katılımcı
Çanakkale-Türkiye
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2017
Mayıs 2017Tez Savunma (Doktora)
Tez savunma - İstanbul Üniversitesi
Temmuz-2016
Temmuz 2016Tez Savunma (Doktora)
Tez savunma - İstanbul üniversitesi
Şubat-2016
Şubat 2016