Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. THE IMPACT OF ANTHROPOMORPHISM ON CUSTOMER PURCHASE INTENTIONS THROUGH CHATBOTS: A CASE STUDY OF TURKEY

10th International Socrates Congress on Education, Business, Economics and Social Sciences, Londrina, Brezilya, 29 - 30 Ocak 2025, cilt.10, ss.97-104, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. THE IMPACT OF DIGITAL MARKETING PRACTICES ON CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR: A STUDY ON GENERATION Y

10th International Socrates Congress on Education, Business, Economics and Social Sciences, Londrina, Brezilya, 29 - 30 Ocak 2025, cilt.10, ss.62-65, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. A Research on Entrepreneurship Tendencies of University Students: A Research Study of Istanbul University Faculty of Economics

6th Economic Research and Financial Market Congress with International Partipication, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.13, (Özet Bildiri)

4. Bakım Kartlarından Üreyen Rutin Olmayan İşlerin Adam Saat Tahmini: Türk Hava Yolları Teknik Üzerinde Bir Uygulama

III. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS – 2019), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

5. ENTREPRENEURSHIP IN THE OTTOMAN EMPIRE

8TH BALKAN ANNUAL CONFERENCE, Zagreb, Hırvatistan, 26 - 28 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

6. Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi

International Conference on Empirical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

7. Tüketici Hayat Tarzının Hedonik Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkileri

International Conference on Empirical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

8. The Impact of Social Entrepreneurship on Sustainable Development

International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, ss.146, (Özet Bildiri)

9. Sosyal Girişimciliğin Sürdürülebilir Gelişme Üzerindeki Etkisi

International EMI Entrepreneurship Socail Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, ss.146, (Özet Bildiri)

10. Strategic Entrepreneurship

II.European Congress on Economic Issues, Kocaeli, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2017, sa.10, ss.114, (Özet Bildiri)

11. A Comprehensive Review on the Role of Marketing Innovation in a Sustainable Competitive Advantage

International Conference on Global Competition Innovation Management, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.96, (Özet Bildiri)

12. Entrepreneurial Brand

World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.1138-1145, (Tam Metin Bildiri) identifier

13. Sponsorship As a Communication Tool and Its Advantages

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 7.Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi Bildiriler Kitabı, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2010, ss.342-359, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Dijital Pazarlama

Doğu Kütüphanesi, İstanbul, 2023

2. Cause Related Marketing

Emerging Trend in Business: An Interdisciplinary Approach, Kazan, H; Baykal, M., Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.77-90, 2017

3. Turistik Ürün Satın Alma Sürecinde Değerleme Döngülü Pazarlama

Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol, Burhanettin Zengin, Editör, Değişim Yayınevi, İstanbul, ss.351-369, 2009
Metrikler

Yayın

32

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

16

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

66

Proje

5

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları