Makaleler
15
Tümü (15)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (9)
4. Using Big Data in Analysis of Consumer Behavior: A Qualitative Study
JOURNAL OF THE FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES OF THE KIRKLARELI UNIVERSITY
, cilt.12, sa.1, ss.100-122, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Duyusal Markalamanın Marka Farkındalığı Üzerine Etkisi
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, ss.16-36, 2017 (Hakemli Dergi)
8. TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN İÇ VE DIŞ MÜŞTERİLERİN PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.43-65, 2017 (TRDizin)
9. CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY and CONSUMERS’ PERCEPTIONS of SOCIAL RESPONSIBILITY ACTIVITIES
Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal
, cilt.2, sa.S2, ss.625-647, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Sensory Marketing
Journal of Administrative Sciences and Policy Studies
, cilt.3, ss.1-26, 2015 (Hakemli Dergi)
11. Women Entrepreneurship an Microfinance in Turkey
Eurasian Academy of Sciences, Eurasian Business & Economic Journal
, cilt.2, sa.8, ss.93-105, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
4. Bakım Kartlarından Üreyen Rutin Olmayan İşlerin Adam Saat Tahmini: Türk Hava Yolları Teknik Üzerinde Bir Uygulama
III. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS – 2019), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
5. ENTREPRENEURSHIP IN THE OTTOMAN EMPIRE
8TH BALKAN ANNUAL CONFERENCE, Zagreb, Hırvatistan, 26 - 28 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
6. Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi
International Conference on Empirical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
7. Tüketici Hayat Tarzının Hedonik Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkileri
International Conference on Empirical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
8. The Impact of Social Entrepreneurship on Sustainable Development
International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, ss.146, (Özet Bildiri)
9. Sosyal Girişimciliğin Sürdürülebilir Gelişme Üzerindeki Etkisi
International EMI Entrepreneurship Socail Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, ss.146, (Özet Bildiri)
10. Strategic Entrepreneurship
II.European Congress on Economic Issues, Kocaeli, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2017, sa.10, ss.114, (Özet Bildiri)
11. A Comprehensive Review on the Role of Marketing Innovation in a Sustainable Competitive Advantage
International Conference on Global Competition Innovation Management, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.96, (Özet Bildiri)
13. Sponsorship As a Communication Tool and Its Advantages
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 7.Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi Bildiriler Kitabı, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2010, ss.342-359, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. Dijital Pazarlama
Doğu Kütüphanesi, İstanbul, 2023
3. Turistik Ürün Satın Alma Sürecinde Değerleme Döngülü Pazarlama
Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol, Burhanettin Zengin, Editör, Değişim Yayınevi, İstanbul, ss.351-369, 2009
4. Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati
Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2006