Eğitim Bilgileri
2004 - 2006
2004 - 2006Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
• “Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Marka İmajına Etkisi (Petrol İşletmelerine Yönelik Uygulamalı Araştırma)”
Marmara Üniversitesi, İletişim Bilimleri, Halkla İlişkiler
2000
2000Yüksek Lisans
• “Türk Tekstil ve Hazır Giyim İşletmelerindeki Halkla İlişkiler Faaliyetleri ve Türkiye`nin Tanıtımındaki Rolü”
İstanbul Üniversitesi, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2019
2019İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim ve Uygulama ve Araştırma Merkezi, Eğiticinin Eğitimi Sertifikası
Kişisel Gelişim
İstanbul Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
1993 - Devam Ediyor
1993 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
AFETLERDE HALK SAĞLIĞI YÖNETİMİ KAPSAMINDA TOPLUMSAL BİLİNÇ ÜRETİMİ ve HALKLA İLİŞKİLER
Göksu N. F. (Danışman)
M.YAVUZCAN(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
DİJİTAL İLETİŞİM ÇAĞINDA ÇOCUK MAHREMİYETİ: YOUTUBE KANALLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Göksu N. F. (Danışman)
M.BAHADIR(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
YOUTUBE PLATFORMUNDA YER ALAN MEVZULAR AÇIK MİKROFON PROGRAMININ SİYASAL KATILIM DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ: GENÇLER ÖZELİNDE BİR ARAŞTIRMA
Göksu N. F. (Danışman)
S.ALBAYRAK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Marka güncelliği ve marka mirasının devamlılığında retro pazarlamanın rolü kişisel nostaljik deneyimi olmayan Z kuşağı üzerine bir araştırma
Göksu N. F. (Danışman)
M.ESKİ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
COVID-19 salgını döneminde değer odaklı işletme ve marka yönetimi anlayışlarının marka tercihindeki rolü: Perakende sektörü üzerine bir araştırma
Göksu N. F. (Danışman)
E.TOKABAŞ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Şirketlerin sürdürülebilirlik anlayışlarının kurumsal itibara etkisi (Türk ve İspanyol markalarının karşılaştırmalı bir analizi)
Göksu N. F. (Danışman)
E.KARADENİZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Sosyal etki pazarlaması (influencer marketing) bağlamında Instagram ve Youtube influencerlarının (fenomenlerinin) gençlerin marka algısına etkisi
Göksu N. F. (Danışman)
S.ALBAYRAK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Portekiz ve Türkiye'deki halkla ilişkiler uygulayıcılarının profilleri ve liderlik eğilimlerinin belirlenmesi
Göksu N. F. (Danışman)
G.YILMAZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal Sorumluluk Anlayışına Yönelik Osmanlı'da Vakıflar: Retrospektif Bir Çalışma
Göksu N. F. (Danışman)
O.DİLEYEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal sorumluluk alanında üniversitelerin yeri ve Türkiye'deki devlet üniversiteleri ile vakıf üniversitelerinin sosyal sorumluluk uygulamaları konusunda bir karşılaştırma
Göksu N. F. (Danışman)
Ö.MİNE(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDE GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELERDE SİYASAL İMAJ OLUŞUMU:PAKİSTAN VE TÜRKİYE'NİN SİYASAL İMAJININ KARŞILAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
GÖKSU N. F.
S.MUSTAFA(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
COVID-19 SALGINI DÖNEMİNDE DEĞER ODAKLI İŞLETME VE MARKA YÖNETİMİ ANLAYIŞLARININ MARKA TERCİHİNDEKİ ROLÜ: PERAKENDE SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Göksu N. F.
E.TOKABAŞ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
ŞİRKETLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ANLAYIŞLARININ KURUMSAL İTİBARA ETKİSİ (TÜRK VE İSPANYOL MARKALARININ KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZİ)
GÖKSU N. F.
E.KARADENİZ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
SOSYAL SORUMLULUK ANLAYIŞINA YÖNELİK OSMANLI'DA VAKIFLAR: RETROSPEKTİF BİR ÇALIŞMA
GÖKSU N. F.
O.DİLEYEN(Öğrenci)
2016
2016Doktora
SPOR İLETİŞİMİ VE SPONSORLUĞUN TÜRKİYE'DEKİ SPORUN GELİŞİMNE ETKİSİ
GÖKSU N. F.
B.Özcan(Öğrenci)
2016
2016Doktora
ISO 500 SANAYİ KURULUŞLARINDA UYGULANAN SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI VE BU KAMPANYALARIN TÜRKİYE'DEKİ EĞİTİM, ÇEVRE VE SAĞLIK BİLİNCİNE ETKİSİ
GÖKSU N. F.
M.Sevgili(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARINDA ÖLÇÜMLEME: TÜRKİYE VE AVRUPA'DAN BAŞARILI KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÖRNEKLERİNE YÖNELİK BİR ANALİZ
GÖKSU N. F.
M.AYDIN(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2010
2010New Communication Trend Of The Corporations: Corporate Social Responsibility (An Analysis Regarding Corporate Social Responsibility Consciousness Of The Corporations Having The Highest Corporate Reputation In Turkey
GÖKSU N. F.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , sa.38, ss.21-37, 2010 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2021
2021Kurumsal İletişim Çerçevesinde Türkiye'de Pazarlama Odaklı Spor Sponsorluğu Üzerine Bir Analiz
GÖKSU N. F., ÖZCAN KEÇECİ B.
Manas Journal of Social Studies , sa.2, ss.1225-1246, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
2019Retrospective View of Social Responsibility Understanding(Ottoman Period Study)
DİLEYEN O., GÖKSU N. F.
Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS) , cilt.5, sa.4, ss.1-16, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Leadership Profiles and Tendencies of Public RelationsPractitioners (A Study for Portugal and Turkey)
YILMAZ ŞAHİN G., GÖKSU N. F.
Journal of Strategic Research in Social Science(JoSReSS) , cilt.5, sa.3, ss.33-48, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019The Place of Universities in the Field of Social Responsibility (AComparison for Social Responsibility Practices of State andFoundation Universities)
CEYLAN Ö. M., GÖKSU N. F.
Journal of Current Research on Social Sciences (JoCReSS) , cilt.9, sa.4, ss.27-40, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018”Migration and Integration Studies Analysis of Turkey”
GÖKSU N. F., ÖNGÖREN H., YAVAŞGEL E.
Journal of Current Researches on Social Sciences (JoCReSS) , cilt.8, sa.3, ss.27-54, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018The Impact of Turkish Series on the Perception of Turkey (Kuwait Investigation)
ÖNGÖREN H., GÖKSU N. F., YAVAŞGEL E.
Journal of Strategic Research in Social Science , cilt.4, sa.2, ss.37-54, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017”International E-Learning as an Emerging Cultural Diplomacy Practice”
KARADOĞAN DORUK S., MENGÜ S., GÖKSU N. F., YAVAŞGEL E.
Journal of Current Researches on Social Sciences (JoCReSS) , cilt.7, sa.2, ss.347-362, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Migration Management and Local Governance in turkey Social Integration policies for Syriai Refugee
Göksu N. F., Karadoğan Doruk S., Yavaşgel E., MENGÜ S.
Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS) , cilt.7, sa.2, ss.153-176, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017International E-learning as an Emerging Cultural Diplomacy Practice
Karadoğan Doruk S., MENGÜ S., Göksu N. F., Yavaşgel E.
Jurnal of Current Researches on Social Sciences (JoCReSS) , cilt.7, sa.2, ss.347-362, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Migration and Integration Studies Analysis of Turkey
Göksu N. F., Karadoğan Doruk S., Yavaşgel E., Mengü S.
Journal of Strategic Researches in Social Sciences (JoSReSS) , cilt.8, sa.3, ss.25-54, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017THE ISSUE OF WOMEN'S REPRESENTATION IN TURKISHPOLITICAL CULTURE: INQUIRY OF JUSTICE IN REPRESENTATION
Yavaşgel E., Göksu N. F.
International Journal of Arts & Sciences , cilt.9, sa.3, ss.169-182, 2017 (Hakemli Dergi)
2014
2014Point of View to Social Responsibility Understanding from Social Media (Facebook Sample)
Göksu N. F.
ScienceDirect Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.1, sa.155, ss.283-288, 2014 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
2013
2013Reklam ve Paradoks
Göksu N. F., Kalay A. M.
Gazi Üniversitesi, İletişim Dergisi , sa.18, ss.59-71, 2013 (Hakemli Dergi)
2011
2011Spor Ürünlerine Yönelik Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma
GÖKSU N. F.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , sa.39, ss.43-58, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2019
2019SOSYAL SORUMLULUK ANLAYIŞINA YÖNELİK OSMANLI’DA VAKIFLAR: RETROSPEKTİF BİR ÇALIŞMA
DİLEYEN O., GÖKSU N. F.
11th ICoSReSSE INTERNATIONAL CONFERENCE OF STRATEGIC RESEARCH ONSCIENTIFIC STUDIES AND EDUCATION, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.312-328
2019
2019SOSYAL SORUMLULUK ALANINDA ÜNİVERSİTELERİN YERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DEVLET ÜNİVERSİTELERİ İLE VAKIF ÜNİVERSİTELERİNİN SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARI KONUSUNDA BİR KARŞILAŞTIRMA
CEYLAN Ö. M., GÖKSU N. F.
11th ICoSReSSE INTERNATIONAL CONFERENCE OF STRATEGIC RESEARCH ONSCIENTIFIC STUDIES AND EDUCATION, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.296-312
2019
2019PORTEKIZ VE TÜRKIYE’DEKI HALKLA İLIŞKILER UYGULAYICILARININPROFILLERI VE LIDERLIK EĞILIMLERININ BELIRLENMESI
YILMAZ ŞAHİN G., GÖKSU N. F.
11th ICoSReSSE INTERNATIONAL CONFERENCE OF STRATEGIC RESEARCH ONSCIENTIFIC STUDIES AND EDUCATION, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.221-237
2018
2018“THE IMPACT OF TURKISH SERIES ON THE PERCEPTION OF TURKEY (KUWAIT INVESTIGATION)”
ÖNGÖREN H., GÖKSU N. F., YAVAŞGEL E.
8th International Conference Of Strategic Research On Scientific Studies And Education, 11 - 13 Mayıs 2018
2018
2018”MIGRATION AND INTEGRATION STUDIESANALYSIS OF TURKEY”
GÖKSU N. F., ÖNGÖREN H., YAVAŞGEL E.
8th International Conference Of Strategic Research On Scientific Studies And Education, 11 - 13 Mayıs 2018
2018
2018BANKACILIK SEKTÖRÜNDE DİJİTAL İTİBARIN İNŞASI (FACEBOOK VE TWİTTER ÜZERİNDEN TÜRKİYE VE AVUSTURYA KARŞILAŞTIRMASI)
GÖKSU N. F., ÖNGÖREN H., aka d.
8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018, Viyana, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018
2018
2018"GÖÇ VE ENTEGRASYON ÇALIŞMALARI TÜRKİYE ANALİZİ"
GÖKSU N. F., ÖNGÖREN ZAFER H., YAVAŞGEL E.
8th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSSReSSE), Viyana, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, sa.1, ss.17
2018
2018TÜRK DİZİLERİNİN TÜRKİYE ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (KUVEYT ARAŞTIRMASI)
ZAFER ÖNGÖREN H., GÖKSU N. F., YAVAŞGEL E.
8th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSSReSSE), Viyana, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, sa.1, ss.18
2018
2018”TÜRKİYE’NİN ULUSLARARASI GÖÇ HAREKETLİLİĞİ”
GÖKSU N. F., YAVAŞGEL E.
16th İnternational Symposium (Communication in the Millenium), 25 - 26 Nisan 2018
2017
2017International E-learning as an Emerging Cultural Diplomacy Practice
KARADOĞAN DORUK S., MENGÜ S., GÖKSU N. F., YAVAŞGEL E.
ICoSReSSE - 6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.347-362
2017
2017"GLOBAL PARTNERSHIP UNDERSTANDING DEVELOPMENT IN WESTPHALIA PEACE FRAMEWORK: TURKEY'S GLOBAL POSITION AND HUMANITARIAN DIPLOMACY POLICIES IN SUSTAINABLE DEVELOPMENT"
YAVAŞGEL E., GÖKSU N. F., KARADOĞAN DORUK S.
International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSSReSSE), Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.141-169
2017
2017MIGRATION MANAGEMENT AND LOCAL GOVERNANCE IN TURKEY SOCIAL INTEGRATION POLICIES FOR SYRIAI REFUGEE
GÖKSU N. F., YAVAŞGEL E., MENGÜ S., KARADOĞAN DORUK S.
International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.1-16
2014
2014Sosyal Sorumluluk Projelerinin Görünen Yüzü Kamu Spotlarına Yönelik Göstergebilimsel Çözümleme
KARADOĞAN DORUK S. E., Göksu F.
Ist International Communication Science & Media Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2014, ss.324-340
2014
2014SEMIOTIC ANALYSIS RELATED TO PUBLIC SPOTS, THE EXPOSED FACE OF THE SOCIAL RESPONSIBILITY PROJECTS Sosyal Sorumluluk Projelerinin Görünen Yüzü Kamu Spotlarına Yönelik Göstergebilimsel Çözümleme
GÖKSU N. F., KARADOĞAN DORUK S.
Ist International Communication Science & Media Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.324-340
2014
2014Point of View to Social Responsibility Understanding from Social Media (Facebook Sample)
Goksu N. F.
4th International Conference on Communication and Media (i-COME), Malezya, 18 - 20 Ekim 2014, cilt.155, ss.283-288
2012
2012Importance and Reflections of Integrated Marketing Communication in Structuring of Turkish Brands (A Research Oriented to Real Estate Sector)
GÖKSU N. F.
Tenth Annual International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 14 - 17 Mayıs 2012, sa.10, ss.250-266
2011
2011“Use of Social Media in Turkey in the Context of Brand Communication
GÖKSU N. F.
” International, Barcelona, İspanya, 30 Haziran - 01 Temmuz 2011, ss.311-319
2011
2011Turning Crisis into an Opportunity: 2009 Flood in Istanbul and Evkur Exampe
GÖKSU N. F.
9th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 16 - 19 Mayıs 2011, ss.269-289
2010
2010The Effect of Employee-Oriented Social Responsibility Activities on Job Satisfaction and Organizational Commitment
GÖKSU N. F.
The Asian Conference on Arts&Humanities, Osaka, Japonya, 11 - 13 Haziran 2010, ss.2172-2185
2009
2009New Communication Trend Of The Corporations: Corporate Social Responsibility (An Analysis Regarding Corporate Social Responsibility Consciousness Of The Corporations Having The Highest Corporate Reputation In Turkey
GÖKSU N. F.
Mass Media Communication-2009, Moskova, Rusya, 8 - 09 Ekim 2009, ss.55-57
2007
2007Windows Opening to Cultures: An Overview of Cultural Entities through the Governmental Websites of Southeastern European Countries
OKAY A., GÖKSU N. F.
10th International Scientific Conference, Sofya, Bulgaristan, 18 - 19 Mayıs 2007
2007
2007Kuruluşların Web Sayfalarında Yer Alan Sosyal Sorumluluk Projelerinde Çocuğun Yeri
GÖKSU N. F.
4. “Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi”, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2007, ss.867-879
Kitap & Kitap Bölümleri
2021
2021SOSYAL MEDYADA İÇERİK PAZARLAMASI VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
GÖKSU N. F.
EĞİTİM YAYINEVİ TİC.LTD.ŞTİ., Konya, 2021
2021
2021Sürdürülebilirlik Anlayışının Kurumsal İtibara Etkisi (Türk Ve İspanyol İşletmelerin Karşılaştırmalı Bir Analizi
GÖKSU N. F., KARADENİZ E.
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar III, Meltem Bostancı, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ TİC.LTD.ŞTİ., Konya, ss.63-98, 2021
2021
2021INSTAGRAM VE YOUTUBE’DAKİ INFLUENCERLARIN GENÇLERİN MARKA ALGISINA ETKİSİ
GÖKSU N. F., ALBAYRAK S.
SRA Academic Publishing (Strategic Researches Academy), Tüfekçi Ömer Kürşad, Editör, SRA Academic Publishing (Strategic Researches Academy), Klaipeda, ss.169-200, 2021
2019
2019HALKLA İLİŞKİLER VE LOBİCİLİK PARADİGMASINDA HALKLA İLİŞKİLER FONKSİYONU
GÖKSU N. F.
LOBİCİLİK VE HALKLA İLİŞKİLER, BÜLEND AYDIN ERTEKİN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Eskişehir, ss.28-54, 2019
2019
2019SOSYAL POLİTİKALAR BAĞLAMINDA DİJİTAL AKTİVİZM
GÖKSU N. F., BEKTAŞ DURMUŞ S.
Dijital Aktivizm Üzerine, Hatun Boztepe Taşkıran, Murat Mengü, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.33-62, 2019
2018
2018BUILDING DIGITAL REPUTATION IN BANKING SECTOR (FACEBOOK ANDTWITTER COMPARATION OF TURKEY AND AUSTRIA)
ÖNGÖREN ZAFER H., GÖKSU N. F.
Academic Researchesfocused onCommunication, Business and Tourism, Kalkan Gürkan, Editör, Sra Academic Publishing(Strategic Researches Academy), Viyana, ss.27-47, 2018
2018
2018BUILDING DIGITAL REPUTATION IN BANKING SECTOR (FACEBOOK ANDTWITTER COMPARATION OF TURKEY AND AUSTRIA)
GÖKSU N. F., ÖNGÖREN H., Aka D.
Academic Researchesfocused onCommunication, Business and Tourism, Kalkan Gürkan, Editör, SRA Academic Publishing(Strategic Researches Academy)visit us on the World Wide Web at:www.stracademy.org, Viyana, ss.27-47, 2018
2017
2017Global Partnership Understanding Development in Westphalia Peace Framework: Turkey’xxs Global Position and Humanitarian Diplomacy Policies in Sustainable Development
YAVAŞGEL E., GÖKSU N. F., KARADOĞAN DORUK S., MENGÜ S.
Current Approaches on Communicaiton, Philosophy and Social Services, Nezihe Tüfekçi, Editör, Lambert Academic Publishing, Balti, ss.3-31, 2017
2016
2016Halkla İlişkiler ve Lobicilik Paradigmasında Halkla İlişkiler Fonksiyonu
GÖKSU N. F.
Lobicilik ve Halkla İlişkiler, Ertekin B.A., Editör, T.C.Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3359, Açıköğretim Fakültesi Yayını No:2214, Eskişehir, ss.28-54, 2016
2013
2013Importance and Reflections of Integrated Marketing Communication in Structuring of Turkish Brands (A Research Oriented to Real Estate Sector))
GÖKSU N. F.
Media Research: Learning From The Past, Strategies For The Future, A.Bonin G, Pasadeos Y, Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.273-285, 2013
2012
2012Turning Crisis into an Opportunity: 2009 Flood in Istanbul and Evkur Exampe
GÖKSU N. F., GÜREŞÇİ M.
Challenges in International Communication, Kefalaki M., Pasadeos Y. , Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.269-288, 2012
2012
2012Turning Crisis into an Opportunity: 2009 Flood in Istanbul and Evkur Exampe
GÖKSU N. F., GÜREŞÇİ M.
Challenges in International Communication, Kefalaki Margarita; Pasadeos Yorgo, Editör, Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.269-288, 2012
2010
2010Grup İletişiminde Sihirli Güç: “Empati
GÖKSU N. F.
Halkla İlişkilerin İletişim Öznesi/Empati,, ERTÜRK Y.D., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.213-239, 2010
2010
2010Halkla İlişkilerin Temeli İletişim ve Emniyet Teşkilatında İletişimin Önemi
GÖKSU N. F.
POLİS VE HALKLA İLİŞKİLER, ERTÜRK Y.D., Editör, Kutup Yıldızı Yayınları, İstanbul, ss.159-184, 2010
2006
2006Siyasal İletişim Sürecinde Etik Sorunsalı
GÖKSU N. F.
Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri 2006), BİLGİLİ C., Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.83-113, 2006
2006
2006Siyasal İletişim Sürecinde Etik Sorunsalı
GÖKSU N. F.
Medyada Olmayanlar Medya Eleştirileri 2006, Bilgili Can, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.83-113, 2006
Diğer Yayınlar
Desteklenen Projeler
2021 - 2021
2021 - 2021Küçükçekmece Belediyesinde Görev Yapmakta Olan Antrenörlere Hizmet İçi Eğitim Projesi
Şirket
Göksu N. F., Göksu Ö. C., Yücesir İ., Akkoç O., Duran B., Güler C., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017"Global Partnershıp Understandıng Development In Westphalıa Peace Framework Turkeys Global Posıtıon And Humanıtarıan Dıplomacy Polıcıes In Sustaınable Development"
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
YAVAŞGEL E. (Yürütücü), MENGÜ S., KARADOĞAN DORUK S., GÖKSU N. F.
2016 - 2017
2016 - 2017The Issue Of Womens Representation In Turkish Parliament With Regards To Justice In Representation As The Basic Principle Of Political Democracy21st Century Perspective
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÖKSU N. F. (Yürütücü), YAVAŞGEL E.
2014 - 2014
2014 - 2014POINT OF VIEW TO SOCIAL RESPONSIBILITY UNDERSTANDING FROM SOCIAL MEDIA (FACEBOOK SAMPLE)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÖKSU N. F. (Yürütücü)
2013 - 2013
2013 - 2013SEMIOTIC RESOLUTION OF PUBLIC SPOTS WHO ARE EXPOSED FACE OF SOCIAL RESPONSIBILITY PROJECTS
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÖKSU N. F. (Yürütücü)
2012 - 2012
2012 - 2012ONLINE SHOPPING IN TURKEY AND CUSTOMER PROFILE
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÖKSU N. F. (Yürütücü)
2011 - 2011
2011 - 2011USE OF SOCIAL MEDIA IN TURKEY IN THE CONTEXT OF BRAND COMMUNICATION
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÖKSU N. F. (Yürütücü)
2010 - 2010
2010 - 2010THE EFFECT OF EMPLOYEE-ORIENTED SOCIAL RESPONSIBILITY ACTIVITIES ON JOB SATISFACTION AND CORPORATE LOYALTY
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÖKSU N. F. (Yürütücü)
2009 - 2009
2009 - 2009NEW COMMUNICATION TREND OF THE CORPORATIONS: CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÖKSU N. F. (Yürütücü)
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013Semıotıc Resolutıon Of Publıc Spots Who Are Exposed Face Of Socıal Responsıbılıty Projects International Journal of Arts and Sciences Academic Conference (IJAS) Boston
Katılımcı
BOSTON-Amerika Birleşik Devletleri
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013• “Individual Personality and “Analyzing Personality according to Dunning-Kruger Syndrome” konulu makale International Journal of Arts and Sciences Academic Conference (IJAS) Boston
Katılımcı
BOSTON-Amerika Birleşik Devletleri
01 Temmuz 2011 - 01 Temmuz 2011
01 Temmuz 2011 - 01 Temmuz 2011International Conference on Communication and Reality:Life without Media
Katılımcı
BARCELONA-İspanya
01 Ekim 2010 - 01 Ekim 2010
01 Ekim 2010 - 01 Ekim 2010Mass Media Communication-2010
Katılımcı
MOSKOVA-Rusya
01 Haziran 2010 - 01 Haziran 2010
01 Haziran 2010 - 01 Haziran 2010. The Asian Conference on Arts&Humanities
Katılımcı
OSAKA-Japonya
01 Kasım 2007 - 01 Kasım 2007
01 Kasım 2007 - 01 Kasım 2007”, 4. “Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi
Katılımcı
İSTANBUL-Türkiye
01 Mayıs 2007 - 01 Mayıs 2007
01 Mayıs 2007 - 01 Mayıs 2007Sofia University “St. Kliment Ohridski” Faculty of Journalism Mass Communication (FJMC) UNESCO Chair “Communication and Public Relations”, of the 10th Jubilee International Scientific Conference “Cultural Diversities and Communication amongst Cultures
Katılımcı
SOFYA-Bulgaristan
01 Haziran 2006 - 01 Haziran 2006
01 Haziran 2006 - 01 Haziran 2006