Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. The Ideal Golf Destination From the Supply Perspective

3 rd Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON’22), Antalya, Türkiye, 24 - 27 Mart 2022, ss.13-14, (Özet Bildiri)

2. UNRAVELING AIRBNB GROWTH IN A MATURING CULTURAL DESTINATION

9th ADVANCES IN HOPITALITY AND TOURISM MARKETING AND MANAGEMENT CONFERENCE, Portsmouth, Birleşik Krallık, 9 - 12 Temmuz 2019, cilt.1, sa.1, ss.464-465, (Özet Bildiri)

3. Budget Hotels’ Response to the Airbnb Growth: Evidence from an Urban Destination

6th Interdisciplinary Tourism Research Conference, Nevşehir, Türkiye, 2 - 07 Ekim 2018, ss.176-181, (Tam Metin Bildiri)

4. Ekonomik Etkileri Açısından Turizm Kobileri

II. ULUSLARARASI EKONOMİ, FİNANS VE EKONOMETRİ ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.102-103, (Özet Bildiri)

5. GREEN INNOVATION PRACTICES IN HOTEL ENTERPRISES

International Conference on Global Competition Innovation Management, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.13, (Özet Bildiri)

6. Challenges with RM Adoption in SMHEs

8th International Conference on ‘Sustainable Tourism Development –Issues, Challenges & Debates, Katmandu, Nepal, 25 - 28 Nisan 2017, cilt.0, sa.0, ss.36-46, (Tam Metin Bildiri)

7. Reintermediation for Small and Medium Hospitality Enterprises

Consumer Psychology of Tourism, Hospitality, and Leisure Research Symposium, Bruneck, İtalya, 14 - 17 Aralık 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

8. Türkiye’de Turizm Sektöründe Kadın İstihdamı: İmkanlar ve Engeller

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.107, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. TURİZM ENDÜSTRİSİNDE BLOGLARIN GÜCÜ VE TURİST REHBERLERİ AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

2. Avrasya Turizm Kongresi, Konya, Türkiye, 5 Mayıs - 07 Ağustos 2016, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

10. KÜLTÜR POLİTİKALARININ TURİZM POLİTİKASI VE PLANLAMASI İLE İLİŞKİSİ

14. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 16 Nisan 2015, ss.295-313, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Sharing Photos of Food Traveler Experiences: A Case Study of Foodstagramming

Handbook on Tourism and Social Media, Gursoy Dogan,Kaurav Rahul P.S., Editör, Edward Elgar , Gloucester, ss.437-450, 2022

2. Uncertainty in Tourism and Deglobalization Caused by Covid-19: Reconstructing the Industry With Opportunities

The Covid-19 Pandemic Global Risks and Uncertainties, NAZAN SUSAM, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.69-92, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

3. COVID 19 PANDEMİSİNİN TURİZM SEKTÖRÜNE ETKİSİ

SORULARLA COVID-19 PANDEMİSİ SOSYAL, SİYASİ, EKONOMİK VE MALİ BOYUTLARI, Prof. Dr. Nazan Susam, Editör, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, ss.218-233, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Turizm Pazarlamasında Ürün (Product)

Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması 9P-9C-9E, Dr. Öğretim Üyesi Şehnaz Demirkol, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.73-93, 2020

5. Marketing Tourism Experiences

The Routledge Handbook of Destination Marketing, Dogan Gursoy; Christina G. Chi, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.49-59, 2018

6. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Markalaşma

Turizmde Markalaşma, Şehnaz Demirkol, Editör, Değişim, İstanbul, ss.225-259, 2016

7. Turizm İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon

TURİZM İŞLETMECİLİĞİ TEMEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALAR, Orhan Akova / İsmail Kızılırmak / Haluk Tanrıverdi, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.100-150, 2015
Metrikler

Yayın

32

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

122

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

36

Proje

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları