Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Ideal Golf Destination From the Supply Perspective

3 rd Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON’22), Antalya, Türkiye, 24 - 27 Mart 2022, ss.13-14

UNRAVELING AIRBNB GROWTH IN A MATURING CULTURAL DESTINATION

9th ADVANCES IN HOPITALITY AND TOURISM MARKETING AND MANAGEMENT CONFERENCE, Portsmouth, Birleşik Krallık, 9 - 12 Temmuz 2019, cilt.1, sa.1, ss.464-465

Budget Hotels’ Response to the Airbnb Growth: Evidence from an Urban Destination

6th Interdisciplinary Tourism Research Conference, Nevşehir, Türkiye, 2 - 07 Ekim 2018, ss.176-181

Ekonomik Etkileri Açısından Turizm Kobileri

II. ULUSLARARASI EKONOMİ, FİNANS VE EKONOMETRİ ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.102-103

GREEN INNOVATION PRACTICES IN HOTEL ENTERPRISES

International Conference on Global Competition Innovation Management, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.13

Challenges with RM Adoption in SMHEs

8th International Conference on ‘Sustainable Tourism Development –Issues, Challenges & Debates, Katmandu, Nepal, 25 - 28 Nisan 2017, cilt.0, sa.0, ss.36-46

Reintermediation for Small and Medium Hospitality Enterprises

Consumer Psychology of Tourism, Hospitality, and Leisure Research Symposium, Bruneck, İtalya, 14 - 17 Aralık 2016, ss.1

Kitap & Kitap Bölümleri

Sharing Photos of Food Traveler Experiences: A Case Study of Foodstagramming

Handbook on Tourism and Social Media, Gursoy Dogan,Kaurav Rahul P.S., Editör, Edward Elgar , Gloucester, ss.437-450, 2022

Uncertainty in Tourism and Deglobalization Caused by Covid-19: Reconstructing the Industry With Opportunities

The Covid-19 Pandemic Global Risks and Uncertainties, NAZAN SUSAM, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.69-92, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

COVID 19 PANDEMİSİNİN TURİZM SEKTÖRÜNE ETKİSİ

SORULARLA COVID-19 PANDEMİSİ SOSYAL, SİYASİ, EKONOMİK VE MALİ BOYUTLARI, Prof. Dr. Nazan Susam, Editör, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, ss.218-233, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Turizm Pazarlamasında Ürün (Product)

Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması 9P-9C-9E, Dr. Öğretim Üyesi Şehnaz Demirkol, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.73-93, 2020

Marketing Tourism Experiences

The Routledge Handbook of Destination Marketing, Dogan Gursoy; Christina G. Chi, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.49-59, 2018

Yiyecek İçecek İşletmelerinde Markalaşma

Turizmde Markalaşma, Şehnaz Demirkol, Editör, Değişim, İstanbul, ss.225-259, 2016

Turizm İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon

TURİZM İŞLETMECİLİĞİ TEMEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALAR, Orhan Akova / İsmail Kızılırmak / Haluk Tanrıverdi , Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.100-150, 2015

Metrikler

Yayın

31

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

24

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları