Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Geleceği Öngören Sanat

Pathos , sa.2, ss.115-121, 2019 (Hakemsiz Dergi)

Mülksüzler

Roman Kahramanları , sa.19, ss.11-20, 2014 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

SİNEMADA DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN BİR TÜR OLARAK GÖRÜNÜMÜ: BULUNTU FİLMLER

6.Uluslararası İletişim Günleri/6th International Communication Days, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2019, ss.73 Sürdürülebilir Kalkınma

Reklamın Değişen Yapısı:Viral Reklam

Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu’nun (CIDA), Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, cilt.1, ss.60-71

Bilim Dili ve Türkiye’de Televizyon Reklamlarında Kullanılan Bilimsel-Teknik Sözcükler Üzerine

International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, ss.1043-1054

Çevre Kavramının Avatar Filminde Görünümü Üzerine

1.Ulusal İletişim Ortamlarında Çevre Etkileşimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2010, ss.34-48

The Role and Importance of the Film Score in the Collaboration of Cinema and Music

8 th. International Symposium – Communication in the Millennium,, Eskişehir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2010, ss.300-316

Ten Year Analysis(1997-2007) of TV Commercials of a Global Brand, Mavi Jeans and Its Public Relations Strategy: From Dream to Reality

7th. International Symposium – Communication in the Millennium,, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2009, ss.190-200

Küreselleşen Reklam Sektöründe Kristal Elma Ödülü Kazanan Televizyon Reklam Filmlerinin Son Üç Yılının Değerlendirilmesi

International Communication Symposium on Globalization and New Media Politics,, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 05 Mayıs 2006, ss.12-23

Children in Tv Commercials : What Do The Children Say To Consumers?

2 nd. International Children & Communication Congress, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.1, ss.415-431

Uluslararası ve Yerel Reklam Bağlamında Türkiye’deki Carlsberg Reklamları Üzerine Bir Çalışma

2 nd. International Symposium – Communication in the Millenium, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Mart 2004, cilt.1, ss.396-405

Tv Commercials-Children & Idealism

1 st. International Children & Communication Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2003, cilt.1, ss.465-476

Kitap & Kitap Bölümleri

Anonim Sanaçı 'Banksy' Üzerine Bir Deneme

Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları, Özlem Kalan,Mehmet Sarı, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.13-46, 2022

The Dispossessed

Architecture in Fictional Literature: Essays on Selected Works, Nevnihal Erdoğan,Hikmet Temel Akarsu, Editör, Bentham Books, Sharjah, ss.187-197, 2021

Yaşıyorlar (mı?)

Sinemada Mimarlık, Prof. Dr. Nevnihal Erdoğan,Hikmet Temel Akarsu,Türkiz Özbursalı, Editör, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.250-260, 2020

Dogville'in Boyutları

Sinemada Mimarlık , Prof. Dr. Nevnihal Erdoğan,Hikmet Temel Akarsu,Türkiz Özbursalı, Editör, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.76-91, 2020

Mülksüzler

Edebiyatta Mimarlık, Akarsu H.T., Erdoğan N., Editör, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.374-384, 2016

Fahrenheit 451

Edebiyatta Mimarlık, Akarsu H.T., Erdoğan N., Editör, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.411-417, 2016

Renkler Arasında Bir Aylak: Henri de Toulouse - Lautrec

Flanör Düşünce, KÖSE, H., Editör, Ayrıntı Yayınları, İstanbul, ss.211-258, 2012

Michael Haneke Ne Yapmak İstiyor?

Sihirli Ayna- Yeniden Çevrim Film İncelemeleri, E.Gülay Er Pasin, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.31-71, 2011

MÜZİĞİN GÖRSELLİĞİ

Kalkedon Yayıncılık, İstanbul, 2008

Reklam Söyleşileri

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2006

Metrikler

Yayın

34

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları