Articles Published in Other Journals
Reklam ve Paradoks
Gazi Üniversitesi, İletişim Dergisi, no.18, pp.59-71, 2013 (National Refreed University Journal)
The Appearance of the Concept of Environment in the Movie Avatar
AREL ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, İLETİŞİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ, vol.1, no.1, pp.22-37, 2010 (National Refreed University Journal)
Tüketim Kültürü İçinde Müziğin Görselleştirilmesi: Klipler
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, no.30, pp.79-96, 2007 (National Refreed University Journal)
Kuşkulu Reklam Kampanyaları ve Etik 2 (Çeviri)
İstanbul üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, no.20, pp.165-170, 2004 (National Refreed University Journal)
Kuşkulu Reklam Kampanyaları ve Etik 1(Çeviri)
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, no.19, pp.303-313, 2004 (National Refreed University Journal)
Türkiye’de Reklam Dilinin Sözcük Dağarcığı
Marketing Türkiye, no.6, pp.76-78, 2003 (National Non-Refereed Journal)

Türkiye’de Reklam Dilinin Sözcük Dağarcığı
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, vol.2, no.12, pp.579-592, 2002 (National Refreed University Journal)

Arnheim’ın Kurgu İlkeleri
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, vol.2, no.12, pp.569-578, 2002 (National Refreed University Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Bilim Dili ve Türkiye’de Televizyon Reklamlarında Kullanılan Bilimsel-Teknik Sözcükler Üzerine
International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Turkey, 10 - 13 June 2012, pp.1043-1054
Çevre Kavramının Avatar Filminde Görünümü Üzerine
1.Ulusal İletişim Ortamlarında Çevre Etkileşimi Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 9 - 10 June 2010, pp.34-48
The Role and Importance of the Film Score in the Collaboration of Cinema and Music
8 th. International Symposium – Communication in the Millennium,, Eskişehir, Turkey, 24 - 26 May 2010, pp.300-316
Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone
1.Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Turkey, 13 - 15 May 2010, pp.866-877
Ten Year Analysis(1997-2007) of TV Commercials of a Global Brand, Mavi Jeans and Its Public Relations Strategy: From Dream to Reality
7th. International Symposium – Communication in the Millennium,, Texas, United States Of America, 17 - 20 May 2009, pp.190-200
Küreselleşen Reklam Sektöründe Kristal Elma Ödülü Kazanan Televizyon Reklam Filmlerinin Son Üç Yılının Değerlendirilmesi
International Communication Symposium on Globalization and New Media Politics,, Girne, Cyprus (Kktc), 4 - 05 May 2006, pp.12-23
Children in Tv Commercials : What Do The Children Say To Consumers?
2 nd. International Children & Communication Congress, İstanbul, Turkey, 4 - 06 April 2005, vol.1, pp.415-431
Uluslararası ve Yerel Reklam Bağlamında Türkiye’deki Carlsberg Reklamları Üzerine Bir Çalışma
2 nd. International Symposium – Communication in the Millenium, İstanbul, Turkey, 17 - 19 March 2004, vol.1, pp.396-405
Tv Commercials-Children & Idealism
1 st. International Children & Communication Conference, İstanbul, Turkey, 13 - 15 October 2003, vol.1, pp.465-476
Books & Book Chapters
Gerçekmiş Gibi/Viral Reklam, Buluntu(Found Footage) ve taklit Belgesel(Mockumentary) Filmlerde Gerçeğin Taklidi
Derin Yayınları, İstanbul, 2016
Mülksüzler
in: Edebiyatta Mimarlık, Akarsu H.T., Erdoğan N., Editor, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, pp.374-384, 2016
Fahrenheit 451
in: Edebiyatta Mimarlık, Akarsu H.T., Erdoğan N., Editor, Yapı Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul, pp.411-417, 2016
Michael Haneke Ne Yapmak İstiyor?
in: Sihirli Ayna- Yeniden Çevrim Film İncelemeleri, E.Gülay Er Pasin, Editor, Derin Yayınları, İstanbul, pp.31-71, 2011