Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (7)

7. Sanal Uzamda Din

Diyanet Aylık Dergisi , sa.296, ss.25-27, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

2. Use of Social Media by Non-Govermental Organization in Content Production Process

International Symposium of New Media From the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.9-10, (Tam Metin Bildiri)

3. Social Media Description via Social Media Tools and Analysis of 50 Biggest Companies Social Media Usage in Turkey

International Conference on Advanced Marketing , Kolamba, Sri Lanka, 26 - 27 Ocak 2017, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

4. Sanal Uzamda Bireysel Temsil Şekli Olarak Avatarlar

International Congress on Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.388-399, (Tam Metin Bildiri)

5. Viral Advertising and Usage of Humor: An Evaluation About Vestel's Viral Advertisement Application

International Conference on Social Science, Bucuresti, Romanya, 20 - 22 Ekim 2014, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

6. Representation Forms of Cities in New Media: an Analysis of the Examples of Bangkok, London, Paris and Istanbul’s Official Web Sites

V. Avrupa Sosyal ve Beşeri Bilimler Konferansı, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.75-84, (Tam Metin Bildiri)

7. Sanat Mekanları ve İletişim Bağlamında Müze İletişimi: Müzelerin Web Sitesi Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme

I. Uluslararası İletişim Bilimleri ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

8. Physical Sensing of Transforming Urban Space: Example of Beyazıt Square

ARCHHIST '13 - DAKAM, Türkiye, 1 - 04 Nisan 2013, ss.474-485, (Tam Metin Bildiri)

9. AN EXAMINATION THROUGH LEGAL ADVERTİSEMENT REGULATIONS IN TURKEY FROM AN ETHICAL PERSPECTIVE

II INTERNATIONAL CONFERENCE ONMEDIA ETHICS, İspanya, 1 - 04 Nisan 2013, ss.169-180, (Tam Metin Bildiri)

10. Kentsel İletişim Bağlamında Eski ve Yeni Kent Algısı: İstanbul Tarihi Yarımada Örneği

Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.5, (Özet Bildiri)

11. Kolektif Mekansal Belleğin Sürdürülebilirliğinde, Sanal tanıtımların Etkisi: Mardin Şehir Örneği

V. Genç Akademisyenler Buluşması, Mardin, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2011, ss.20, (Özet Bildiri)

12. Satın Aldıran Mizah yada Reklamda Mizahın Konumlandırılışı

Ulusal İletişim Kongresi - Gülmenin Arkeolojisi, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2011, ss.350-360, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 20

1. Dijital Etkileşim

Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, 2024

2. Dijital İkilem

Yeni Gölgeler, Mustafa Çuhadar, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, ss.179-186, 2023

4. Exploring the Potential of Myths as Marketing Instruments in the Post-Truth Era

Entrepreneurial and Communicative Mind in Action, Pedja Ašanin Gole, Editör, Pearson, New York, ss.92-104, 2021

5. Dijital Hikayenin Sivil Toplum Kuruluşlarına Katkısı

Temel Kavramlarla Sivil Toplum - Sektörün Kaleminden, Önay Doğan,Betül,Kocabay-Şener Nihal, Editör, Nobel, İstanbul, ss.189-202, 2021

7. Dijital Hikaye Anlatımı

Dijital İletişimde Güncel Konular, Pınar Aslan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.45-80, 2020

9. Sosyal Medyaya Adaptasyon ve Yönetim Süreci: STK’ların Sosyal Medyayı Kullanım Amacı, Kazanımlar ve Kısıtlar Üzerine Bir Araştırma

İletişim Çalışmaları 2016, Özgür A. Z. İşman A., Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.353-368, 2016

10. Sosyal Medya

Halkla İlişkiler Uygulaması, Mengü S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.199-226, 2016

12. Online Reklamcılık

Köprü Kitapları, İstanbul, 2015

14. Dini Kimlik Biçimlenme Sürecinde İnternet

Dijitalleşen Din, Çamdereli M., Önay Doğan B., Kocabay Şener N., Editör, Köprü Kitapları, İstanbul, ss.223-246, 2015

16. Advertisements as a Part of Entertainment Culture and Its Effects of City Culture

Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Öztürk G. , Editör, Igı Global, -, 2014

17. Çevrimiçi Dinsel Nefret Söylemi

Medya ve Din, Çamdereli M. Kocabay Şener N. Önay Doğan B. , Editör, Köprü Yayınevi, İstanbul, ss.205-235, 2014

18. Kolektif Mekansal Belleğin Sürdürülebilirliği ve Sanal Kentsel Tanıtım

Gelenek ve Modern Arasında Bilgi ve Toplum, M. Hüseyin Mercan, Editör, Yedirenk Kitapları, İstanbul, ss.383-405, 2013

19. Kolektif Mekansal Belleğin Sürdürebilirliği ve Sanal Kentsel Tanıtım

Gelenek ve Modern Arasında Bilgi ve Toplum, Hüseyin Mercan, Editör, Yedirenk, ss.383-403, 2013

20. Emniyet Teşkilatında Halkla İlişkiler ve Yönetim Fonksiyonunun İşleyişine Genel Bir Bakış

Polis ve Halkla İlişkiler, Yıldız Dilek Ertürk, Editör, Kutup Yıldız Yayınları, İstanbul, ss.55-60, 2010
Metrikler

Yayın

43

Atıf (WoS)

2

Atıf (Sobiad)

211

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

5

Tez Danışmanlığı

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları