Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1980-1992 Yılları Arasında Halkla İlişkiler ve Reklam Lisansüstü Tez Çalışmalarının Teorik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi
Türkiye Araştırmaları Literatür Dergisi
, cilt.20, sa.39, ss.191-208, 2022 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Üzerinden Okurun Değişimi ve Bilgi Güvenirliği
ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ
, cilt.5, sa.4, ss.371-385, 2018 (Hakemli Dergi)
Sanal Uzamda Din
Diyanet Aylık Dergisi
, sa.296, ss.25-27, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Sivil Toplum Örgütlerinde Stratejik iletişim Yönetimi
Mimar ve Mühendisler Grubu Dergisi
, ss.82-84, 2015 (Hakemsiz Dergi)
SOCIAL SHARING SITES AND PARTICIPATION: A STUDY ON ACADEMICS IN ISTANBUL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi
, sa.44, ss.20-30, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
BRIDGING THE “MOBILITY GAP” IN EUROPE THROUGH INTERNATIONALISATION AT HOME: A CASE STUDY OF AN INTERNATIONAL ONLINE MICROMASTERS PROGRAMME
AMPS - ONLINE EDUCATION: TEACHING IN A TIME OF CHANGE, Manchester, İngiltere, 21 Nisan 2021, ss.38-49
Use of Social Media by Non-Govermental Organization in Content Production Process
International Symposium of New Media From the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.9-10
Social Media Description via Social Media Tools and Analysis of 50 Biggest Companies Social Media Usage in Turkey
International Conference on Advanced Marketing , Kolamba, Sri Lanka, 26 - 27 Ocak 2017, ss.1-10
Sanal Uzamda Bireysel Temsil Şekli Olarak Avatarlar
International Congress on Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.388-399
Viral Advertising and Usage of Humor: An Evaluation About Vestel's Viral Advertisement Application
International Conference on Social Science, Bucuresti, Romanya, 20 - 22 Ekim 2014, ss.1-10
Representation Forms of Cities in New Media: an Analysis of the Examples of Bangkok, London, Paris and Istanbul’s Official Web Sites
V. Avrupa Sosyal ve Beşeri Bilimler Konferansı, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.75-84
Sanat Mekanları ve İletişim Bağlamında Müze İletişimi: Müzelerin Web Sitesi Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme
I. Uluslararası İletişim Bilimleri ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014
Physical Sensing of Transforming Urban Space: Example of Beyazıt Square
ARCHHIST '13 - DAKAM, Türkiye, 1 - 04 Nisan 2013, ss.474-485
AN EXAMINATION THROUGH LEGAL ADVERTİSEMENT REGULATIONS IN TURKEY FROM AN ETHICAL PERSPECTIVE
II INTERNATIONAL CONFERENCE ONMEDIA ETHICS, İspanya, 1 - 04 Nisan 2013, ss.169-180
Kentsel İletişim Bağlamında Eski ve Yeni Kent Algısı: İstanbul Tarihi Yarımada Örneği
Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Konya, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.5
Kolektif Mekansal Belleğin Sürdürülebilirliğinde, Sanal tanıtımların Etkisi: Mardin Şehir Örneği
V. Genç Akademisyenler Buluşması, Mardin, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2011, ss.20
Satın Aldıran Mizah yada Reklamda Mizahın Konumlandırılışı
Ulusal İletişim Kongresi - Gülmenin Arkeolojisi, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2011, ss.350-360
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Etkileşim
Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, 2024
Dijital İkilem
Yeni Gölgeler, Mustafa Çuhadar, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, ss.179-186, 2023
Temel Kavramlarla Sivil Toplum
Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, 2021
Exploring the Potential of Myths as Marketing Instruments in the Post-Truth Era
Entrepreneurial and Communicative Mind in Action, Pedja Ašanin Gole, Editör, Pearson, New York, ss.92-104, 2021
Dijital Hikayenin Sivil Toplum Kuruluşlarına Katkısı
Temel Kavramlarla Sivil Toplum - Sektörün Kaleminden, Önay Doğan,Betül,Kocabay-Şener Nihal, Editör, Nobel, İstanbul, ss.189-202, 2021
Internationalization at Home Beyond the Core of Europe: Insights from an Online Micro Masters Programme
Entrepreneurial and Communicative Mind in Action, Pedja Ašanin Gole, Editör, Pearson, ss.189-210, 2021
Dijital Hikaye Anlatımı
Dijital İletişimde Güncel Konular, Pınar Aslan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.45-80, 2020
Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication
IGI Global, Pennsylvania, 2019
Sosyal Medyaya Adaptasyon ve Yönetim Süreci: STK’ların Sosyal Medyayı Kullanım Amacı, Kazanımlar ve Kısıtlar Üzerine Bir Araştırma
İletişim Çalışmaları 2016, Özgür A. Z. İşman A., Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.353-368, 2016
Sosyal Medya
Halkla İlişkiler Uygulaması, Mengü S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.199-226, 2016
Yeni Medya ve Reklam
Derin Yayınları, İstanbul, 2015
Online Reklamcılık
Köprü Kitapları, İstanbul, 2015
Dijitalleşen Din
Köprü Yayıncılık, İstanbul, 2015
Dini Kimlik Biçimlenme Sürecinde İnternet
Dijitalleşen Din, Çamdereli M., Önay Doğan B., Kocabay Şener N., Editör, Köprü Kitapları, İstanbul, ss.223-246, 2015
Medya ve Din
Köprü Yayıncılık, İstanbul, 2014
Advertisements as a Part of Entertainment Culture and Its Effects of City Culture
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Öztürk G. , Editör, Igı Global, -, 2014
Çevrimiçi Dinsel Nefret Söylemi
Medya ve Din, Çamdereli M. Kocabay Şener N. Önay Doğan B. , Editör, Köprü Yayınevi, İstanbul, ss.205-235, 2014
Kolektif Mekansal Belleğin Sürdürülebilirliği ve Sanal Kentsel Tanıtım
Gelenek ve Modern Arasında Bilgi ve Toplum, M. Hüseyin Mercan, Editör, Yedirenk Kitapları, İstanbul, ss.383-405, 2013
Kolektif Mekansal Belleğin Sürdürebilirliği ve Sanal Kentsel Tanıtım
Gelenek ve Modern Arasında Bilgi ve Toplum, Hüseyin Mercan, Editör, Yedirenk, ss.383-403, 2013
Emniyet Teşkilatında Halkla İlişkiler ve Yönetim Fonksiyonunun İşleyişine Genel Bir Bakış
Polis ve Halkla İlişkiler, Yıldız Dilek Ertürk, Editör, Kutup Yıldız Yayınları, İstanbul, ss.55-60, 2010