Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2014 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2008 - 2014 Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2017 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2017 - 2023 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans İnternet ve Sosyal Pazarlama
-
Doktora Dijitalde Sosyal Teori
-
Yüksek Lisans Sivil Toplum Kuruluşları ve İletişim
-
Lisans Dijital İçerik Üretimi
-
Lisans Medyada Metin Yazarlığı
-
Yüksek Lisans Sosyal Medyada İçerik Üretimi ve Yönetimi
-
Yüksek Lisans Dijital Reklam ve Yeni Medya
-
Lisans Dijital Reklam
-
Lisans Sanat ve İletişim
-
Lisans Yeni Medya ve Reklam
-
Lisans Semioloji
-
Lisans Reklamda Metin Yazarlığı
Yönetilen Tezler
-
Influencer pazarlama bağlamında kaynak özelliklerinin parasosyal etkileşim ile ilişkisi
Önay Doğan B. (Danışman)
S.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Sosyal medyadaki kullanıcı etkileşimlerinin tavsiye algoritmaları üzerindeki rolü: TikTok'un kişiselleştirme uygulamalarının kullanıcı perspektifinden değerlendirilmesi
Önay Doğan B. (Danışman)
B.KOÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
E-sporun pazarlama iletişim sürecinde kullanımı: Y ve Z kuşakları satın alma davranışları üzerine bir inceleme
Önay Doğan B. (Danışman)
F.EMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Pazarlama iletişimindeki değişimin deneyimsel pazarlamaya yansıması: Gelenekselden dijitale marka uygulamaları üzerine bir inceleme
Önay Doğan B. (Danışman)
-
Veri gizliliği algısının internet kullanımına etkisi: Gizlilik politikaları üzerinden bir inceleme
Önay Doğan B. (Danışman)
F.Çakıröz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Uluslararası öğrenci hareketliliğinde iletişim perspektifinden kritik belirleyicilerin değerlendirilmesi: Türkiye'deki sahra altı ükelerden gelen öğrenciler üzerine bir inceleme
Önay Doğan B. (Danışman)
O.KARTAV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Kültürel diplomasi perspektifinden uluslararası iletişim stratejilerinin değerlendirilmesi: Türkiye'de faaliyet gösteren yabancı temsilcilikler üzerine bir inceleme
Önay Doğan B. (Danışman)
M.Can(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal medyayla birlikte değişen reklam stratejileri: Sosyal medyada hedef kitle belirleme yöntemleri
Önay Doğan B. (Danışman)
H.Keskin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Moda olanın belirlenme sürecinde moda içerikli videoların tercih edilme nedenleri ve satın alma davranışına etkisi
Önay Doğan B. (Danışman)
H.Kaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sanal kimlik oluşumunun marka içeriği takibine etkisi: Çevrimiçi kullanıcıların marka takibi üzerine bir inceleme
Önay Doğan B. (Danışman)
V.Şimşek(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal medyadaki yeni kanaat önderlerinin kültür turizmi alanında tüketici karar verme sürecine etkisi: Instagram üzerine bir inceleme
Önay Doğan B. (Danışman)
Y.Ülgen(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal paylaşım sitelerinin özellikleri ve kullanım amaçları: Sorunlu internet kullanımının lise öğrencileri üzerinden incelenmesi
Önay Doğan B. (Danışman)
S.YANILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Spor Endüstrisi ve Dijitalleşme: Türkiye’de e-spor yapılanması üzerine bir inceleme
O.Akyol(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Kent Mekânının Reklam Uygulamalarında Kullanımı: İstanbul Örneği
A.Haviland(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016