Metrikler
Eğitim Bilgileri
2017 - 2023
2017 - 2023Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo Televizyon Ve Sinema, Türkiye
2014 - 2017
2014 - 2017Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler, Türkiye
2008 - 2013
2008 - 2013Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2016
2016Sosyal Medya Uzmanlık Eğitimi
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Kariyer Akademi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
İletişim Bilimleri
Akademik Unvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAf Komisyonu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Kalite Yönetim Temsilcisi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorÇift Ana Dal-Yan Dal Komisyonu Komisyon Üyeliği
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorErasmus Öğrenci Sorumlusu
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDers Programı ve Sınav Programı Hazırlama Komisyon Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2020 - 2022
2020 - 2022Sosyal Medya Komisyonu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2013 - 2014
2013 - 2014Medya İlişkileri Uzmanı
Bilgiodası Medya Veritabanı ve İletişim Platform Hizmetleri
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023SOSYAL MEDYA KULLANIM MOTİVASYONLARINI DİJİTAL EMEK PERSPEKTİFİNDEN OKUMAK
Özmen S., Akar D.
e-Journal of New Media / Yeni Medya Elektronik Dergi , cilt.7, sa.3, ss.238-261, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023'The Simple, Fun and Creative Way' To Make People Follow A Public Documentary Channel: TRT Belgesel's Instagram Use
PARLAYANDEMİR G., ÇAĞLAN BİLSEL Ö., AKAR D.
IDIL SANAT VE DIL DERGISI , ss.483-501, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Sonsuz Dikkat Dağınıklığı: Gündelik Yaşamda Sosyal Medyaya Odaklanmak
Akar D.
Kültür ve İletişim Dergisi , cilt.25, sa.2, ss.545-554, 2022 (Hakemli Dergi)
2018
2018Filmlerin Tanıtımında Halkla İlişkiler Aracı Olarak Instagram Kullanımı: Ayla Filmi Örneği
AKAR D.
Akdeniz İletişim Dergisi , sa.29, ss.95-109, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2022
2022Türkiye’de Yayınlanan Dramalarda Kadın Kimliğinin Temsili
Akar D., Ünlü T. T.
ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU , Sakarya, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2022, ss.137
2017
2017The Use Of The Social Media Tools Of The TRT Belgesel Channel
PARLAYANDEMİR G., AKAR D.
International Symposium of New Media From the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.21
2015
2015Kriz Dönemlerinde “Duygusal Emek” Davranışının Ortaya Konulmasına İlişkin Bir İnceleme: Bir Saha Çalışması
TOSYALIOĞLU D.
1. Ulusal Toplumsal ve Kuramsal Çatışmalar/Çözümler Kongresi, Düzce, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.277-289
Kitap & Kitap Bölümleri
2023
2023Kurumsal İmaj Yönetiminde Halkla İlişkiler Aracı Olarak Instagram Kullanımı: Kadıköy Belediyesi Örneği
Akar D.
Yeni Medya ve Halkla İlişkiler - Kavramsal Çerçeve ve Uygulama Örnekleriyle, Esra Büdün Aydın, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.101-118, 2023
2022
2022Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar
Akar D.
Dijital Dönüşüm - Yeni Medya ve İletişim, Dr. Korhan Mavnacıoğlu, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.75-92, 2022
2021
2021Instagram’da “Öteki” Erkekler ve Kadınlar: Toplumsal Cinsiyetin Yeniden İnşasında Kimliğin Alımlanması
Akar D., Keskin S.
Kültürel Çalışmalar Perspektifinden Toplumsal Cinsiyetin Alımlanması, Seçkin Özmen,Gizem Parlayandemir, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.213-238, 2021
2021
2021An Assessment Based on the Siege of Digital Labor and Generation Z
Akar D.
Digital Siege, Sevimece Karadoğan Doruk,Seda Mengü,Ebru Ulusoy, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.195-209, 2021
2018
2018Cinema and Social Media: Role of Media in Movie Publicities in Turkish Cinema Industry
Aytekin M., Akar D.
Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication, Önay Doğan,B.,Gül Ünlü,D., Editör, Igı Global Publications, New York, ss.1-30, 2018
Desteklenen Projeler
2020 - 2020
2020 - 2020İstanbul Valiliği’nin Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Etkin Kılınmasına Yönelik Paydaş Grupların Koordinasyonu Modelinin Geliştirilmesi ve Uygulanması
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Yolcu E. (Yürütücü), Yolcu Ö., Kaya Erdem B., Arda Ö., Gül Ünlü D., Akar D., et al.
Bilimsel Danışmanlıklar
2016 - 2016
2016 - 2016Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
Azarnegari Sergisi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017International Symposium of New Media From the Past to the Future
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Aralık 2016 - 01 Aralık 2016
01 Aralık 2016 - 01 Aralık 2016Yerel Medya Bağımlılık Farkındalık Eğitimi
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016