SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Rekabet Stratejileri Perspektifinden Sürdürülebilir Rekabet Üstünlüğü
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları
, sa.15, ss.163-178, 2017 (SCI-Expanded)
Tüketicilerin Yabancı Cep Telefonu Markalarını Yeniden Satın Alma Niyetleri Üzerinde ve Kurumsal İmajın etkisi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.34, sa.2, ss.101-124, 2017 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Psychological Empowerment on Employee Performance: The Mediating Role of Psychological Ownership
Ekoist journal of econometrics and statistics (Online)
, cilt.0, sa.38, ss.289-305, 2023 (Hakemli Dergi)
Fosil Yakıt Kaynaklı Karbondioksit Emisyonlarına Dayalı K-Ortalama Kümeleme Analizi: G20 Örneği
Ekoist journal of econometrics and statistics (Online)
, cilt.0, sa.36, ss.187-203, 2022 (Hakemli Dergi)
Paris Anlaşması İklim Sıcaklık Hedefi ve Karbon Bütçesi Yaklaşımı: G20 Üyeleri İçin Kümeleme Analizi
Social Sciences Research Journal
, cilt.10, sa.4, ss.1008-1029, 2021 (Hakemli Dergi)
Girişimcilikte Yeşil Boyut
Social Sciences Research Journal
, cilt.9, sa.4, ss.307-318, 2020 (Hakemli Dergi)
“Kültürel Zekâ: Beş Büyük Kişilik Modeli Bağlamında Bir Araştırma
Ekoist journal of econometrics and statistics (Online)
, cilt.0, sa.33, ss.65-82, 2020 (Hakemli Dergi)
KÜRESEL ISINMA VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ: BİLİMSEL UZLAŞMADAN POLİTİK AYRIŞMAYA
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.39, ss.1453-1484, 2020 (Hakemli Dergi)
REKABET STRATEJİLERİ PERSPEKTİFİNDEN SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.4, ss.163-178, 2017 (Hakemli Dergi)
Güvenceli-Esneklik ve Seçilmiş Avrupa Birliği Üyesi Ülkelerdeki Uygulamalar
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.2/1, ss.238-257, 2017 (Hakemli Dergi)
A STRATEGIC APPROACH TO INNOVATION
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.4, sa.3, ss.290-300, 2017 (Hakemli Dergi)
Corporate Social Responsibility and Consumers' Perceptions of Social Responsibility Activities
Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal
, cilt.2, sa.2, ss.625-647, 2016 (Hakemli Dergi)
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY and CONSUMERS’ PERCEPTIONS of SOCIAL RESPONSIBILITY ACTIVITIES
Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal
, cilt.2, sa.S2, ss.625-647, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effect of Innovation on Competitiveness
Ekonometri ve İstatistik Dergisi
, sa.24, ss.60-81, 2016 (Hakemli Dergi)
The Role of National Culture on Entrepreneurship An Assessment on the Entrepreneurial Culture of Turkey
Social Sciences Research Journal
, cilt.5, sa.1, ss.98-110, 2016 (Hakemli Dergi)
An Analysis on the Entrepreneurship Strategy of European Union
International Journal of Statistics&Economics
, cilt.17, sa.2, ss.120-131, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effect of Entrepreneurship Education on Entrepreneurial Intentions of University Students in Turkey
Ekonometri ve İstatistik Dergisi
, sa.23, ss.79-93, 2015 (Hakemli Dergi)
The Role of Organizational culture in Creating the Learning Organizations
Social Sciences Research Journal
, cilt.2, sa.4, ss.1-12, 2013 (Hakemli Dergi)
Küreselleşme Sürecinde Aile İşletmelerinde Yönetim ve Kurumsallaşma
İktisat Fakültesi Mecmuası
, cilt.61, sa.2, ss.83-110, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ENTREPRENEURSHIP IN THE OTTOMAN EMPIRE
8TH BALKAN ANNUAL CONFERENCE, Zagreb, Hırvatistan, 26 - 28 Eylül 2018
The Impact of Social Entrepreneurship on Sustainable Development
International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, ss.146
Sosyal Girişimciliğin Sürdürülebilir Gelişme Üzerindeki Etkisi
International EMI Entrepreneurship Socail Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, ss.146
Strategic Entrepreneurship
II.European Congress on Economic Issues, Kocaeli, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2017, sa.10, ss.114
A Comprehensive Review on the Role of Marketing Innovation in a Sustainable Competitive Advantage
International Conference on Global Competition Innovation Management, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.96
Kitap & Kitap Bölümleri
THE STRATEGIC RESOURCE OF BUSINESSES IN DIGITAL TRANSFORMATION: EMPOWERED EMPLOYEES
Management Strategy, Mert Gözde, Editör, Artikel Akademi, İstanbul, ss.85-102, 2020
Innovative Entrepreneurship
Emerging trends in Business, Kazan H.,, Baykal M., Editör, Peter Lang, İstanbul, ss.5-19, 2017
Örgüt Kültürü ve Örgütsel Bağlılık
Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2013