Publications & Works

Articles 14
All (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Other Publications (3)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 4

1. Examining Artificial Intelligence-Based Applications Offered by Online Marketplaces in terms of Conscious Consumption

IV. International Conference on Economics - EconTR2023, Ankara, Turkey, 7 - 09 September 2023, pp.95-96, (Summary Text)

2. An Approach Proposal to Technology and Consumer-based Transformation Process of Business Models

Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 27 October 2017, pp.57-58, (Summary Text)

3. The Role of the Need for Cognition in Consumers' Perception of Information Quality for Online Content

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Turkey, 4 - 06 May 2017, pp.717-730, (Full Text)

4. The Effect of Brand Personality on Consumers’ Brand Preference: The Mediating Role of Self-Expressive Value of Brand

International Congress of Management Economy and Policy (ICOMEP 2016), İstanbul, Turkey, 26 - 27 November 2016, pp.3536-3553, (Full Text)
Books 9

1. Logistics Service Quality as a Determinant of Customer Loyalty in Online Retailing

in: Contemporary Challenges and Practices in Logistics and Supply Chain Management, Abdullah Okumuş,Ebru Demirci,Muhammet Gül, Editor, Istanbul University Press, İstanbul, pp.179-204, 2024

2. Pazarlama Analitiği

Gazi Kitabevi, Ankara, 2023

3. Müşteri İlişkileri Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

4. Pazarlama Araştırmaları

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

5. Satış Yönetimi ve Kişisel Satış

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

6. Kişisel Satışın Dijitalleşme Süreci: Hızlandırıcı ve Engelleyici Faktörler

in: Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Hatice Seçil Fettahlıoğlu,Fatma Gül Bilginer Ozsaatcı, Editor, Özgür Yayınları, Gaziantep, pp.389-416, 2023

7. Profesyonel Satış Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

8. Bilimsel Araştırma Teknikleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

9. Modeling consumer information acquisition process based on source and information credibility

İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, 2019
Metrics

Publication

27

Publication (WoS)

2

Publication (Scopus)

3

Citation (WoS)

80

H-Index (WoS)

2

Citation (Scopus)

30

H-Index (Scopus)

3

Citation (Scholar)

270

H-Index (Scholar)

8

Citation (TrDizin)

16

H-Index (TrDizin)

3

Citation (Sobiad)

88

H-Index (Sobiad)

6

Citation (Sum Other)

26

Project

4

Thesis Advisory

4
UN Sustainable Development Goals