Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Examining Artificial Intelligence-Based Applications Offered by Online Marketplaces in terms of Conscious Consumption

IV. International Conference on Economics - EconTR2023, Ankara, Turkey, 7 - 09 September 2023, pp.95-96

An Approach Proposal to Technology and Consumer-based Transformation Process of Business Models

Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 27 October 2017, pp.57-58

The Role of the Need for Cognition in Consumers' Perception of Information Quality for Online Content

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Turkey, 4 - 06 May 2017, pp.717-730

The Effect of Brand Personality on Consumers’ Brand Preference: The Mediating Role of Self-Expressive Value of Brand

International Congress of Management Economy and Policy (ICOMEP 2016), İstanbul, Turkey, 26 - 27 November 2016, pp.3536-3553

Books & Book Chapters

Logistics Service Quality as a Determinant of Customer Loyalty in Online Retailing

in: Contemporary Challenges and Practices in Logistics and Supply Chain Management, Abdullah Okumuş,Ebru Demirci,Muhammet Gül, Editor, Istanbul University Press, İstanbul, pp.179-204, 2024

Pazarlama Analitiği

Gazi Kitabevi, Ankara, 2023

Müşteri İlişkileri Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

Pazarlama Araştırmaları

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

Satış Yönetimi ve Kişisel Satış

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

Kişisel Satışın Dijitalleşme Süreci: Hızlandırıcı ve Engelleyici Faktörler

in: Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Hatice Seçil Fettahlıoğlu,Fatma Gül Bilginer Ozsaatcı, Editor, Özgür Yayınları, Gaziantep, pp.389-416, 2023

Profesyonel Satış Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

Bilimsel Araştırma Teknikleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

Modeling consumer information acquisition process based on source and information credibility

İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, 2019