Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
3. 45 Yaş ve Üzeri Kişilerin Yaşlılık Tutumlarının ve Yaşam Kalitesi Algılarının Sosyodemografik Özelliklere Göre İncelenmesi
Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi e-Dergi
, cilt.10, sa.2, ss.112-129, 2021 (Hakemli Dergi)
11. Marka Genişlemesine Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörlerin Yerli ve Yabancı Markalı Ürünler Açısından Karşılaştırılması
Kırklareli Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.6, sa.6, ss.19-37, 2017 (Hakemli Dergi)
13. How Do Social Media Users in Turkey Differ in Terms of Their Use Habits and Preferences?
International Journal of Business and Information (IJBI)
, cilt.10, sa.3, ss.337-364, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1. Çevrimiçi Pazaryerlerinin Sunduğu Yapay Zekâ Temelli Uygulamaların Bilinçli Tüketim Bağlamında İncelenmesi
IV. International Conference on Economics - EconTR2023, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2023, ss.95-96, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
3. Müşteri İlişkileri Yönetimi
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023
4. Pazarlama Araştırmaları
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023
9. Kaynak ve Bilgi Kredibilitesi Açısından Tüketici Bilgi Edinme Sürecinin Modellenmesi
İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, 2019
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
80
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
30
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
270
H-İndeks (Scholar)
8
Atıf (TrDizin)
16
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
88
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
26
Proje
4
Tez Danışmanlığı
4