Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

1. Çevrimiçi Pazaryerlerinin Sunduğu Yapay Zekâ Temelli Uygulamaların Bilinçli Tüketim Bağlamında İncelenmesi

IV. International Conference on Economics - EconTR2023, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2023, ss.95-96, (Özet Bildiri)

2. İş Modellerinin Teknoloji ve Tüketici Temelli Dönüşüm Sürecine Yönelik Bir Yaklaşım Önerisi

Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.57-58, (Özet Bildiri)

3. Tüketicilerin Çevrimiçi İçeriklere Yönelik Bilgi Kalite Algılamalarında Biliş İhtiyacının Rolü

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.717-730, (Tam Metin Bildiri)

4. The Effect of Brand Personality on Consumers’ Brand Preference: The Mediating Role of Self-Expressive Value of Brand

International Congress of Management Economy and Policy (ICOMEP 2016), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2016, ss.3536-3553, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Logistics Service Quality as a Determinant of Customer Loyalty in Online Retailing

Contemporary Challenges and Practices in Logistics and Supply Chain Management, Abdullah Okumuş,Ebru Demirci,Muhammet Gül, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.179-204, 2024

2. Pazarlama Analitiği

Gazi Kitabevi, Ankara, 2023

3. Müşteri İlişkileri Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

4. Pazarlama Araştırmaları

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

5. Satış Yönetimi ve Kişisel Satış

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

6. Kişisel Satışın Dijitalleşme Süreci: Hızlandırıcı ve Engelleyici Faktörler

Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Hatice Seçil Fettahlıoğlu,Fatma Gül Bilginer Ozsaatcı, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.389-416, 2023

7. Profesyonel Satış Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

8. Bilimsel Araştırma Teknikleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

9. Kaynak ve Bilgi Kredibilitesi Açısından Tüketici Bilgi Edinme Sürecinin Modellenmesi

İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, 2019
Metrikler

Yayın

27

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

80

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

270

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

88

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

26

Proje

4

Tez Danışmanlığı

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları