Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3-Dimensonal and Interactive Istanbul University Virtual Laboratory based on Active Learning Methods.
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.13, sa.1, ss.1-21, 2014 (Hakemli Dergi)
3-Dimensonal And Interactive Istanbul University Virtual Laboratory Based On Active Learning Methods
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.13, sa.1, ss.1-20, 2014 (Hakemli Dergi)
Sinema Filmlerinde Sigara İçme Sahnelerinin Sigaraya Başlama Üzerine Etkisi
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.26, ss.139-150, 2006 (Hakemli Dergi)
Sigara Markalarının Ürün Yerleştirme Bağlamında Türk Filmlerinde Gösterimi
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.23, ss.335-339, 2005 (Hakemli Dergi)
Bilinç dışı (Bilinç altı) Reklam Tartışmaları ve Çalışmaları
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.203-210, 2005 (Hakemli Dergi)
Holdingleşen Medya Yeni Haber Söylemi ve Etik: Hürriyet ve Star Gazetesi Örneği
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.21, ss.205-214, 2005 (Hakemli Dergi)
Bir Halkla İlişkiler Yöntemi olarak ürün yerleştirme: Halkla İlişkiler Sektörünün ürün yerleştirme pratiklerine bakışı
İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.20, ss.297-300, 2004 (Hakemli Dergi)
Sinema Filmlerinde Ürün Yerleştirme: Sigarada gizli Reklam
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.18, ss.449-499, 2003 (ESCI)
Sinema Filmlerinde Ürün Yerleştirme (Gizli Reklam)
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.17, ss.449-463, 2003 (ESCI)
Teknolojik Gelişimin Alıcıları Biçimlendirmesi ve Görüntünün Algılanması
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.14, ss.497-506, 2002 (ESCI)
Renklerin Öznel Kullanımı ve Ekinsel Olarak Algılanması
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.13, ss.647-660, 2002 (ESCI)
Televizyon Reklamlarında Gülmece Anlatısı
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.12, ss.875-886, 2002 (ESCI)
Hedonism at Advertisments
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.11, ss.409-415, 2001 (ESCI)
Sinemadaki Yaratıcı Düşününün Alıcı Devinimiyle Bulduğu Anlam
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.10, ss.571-585, 2000 (ESCI)
Televizyon Reklamları ve Yapım Sürecine Bakış
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.7, ss.327-357, 1998 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye’de İç Güvenliğin Sağlanması Sürecinde Dijital İletişim Sistemlerinin Etkin Kullanımına İlişkin Farkındalığın Belirlenmesi
Dijital Çağda Güvenliğin Dönüşümü ve Bir İç Güvenlik Aktörü Olarak Polis” Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Nisan 2019, ss.159-175
Türkiye’de İç Güvenliğin Sağlanması Sürecinde Dijital İletişim Sistemlerinin Etkin Kullanımına İlişkin Farkındalığın Belirlenmesi
Dijital Çağda Güvenliğin Dönüşümü ve Bir İç Güvenlik Aktörü Olarak Polis’ Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Nisan 2019, ss.159-175
Aktif Öğrenme Yöntemlerine Dayalı 3-Boyutlu İnteraktif Çok Kullanıcılı ve Çok Yöneticili Sanal Fizik Laboratuvarı Örneği: "Manyetik Alan ve Manyetizma"
I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2014, ss.5-7
The Effectiveness of IUVIRTUL Lab on The Underground Students Understanding of Concepts
International Trends and Issues in Communication & Media Conference, ITICEM 2014, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 5 - 07 Şubat 2014, cilt.1, ss.1
The Effectıveness Of The Iuvırlab On Undergraduate Students’ Understandıng Of Concepts
International Trends and Issues in Communication & Media Conference (ITICAM 2014),, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 5 - 07 Şubat 2014
Product Placement, Consumer Assessments In Turkısh Cinema And Their Effects
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Cambridge, Massachusetts, Harvard Campus, Çocuk ögesinin kullanıldığı son dönem Türk Filmlerinde Alkol ve Sigara Gösterimi, Çocuk Ögesinin Kullanıldığı Son Dönem Türk Filmlerinde Alkol Ve Sigara Gösterimi, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 02 Ocak 2010, ss.18
Çocuk ögesinin kullanıldığı son dönem Türk Filmlerinde Alkol ve Sigara Gösterimi
Uluslararası Katılımlı II.Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.18
Portrayals of Branded
7th International Symposium Communication in the Millennium: A Dialogue Between Turkish and American Scholars, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 02 Ocak 2009, ss.345-358
Brand Appearances in Television News in Turkey
5ST International Symposium Communication in the Millennium: A Dialogue Between Turkish and American Scholars, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 02 Ocak 2007, ss.323-335
Die Reprasentation der Frau in den Türkischen Werbungen
A Bridge of Intercultural Communication ( I-II Turkish-German Academy Representation), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Ocak 2006, ss.49-69
Surreptitious Tobacco Advertising in Turkish Cinema and Young Audiences Exposed
3th International Symposium Communication in the Millennium: A Dialogue Between Turkish and American Scholars, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 04 Ocak 2005, ss.189-201
Son Dönem Türk Sinemasında Çocuk Ögesi Üzerinden Ürün Yerleştirme: 2002-2004 Yılları Arasındaki Türk Filmlerinden İçerik Analizi
2. Uluslararası Çocuk ve İletişim Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 Ocak - 01 Şubat 2005, cilt.2, ss.1221-1228
Product Placement (Surreptitious Advertising) and Children:Analizing E.T. and Komser Sekspir Movies
1. Uluslararası Çocuk ve İletişim Konferansı, İstanbul, Türkiye, 10 Ocak 2004, ss.487-495
The Last Marginal Cinematic Trend of The Century:Dogme 95
2th International Symposium Communication in the Millennium: A Dialogue Between Turkish and American Scholars, Vol:1, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Ocak 2004, ss.305-314
Somersault in Coffin: A Vital Reality
1st Turkısh Film Festival A Conference: Istanbul Unıversty And Arizona State University, Phoenix, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 06 Ocak 2003, ss.315-319
Political Advertisement in Turkey:In The Example of 1999 and 2002 General Election
1st Internatıonal Symposium: Communication In The 21ST Century: Collaboration Of Istanbul University Communication Faculty & Arizona State University TUSA&TAA-AZ, Phoenix, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 06 Ocak 2003, ss.207-219
The Bandit
1st Turkısh Film Festival A Conference: Istanbul Unıversty And Arizona State University, Phoenix, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 06 Ocak 2003, ss.305-312
The Impact Of Living On An Island in the Example of Film: Gule Gule
1th Turkısh Film Festival A Conference: Istanbul Unıversty And Arizona State University, Phoenix, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 06 Ocak 2003, ss.381-387
Clouds of May it can not be more natural than that
1st Turkısh Film Festival A Conference: Istanbul Unıversity And Arizona State University, Phoenix, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 06 Ocak 2003, ss.299-303
The Impact Of Social Transformation and Atatürk's Ideology on Advertisement
1st Internatıonal Symposium: Communication In The 21ST Century: Collaboration Of Istanbul University Communication Faculty & Arizona State University TUSA&TAA-AZ, Phoenix, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 06 Ocak 2003, ss.157-175
The Discourse Analysis : Media Barons in Political Election Compains: The Examples of Berlusconi in Italy, Bloomberg in America and Cem Uzan in Turkey
1st Internatıonal Symposium: Communication In The 21ST Century: Collaboration Of Istanbul University Communication Faculty & Arizona State University TUSA&TAA-AZ, Phoenix, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 06 Ocak 2003, ss.29-37
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Çağda Güvenliğin Dönüşümü ve Bir İç Güvenlik Aktörü Olarak Polis’ Sempozyumu E-Bildiri Kitabı
Yolcu E. (Editör), Vural A. M. (Editör), Yolcu Ö. (Editör), Kaya Erdem B. (Editör), Arda Ö. (Editör), Sarı Ü. (Editör), et al.
İstanbul Üniversitesi, İstanbul, 2019
Geleceğe Yön Veren Dünya Üniversitesi: İstanbul Üniversitesi 2009-2012
Boyut Matbaacılık, İstanbul, 2012
Reklamlarda İstanbul
Hamle Matbaası, İstanbul, 2011
1453'ten Günümüze İstanbul Üniversitesi
Boyut Matbbacılık, İstanbul, 2011
"Die Reprasentation Der Demokratie in Türkischen Kinofilmen Der Letzten Jahre"
Politik, Medien und Gesselschaft, Huth L., Krzeminski M., Editör, Königshausen&Neumann Gmbh, Bonn, ss.99-115, 2007
Televizyon Reklamcılığı
İü İletişim Fakültesi Yayınları No: 13, İstanbul, 2001
TRT Int ve TRT Avrasya Yayınları
Uluslararası İletişim, Haz. Öngören G., Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.451-471, 1995