Öğr.Gör.Dr. Fatih ÖZKOYUNCU
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye'de Stratejik Halkla İlişkilerin Uygulanması: Halkla İlişkiler Uygulayıcıları Üzerine Bir Inceleme
ÖZKOYUNCU F.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.2015 / II, sa.49, ss.115-135, 2015 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
EUPRERA 2012 Kongresi, İstanbul: "Değişen Halkla İlişkiler Mesleğinin Araştırılması"
ÖZKOYUNCU F.
Ankara Üniversitesi Iletisim Arastırmaları ve Uygulama Merkezi İletişim : Araştırmaları Dergisi
, cilt.2011 9, ss.211-219, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Relationship of Globalization and Corporate Identity in terms of Brand Strategy: Turkish Airlines as a “Global” Brand.
KALAN Ö.
,
ÖZKOYUNCU F.
Euprera Annual Congress 2013, İspanya, cilt.1, sa.1, ss.1
Critical and creative thinking as key components of strategic thinking in strategic communication, leadership and innovative management: A road map based on a case of an Erasmus+ funded online educational program
ÖZKOYUNCU F.
EUPRERA 2017 Annual Congress, Londra, Birleşik Krallık, 12 - 14 Ekim 2017, ss.14
A case of an EU-funded online educational program in strategic communication, innovative management and leadership: The e-PROFMAN
ÖZKOYUNCU F.
ITICAM International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.14
Roles of Public Relations Practitioners in Turkey
ÖZKOYUNCU F.
14. International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.1
The extent that Turkish public relations agencies cover in the Turkish economy and their clients profiles.
ÖZKOYUNCU F.
XIVth International Baltic Forum "Global and Regional communication: Present and Future", Rusya, 1 - 04 Aralık 2012, ss.65
Kitap & Kitap Bölümleri
Entrepreneneurial and Communicative Mind in Action: How Start-Ups Do and Should Communicate with Their Publics Effectively
Özkoyuncu F.
,
Aslan P.
Entrepreneneurial and Communicative Mind in Action , Pedja Asanin Gole, Editör, Pearson Education , London, ss.16-26, 2021
Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Sosyal Medya Yönetimiyle İlgili Rolleri
Özkoyuncu F.
Dijital İletişimde Güncel Konular, Dr. Öğr. Üyesi Pınar Aslan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.157-185, 2020
Dijital İletişim Yönetimi Teori ve Uygulamalar
Mengü S.
,
Aslan P.
,
ÖZKOYUNCU F.
Der Yayınları Yayınları, İstanbul, 2019
DİJİTAL İLETİŞİM YÖNETİMİ -Teori ve Uygulamalar-
Mengü S.
,
Aslan P.
,
Özkoyuncu F.
Der Yayınevi, İstanbul, 2019
Integrated Marketing Communication vs. Omnichannel Marketing: What Is There For Us?
Sila I.
,
ÖZKOYUNCU F.
,
Karanfilovska M.
Linking Business and Communication: From a Sparkle to Flame, Gole P. A. , Editör, Doba Business School, Maribor, Slovenia, Maribor, ss.109-126, 2018
Effective Business Communication in the World of Chaos
Postruznik N. C.
,
Kovacevski D.
,
ÖZKOYUNCU F.
Linking Business and Communication: From a Sparkle to Flame, Gole P. A. , Editör, Doba Business School, Maribor, Slovenia, Maribor, ss.87-108, 2018
Corporate Storytelling
ÖZKOYUNCU F.
Storytelling in All Aspects, Mengü S., Aslan P., Gül Ünlü D., Editör, Peter Lang, Frankfurt Am Main, ss.37-46, 2017
Reading Public Opinion Polls in the Process of Trust-Focused Political Communication
GÖKSU O.
,
ÖZKOYUNCU F.
Trust in Communication Management, Prof. Dr. Aydemir Okay, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.211-224, 2016
Reading Public Opinion Polls in the Process of Trust-Focused Political Communication
GÖKSU O.
,
ÖZKOYUNCU F.
Trust in Communication Management, Okay A., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.225-57, 2016
Ikna ve Reklam
ÖZKOYUNCU F.
Reklamı Anlamlandırmak, Prof. Dr. Seda Çakar Mengü, Editör, Der'in Yayınları, İstanbul, ss.147-207, 2016
7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde CHP'nin Seçim Kampanyasının Temelleri, Söylemi ve Uygulamaları
GÖKSU O.
,
ÖZKOYUNCU F.
Siyasetin Iletisim Odagı - Seçim Kampanyaları, Doç. Dr. Abdullah Özkan, Editör, Egitim Yayınevi, Konya, ss.111-205, 2015
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
18
Proje
5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları