Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. Yapay Zekânın Animasyon Sektöründeki Durumu ve Geleceği: İstanbul'daki Animasyon Stüdyoları Üzerine Bir Araştırma

Akdeniz Üniversitesi International Media Studies Symposium / “Future of Communication in the Age of AI”, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, ss.126-130, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2. Animasyon Eğitiminin Geleceğinde Yapay Zekâ

2. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024, ss.12, (Özet Bildiri) Creative Commons License

5. A case of an EU-funded online educational program in strategic communication, innovative management and leadership: The e-PROFMAN

ITICAM International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.14, (Tam Metin Bildiri)

6. Roles of Public Relations Practitioners in Turkey

14. International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

7. The extent that Turkish public relations agencies cover in the Turkish economy and their clients profiles.

XIVth International Baltic Forum "Global and Regional communication: Present and Future", Rusya, 1 - 04 Aralık 2012, ss.65, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 11

1. Entrepreneneurial and Communicative Mind in Action: How Start-Ups Do and Should Communicate with Their Publics Effectively

Entrepreneneurial and Communicative Mind in Action , Pedja Asanin Gole, Editör, Pearson Education , London, ss.16-26, 2021

2. Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Sosyal Medya Yönetimiyle İlgili Rolleri

Dijital İletişimde Güncel Konular, Dr. Öğr. Üyesi Pınar Aslan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.157-185, 2020

5. Integrated Marketing Communication vs. Omnichannel Marketing: What Is There For Us?

Linking Business and Communication: From a Sparkle to Flame, Gole P. A. , Editör, Doba Business School, Maribor, Slovenia, Maribor, ss.109-126, 2018

6. Effective Business Communication in the World of Chaos

Linking Business and Communication: From a Sparkle to Flame, Gole P. A. , Editör, Doba Business School, Maribor, Slovenia, Maribor, ss.87-108, 2018

7. Corporate Storytelling

Storytelling in All Aspects, Mengü S., Aslan P., Gül Ünlü D., Editör, Peter Lang, Frankfurt Am Main, ss.37-46, 2017

8. Reading Public Opinion Polls in the Process of Trust-Focused Political Communication

Trust in Communication Management, Prof. Dr. Aydemir Okay, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.211-224, 2016

9. Reading Public Opinion Polls in the Process of Trust-Focused Political Communication

Trust in Communication Management, Okay A., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.225-57, 2016

10. Ikna ve Reklam

Reklamı Anlamlandırmak, Prof. Dr. Seda Çakar Mengü, Editör, Der'in Yayınları, İstanbul, ss.147-207, 2016

11. 7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde CHP'nin Seçim Kampanyasının Temelleri, Söylemi ve Uygulamaları

Siyasetin Iletisim Odagı - Seçim Kampanyaları, Doç. Dr. Abdullah Özkan, Editör, Egitim Yayınevi, Konya, ss.111-205, 2015
Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

1

Proje

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları