Öğr. Gör. Dr. Fatih ÖZKOYUNCU
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
1.
Animasyon Sektöründe Yapay Zekâ Kullanımı: İstanbul'daki Animasyon Stüdyoları Üzerine Bir Araştırma
ZAİM A.
,
BALABAN Y.
,
ÖZKOYUNCU F.
,
BİLGİCİ C.
,
ŞİŞMAN Ö. Ö.
Akdeniz İletişim
, sa.46 - Yapay Zekâ ve İletişim, ss.19-43, 2024 (Hakemli Dergi)
2.
IMPLEMENTATION OF STRATEGIC PUBLIC RELATIONS IN TURKEY: A RESEARCH ON PUBLIC RELATIONS PRACTITIONERS
Ozkoyuncu F.
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, sa.49, ss.115-135, 2015 (ESCI)
3.
EUPRERA 2012 Kongresi, İstanbul: "Değişen Halkla İlişkiler Mesleğinin Araştırılması"
ÖZKOYUNCU F.
Ankara Üniversitesi Iletisim Arastırmaları ve Uygulama Merkezi İletişim : Araştırmaları Dergisi
, cilt.2011 9, ss.211-219, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
1.
Yapay Zekânın Animasyon Sektöründeki Durumu ve Geleceği: İstanbul'daki Animasyon Stüdyoları Üzerine Bir Araştırma
Zaim A.
,
Balaban Y.
,
Özkoyuncu F.
,
Bilgici C.
,
Özkök Şişman Ö.
Akdeniz Üniversitesi International Media Studies Symposium / “Future of Communication in the Age of AI”, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, ss.126-130, (Özet Bildiri)
2.
Animasyon Eğitiminin Geleceğinde Yapay Zekâ
Özkök Şişman Ö.
,
Bilgici C.
,
Balaban Y.
,
Özkoyuncu F.
,
Zaim A.
2. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024, ss.12, (Özet Bildiri)
3.
The Relationship of Globalization and Corporate Identity in terms of Brand Strategy: Turkish Airlines as a “Global” Brand.
KALAN Ö.
,
ÖZKOYUNCU F.
Euprera Annual Congress 2013, İspanya, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
4.
Critical and creative thinking as key components of strategic thinking in strategic communication, leadership and innovative management: A road map based on a case of an Erasmus+ funded online educational program
ÖZKOYUNCU F.
EUPRERA 2017 Annual Congress, Londra, Birleşik Krallık, 12 - 14 Ekim 2017, ss.14, (Tam Metin Bildiri)
5.
A case of an EU-funded online educational program in strategic communication, innovative management and leadership: The e-PROFMAN
ÖZKOYUNCU F.
ITICAM International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.14, (Tam Metin Bildiri)
6.
Roles of Public Relations Practitioners in Turkey
ÖZKOYUNCU F.
14. International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
7.
The extent that Turkish public relations agencies cover in the Turkish economy and their clients profiles.
ÖZKOYUNCU F.
XIVth International Baltic Forum "Global and Regional communication: Present and Future", Rusya, 1 - 04 Aralık 2012, ss.65, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1.
Entrepreneneurial and Communicative Mind in Action: How Start-Ups Do and Should Communicate with Their Publics Effectively
Özkoyuncu F.
,
Aslan P.
Entrepreneneurial and Communicative Mind in Action , Pedja Asanin Gole, Editör, Pearson Education , London, ss.16-26, 2021
2.
Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Sosyal Medya Yönetimiyle İlgili Rolleri
Özkoyuncu F.
Dijital İletişimde Güncel Konular, Dr. Öğr. Üyesi Pınar Aslan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.157-185, 2020
3.
Dijital İletişim Yönetimi Teori ve Uygulamalar
Mengü S.
,
Aslan P.
,
ÖZKOYUNCU F.
Der Yayınları Yayınları, İstanbul, 2019
4.
DİJİTAL İLETİŞİM YÖNETİMİ -Teori ve Uygulamalar-
Mengü S.
,
Aslan P.
,
Özkoyuncu F.
Der Yayınevi, İstanbul, 2019
5.
Integrated Marketing Communication vs. Omnichannel Marketing: What Is There For Us?
Sila I.
,
ÖZKOYUNCU F.
,
Karanfilovska M.
Linking Business and Communication: From a Sparkle to Flame, Gole P. A. , Editör, Doba Business School, Maribor, Slovenia, Maribor, ss.109-126, 2018
6.
Effective Business Communication in the World of Chaos
Postruznik N. C.
,
Kovacevski D.
,
ÖZKOYUNCU F.
Linking Business and Communication: From a Sparkle to Flame, Gole P. A. , Editör, Doba Business School, Maribor, Slovenia, Maribor, ss.87-108, 2018
7.
Corporate Storytelling
ÖZKOYUNCU F.
Storytelling in All Aspects, Mengü S., Aslan P., Gül Ünlü D., Editör, Peter Lang, Frankfurt Am Main, ss.37-46, 2017
8.
Reading Public Opinion Polls in the Process of Trust-Focused Political Communication
GÖKSU O.
,
ÖZKOYUNCU F.
Trust in Communication Management, Prof. Dr. Aydemir Okay, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.211-224, 2016
9.
Reading Public Opinion Polls in the Process of Trust-Focused Political Communication
GÖKSU O.
,
ÖZKOYUNCU F.
Trust in Communication Management, Okay A., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.225-57, 2016
10.
Ikna ve Reklam
ÖZKOYUNCU F.
Reklamı Anlamlandırmak, Prof. Dr. Seda Çakar Mengü, Editör, Der'in Yayınları, İstanbul, ss.147-207, 2016
11.
7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde CHP'nin Seçim Kampanyasının Temelleri, Söylemi ve Uygulamaları
GÖKSU O.
,
ÖZKOYUNCU F.
Siyasetin Iletisim Odagı - Seçim Kampanyaları, Doç. Dr. Abdullah Özkan, Editör, Egitim Yayınevi, Konya, ss.111-205, 2015
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
21
Yayın (WoS)
1
Proje
6
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları