Öğr. Gör. Dr. Fatih ÖZKOYUNCU


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Halkla İlişkiler Ana Bilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, İletişim


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, Halkla İlişkiler

E-posta: fatih.ozkoyuncu@istanbul.edu.tr
İş Telefonu: +90 212 440 0000 Dahili: 12651
Fax Telefonu: +90 212 440 0316
Web: http://aves.istanbul.edu.tr/fatih.ozkoyuncu/cv
Ofis: İletişim Fakültesi Binası Kat 3, Oda No: 88
Posta Adresi: Kaptanı Derya İbrahim Paşa Sokak 34116 Beyazıt, İstanbul

Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

1

Proje

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2023

2014 - 2023

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Fakültesi Bölümü, Türkiye

2009 - 2014

2009 - 2014

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü - Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Abd, Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Stratejik İletişimin Kurumsallaşması ve İletişim Yönetiminin Örgütlenmesindeki Yeri: Türkiye'deki Kuruluşlar Üzerine Bir Araştırma

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2014

2014

Yüksek Lisans

Türkiye’de Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Rolleri

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

Fransızca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2013

2013

Açıkhava Mecrasını Daha İyi Anlama Daha İyi Kullanma Kılavuzu

Diğer

İletişim Fakültesi ve ARVAK

2013

2013

Reklam Atölyesi

Diğer

İletişim Fakültesi

2012

2012

Eğitim Teknolojileri Eğitimi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

HAYEF

2008

2008

Perakende Günleri - Perakende Sektörü Dinamikleri

Diğer

SOYSAL Danışmanlık

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Kitle İletişimi ve Araçları

Halkla İlişkiler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2004 - 2012

2004 - 2012

Ticari Kuruluş Özel, A&B İletişim A.Ş

2004 - 2012

2004 - 2012

Müşteri Ekibi Sorumlusu

A&B İletişim A.Ş., Müşteri Ekibi Sorumlusu

1999 - 2004

1999 - 2004

Halkla İlişkiler ve Proje Müdürü

Baraka Tercüme ve Dış Ticaret Ltd. Şti., Halkla İlişkiler ve Proje Müdürü

1998 - 2004

1998 - 2004

Ticari Kuruluş Özel, Baraka Tercüme Dış Ticaret Ltd. Şti.

1990 - 1998

1990 - 1998

Ticari Kuruluş Özel, Nouvelles Frontieres

1990 - 1998

1990 - 1998

Tur Rehberi ve Destinasyon Müdürü

Nouvelles Froniteres, Tur Rehberi ve Destinasyon Müdürü

1988 - 1990

1988 - 1990

Ticari Kuruluş Özel, Turban France Tour

1988 - 1990

1988 - 1990

İstanbul Tur Rehberi

Turban France Tour, İstanbul Tur Rehberi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Halkla İlişkiler Uygulamaları

İç Staj

İletişim Seminerleri

Medyada Metin Yazarlığı

Mezuniyet Projesi

Ajansların Organizasyonel Yapısı ve Yönetimi

Halkla İlişkilere Giriş

Kurumsal Kimlik ve İmaj Oluşturma

İletişim Atölyesi

Halkla İlişkiler Projesi

Mezuniyet Projesi

Ajanslarda Organizasyon ve Yönetim

Halkla İlişkiler Uygulamaları

Halkla İlişkiler Projesi

Sosyal Medya

Halkla İlişkiler Uygulamaları

Halkla İlişkiler Projesi

Ajanslarda Organizasyon ve Yönetim

Algı Yönetimi

Ajanslarda Organizasyon ve Yönetim

Sosyal Medya

Halkla İlişkiler Uygulamaları

Algı Yönetimi

Sağlık İletişimi

Stratejik İletişim Uygulamaları

Uygulamalı Girişimcilik

Halkla İlişkiler Uygulamaları (2. Öğretim)

Ajanslarda Organizasyon ve Yönetim (Uzaktan Eğitim)

Mezuniyet Projesi 2 (Örgün Öğretim)

Uygulamaları Girişimcilik (Örgün Öğretim)

Uygulamalı Girişimcilik (Örgün Öğretim),

Ajanslarda Organizasyon ve Yönetim (2. Öğretim)

Mezuniyet Projesi 2 (2. Öğretim)

Halkla İlişkiler Uygulamaları (Uzaktan Eğitim)

Ajanslarda Organizasyon ve Yönetim (Örgün Öğretim)

Mezuniyet Projesi 1 (2. Öğretim)

Halkla İlişkiler Uygulamaları (Örgün Öğretim)

Sosyal Medya (Uzaktan Eğitim)

Stratejik İletişim Uygulamaları (2. Öğretim)

Mezuniyet Projesi 1 (Örgün Öğretim)

Halkla İlişkiler Kampanyaları

Makaleler

Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Yapay Zekânın Animasyon Sektöründeki Durumu ve Geleceği: İstanbul'daki Animasyon Stüdyoları Üzerine Bir Araştırma

Zaim A., Balaban Y., Özkoyuncu F., Bilgici C., Özkök Şişman Ö.

Akdeniz Üniversitesi International Media Studies Symposium / “Future of Communication in the Age of AI”, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, ss.126-130, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2024

2024

2. Animasyon Eğitiminin Geleceğinde Yapay Zekâ

Özkök Şişman Ö., Bilgici C., Balaban Y., Özkoyuncu F., Zaim A.

2. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024, ss.12, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

5. A case of an EU-funded online educational program in strategic communication, innovative management and leadership: The e-PROFMAN

ÖZKOYUNCU F.

ITICAM International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.14, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

6. Roles of Public Relations Practitioners in Turkey

ÖZKOYUNCU F.

14. International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

7. The extent that Turkish public relations agencies cover in the Turkish economy and their clients profiles.

ÖZKOYUNCU F.

XIVth International Baltic Forum "Global and Regional communication: Present and Future", Rusya, 1 - 04 Aralık 2012, ss.65, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2021

2021

1. Entrepreneneurial and Communicative Mind in Action: How Start-Ups Do and Should Communicate with Their Publics Effectively

Özkoyuncu F., Aslan P.

Entrepreneneurial and Communicative Mind in Action , Pedja Asanin Gole, Editör, Pearson Education , London, ss.16-26, 2021

2020

2020

2. Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Sosyal Medya Yönetimiyle İlgili Rolleri

Özkoyuncu F.

Dijital İletişimde Güncel Konular, Dr. Öğr. Üyesi Pınar Aslan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.157-185, 2020

2018

2018

5. Integrated Marketing Communication vs. Omnichannel Marketing: What Is There For Us?

Sila I., ÖZKOYUNCU F., Karanfilovska M.

Linking Business and Communication: From a Sparkle to Flame, Gole P. A. , Editör, Doba Business School, Maribor, Slovenia, Maribor, ss.109-126, 2018

2018

2018

6. Effective Business Communication in the World of Chaos

Postruznik N. C., Kovacevski D., ÖZKOYUNCU F.

Linking Business and Communication: From a Sparkle to Flame, Gole P. A. , Editör, Doba Business School, Maribor, Slovenia, Maribor, ss.87-108, 2018

2017

2017

7. Corporate Storytelling

ÖZKOYUNCU F.

Storytelling in All Aspects, Mengü S., Aslan P., Gül Ünlü D., Editör, Peter Lang, Frankfurt Am Main, ss.37-46, 2017

2016

2016

8. Reading Public Opinion Polls in the Process of Trust-Focused Political Communication

GÖKSU O., ÖZKOYUNCU F.

Trust in Communication Management, Prof. Dr. Aydemir Okay, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.211-224, 2016

2016

2016

9. Reading Public Opinion Polls in the Process of Trust-Focused Political Communication

GÖKSU O., ÖZKOYUNCU F.

Trust in Communication Management, Okay A., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.225-57, 2016

2016

2016

10. Ikna ve Reklam

ÖZKOYUNCU F.

Reklamı Anlamlandırmak, Prof. Dr. Seda Çakar Mengü, Editör, Der'in Yayınları, İstanbul, ss.147-207, 2016

2015

2015

11. 7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde CHP'nin Seçim Kampanyasının Temelleri, Söylemi ve Uygulamaları

GÖKSU O., ÖZKOYUNCU F.

Siyasetin Iletisim Odagı - Seçim Kampanyaları, Doç. Dr. Abdullah Özkan, Editör, Egitim Yayınevi, Konya, ss.111-205, 2015

Desteklenen Projeler

2023 - 2025

2023 - 2025

Türkiye'de Yapay Zekanın Animasyon Sanatındaki rolü: Sektörden üniversiteye bir araştırma.Sürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 3005 - Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Yenilikçi Çözümler Araştırma Projeleri Destek Programı

(Proje Özeti)
Balaban Y. (Yürütücü), Bilgici C., Özkök Şişman Ö., Özkoyuncu F.

2018 - 2021

2018 - 2021

Internationalisation at Home through Online Micro Masters and Virtual Mobility - Turkey, Macedonia, Slovenia and LithuaniaSürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

(Proje Özeti)
Önay Doğan B. (Yürütücü), Mengü S., Özkoyuncu F., Kurşun A. K., Zincir O., Aslan P., et al.

2012 - 2012

2012 - 2012

ECOPSI - Communication Competencies for European Practitioners

AB Çerçeve Programları Destekli Proje

ÖZKOYUNCU F.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Eylül 2012

Eylül 2012

EUPRERA 2012 Kongresi: Halkla İlişkilerin Değişen Yapısı ve Geleceği

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Özkoyuncu F.
İstanbul, Türkiye

Ödüller

Mayıs 2024

Mayıs 2024

En İyi Bildiri Ödülü (Best Paper Award)

Akdeniz Universitesi 5Th Internatonal Meda Studes Symposum (Ims 2024)



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012

01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012

Euprera 2012 Congress

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012

01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012

International Symposium Communication in the Millennium

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri

2012 - 2012

2012 - 2012

ECOPSI - Communication Competencies for European Practitioners

http://www.ecopsi.org.uk/ecopsi/files/Ecopsi_CMC_Booklet.pdf

Leeds Metropolitan University, England