Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)
9. Content Structure of University Radio Stations in Turkey As Part of Their Broadcast Policy
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.61, ss.213-240, 2021 (ESCI, TRDizin)
12. TÜRKİYE’DE RADYO ALANINDA YAZILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.110-130, 2019 (TRDizin)
18. The Changing Radio Broadcasting Structure Due to the Convergence Practices in Turkey
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.163-176, 2015 (Hakemli Dergi)
20. New Possibilities Provided by Social Networks to Radio Broadcasting Practices: R@dio 2.0
JOURNAL OF MEDIA CRITIQUES
, sa.1, ss.87-101, 2014 (Hakemli Dergi)
22. “Pazarlama İletişiminde Yeni Bir Mecra: Mağaza Radyoculuğu (In Store Radio)”
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.103-116, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
2. Sosyal Fayda ve Sosyal Dönüşüm Aracı Olarak Yeni Radyo Yayıncılığı Eğilimleri
Uluslararası Türk Dünyası Basın Sempozyumu, Amasya, Türkiye, 14 - 17 Mart 2019, ss.64, (Özet Bildiri)
4. New Media Presence in the Integration Process of Refugees in Istanbul
International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, ss.97-98, (Özet Bildiri)
5. Interpersonal Interaction Process For Distance Learners: An Example Of Turkey Within Digital Natives And Digital Immigrants
Sydney 4th International Conference on “Business, Economics, Social Science & Humanities- BESSH-2016, Sydney, Avustralya, 19 - 20 Kasım 2016, cilt.340, sa.4, ss.12, (Tam Metin Bildiri)
8. Pazarlama İletişiminde Yeni Bir Mecra: Mağaza Radyoculuğu (In Store Radio)
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2011, ss.376-388, (Tam Metin Bildiri)
9. The Changing Radio Broadcasting Structure du to the Convergence Practices in Turkey
II. Edition of Radio Conference, Lisbon, Portekiz, 24 - 25 Mart 2011, (Yayınlanmadı)
10. Çevre Duyarlılığı Kazandırmada Kitle İletişim Araçlarının Rolü: Radyo Haberciliği
1. Ulusal İletişim Ortamlarında Çevre Etkileşimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2010, (Yayınlanmadı)
Kitaplar
13
2. İşitsel Okuryazarlık: Radyodan Podcaste Sesli İçerikleri Nasıl Dinlemeliyiz?
Medya Okuryazarlığı, İlker Erdoğan, Editör, Kalkedon Yayınevi, İstanbul, ss.34-66, 2024
5. Üretim Süreci Perspektifinden Sanat Eseri ve İzleyici Etkileşiminde Dijitalleşmenin Rolü
Yeni İletişim Teknolojileri Bağlamında Müze ve Sergi çalışmaları, Ali Efe İralı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.27-59, 2021
8. Demokratik Katılım ve Sosyal Dönüşüm Perspektifinden Alternatif Radyo Yayıncılığı
Gece Akademi, Ankara, 2019
11. Uzaktan Öğretim ve Yeni İletişim Süreçleri
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2018
12. Sosyal Ağların Radyo Yayıncılık Uygulamalarına Sunduğu Yeni Olanaklar: R@dyo 2.0
Medya Eleştirileri 2013: Sosyal Medya ve Ağ Toplumu: Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, "Bilgili, C", "Şener, G.", Editör, Reklam Yaratıcıları Derneği, İstanbul, ss.131-149, 2013
13. Yeni Medyanın Metalaşma Süreci
Yeni İletişim Ortamları Üzerine Farklı Çalışmalar, Ozan, R., Editör, Kare Yayınları, İstanbul, ss.133-147, 2010